Probleem is meestal wat laten ze achter als ze uitgekeken zijn op hun nieuwe 'speeltje' ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet dat het legioen geen miljardair als voorzitter wil. Dan is de club weer gezond en kunnen we de topspelers halen die we allemaal graag willen zien. Dan zou die Timo en Cruz hier al lang geweest zijn.
Ik zou wel weer is op het coolsingel willen staan.
Ik zit niet te wachten op een rijke Rus die even van Feijenoord zijn speeltje maakt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet dat het legioen geen miljardair als voorzitter wil. Dan is de club weer gezond en kunnen we de topspelers halen die we allemaal graag willen zien. Dan zou die Timo en Cruz hier al lang geweest zijn.
Ik zou wel weer is op het coolsingel willen staan.
Tuurlijk, maar het is meer dat ik ook nu niet iedereen massaal 'actie zie voeren'. En wat betreft Calciumdude, bij ons was de bom inderdaad al een stuk eerder ontploft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over een spits of de strijd om het kampioenschap. Zou jij ook wel moeten weten als je de berichten van de laatste week hebt gevolgd...
Als ze weggaan dan staat er sowieso een enorm kapitaal op het veld. Ook kan je afspraken maken over een bepaald kapitaal dat in kas en bank moet zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Probleem is meestal wat laten ze achter als ze uitgekeken zijn op hun nieuwe 'speeltje' ?
Feyenoord is geen speeltje !!!!![]()
Celtic speelt C(?)L, wij niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:40 schreef cohen het volgende:
feyenoord had Gravesen moet kopen van Real Madrid. Hij was al aangeboden bij Ajax. Maar nu is hij voor 3 jaar naar Celtic. Het zou een goeie geweest zijn voor F'noord
crouch is het dubbele waard, is een god in liverpool en speelt graag CL. wat moet die jongen bij feyenoord..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef Hakkert het volgende:
We hadden gewoon kuijt tegen crouch moeten ruilen met bijbetaling van een paar miljoen van de kant van Liverpool!
het dubbele waard ?? op basis van wat ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef cohen het volgende:
[..]
crouch is het dubbele waard, is een god in liverpool en speelt graag CL. wat moet die jongen bij feyenoord..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef Hakkert het volgende:
We hadden gewoon kuijt tegen crouch moeten ruilen met bijbetaling van een paar miljoen van de kant van Liverpool!
Jorien krijgt toch niet betaald?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef cohen het volgende:
Jorien heeft ongetwijfeld een feyenoord hart, maar hij moet besluiten nemen zoals een supporter dat zou doen.
'jullie zijn Feyenoord'quote:De club is toch van de supporters.
Crouch zit straks op de bank.... nu kunnen ze er nog iets voor vangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef cohen het volgende:
[..]
crouch is het dubbele waard, is een god in liverpool en speelt graag CL. wat moet die jongen bij feyenoord..
Dat zegt iedereen steeds ja maar dat is toch helemaal niet zo? Want op de zelfde avond verloor Dortmund in Boavista en waren we volgens mij sowieso zeker van de tweede ronde, of Somalia nou had gescoord of niet... (weet niet of de ploegen precies kloppen)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Somalia is DE redder van Feyenoord. Hij schoot ons immers naar de 2e ronde van de CL. (jaja mensen dat is slechts 6 jaar geleden). Zonder zijn doelpunt hadden we nog miljoenen minder op de rekening gehad met als gevolg dat we nu failliet zouden zijn.
Dus kom maar op met het standbeeld voor deze held.![]()
[afbeelding]
Klopt. Was ook bij de gouden ploeg onder 17 die het EK won voor Oranje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
Die Turk was vorige week al gekomen. Heeft al meegedaan. Aardige speler dacht ik?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen steeds ja maar dat is toch helemaal niet zo? Want op de zelfde avond verloor Dortmund in Boavista en waren we volgens mij sowieso zeker van de tweede ronde, of Somalia nou had gescoord of niet... (weet niet of de ploegen precies kloppen)
Wie kan hier uitsluitsel over geven?
| 1 2 3 4 | 2. Feyenoord C 6 1 5 0 8 7- 6= + 1 3. Borussia Dortmund U 6 1 3 2 6 7- 9= - 2 4. Boavista - 6 1 2 3 5 4-10= - 6 |
Sorin ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:40 schreef cohen het volgende:
feyenoord had Gravesen moet kopen van Real Madrid. Hij was al aangeboden bij Ajax. Maar nu is hij voor 3 jaar naar Celtic. Het zou een goeie geweest zijn voor F'noord. Kostte maar 3 miljoen
Misschien ik zelf wel...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen steeds ja maar dat is toch helemaal niet zo? Want op de zelfde avond verloor Dortmund in Boavista en waren we volgens mij sowieso zeker van de tweede ronde, of Somalia nou had gescoord of niet... (weet niet of de ploegen precies kloppen)
Wie kan hier uitsluitsel over geven?
Was dat deze zomer? In Italie, met die finale tegen Turkije?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Was ook bij de gouden ploeg onder 17 die het EK won voor Oranje.
Hoe dan ook wat ik er nog van weet was dat dit doelpunt een aardige ontlading op de tribunes bracht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Nellid het volgende:
[..]
Als Somalia niet had gescoord had Feyenoord ook op 6 punten gestaan, net als Dortmund (zou dan 0-0 zijn geworden). Het doelsaldo zou dan 0 zijn geweest, dat van Dortmund -2. Was Feyenoord dan doorgegaan of niet? Gaat het om het doelSALDO of de gescoorde doelpunten? Ik dacht doelsaldo en dan hoeft er dus helemaal geen standbeeld te komen van die gozer want zonder dat doelpunt waren we dan ook doorgegaan...
Ja, maar dat is alweer twee jaar terug toch? Of vorige zomer iig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was dat deze zomer? In Italie, met die finale tegen Turkije?
Vorig jaar volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer twee jaar terug toch? Of vorige zomer iig?
Gaat het dan niet op onderling resultaat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Nellid het volgende:
zonder dat doelpunt waren we dan ook doorgegaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |