Lijkt me leuk, ik zie je al rennen met de adem van Stam in je nekquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gelul, joh.
Ik wil wel spits worden. Eerste en laatste wedstrijd word dan 22 oktober.
Die schop ik neer zodra ik op het veld sta.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, ik zie je al rennen met de adem van Stam in je nek![]()
Zigic was afgetest door Feijenoord...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:45 schreef R_B het volgende:
Weer een speler van de lijst weg:
Racing Santander contracteert reus Zigic
Racing Santander heeft alsnog een nieuwe spits weten te strikken. Nadat de Braziliaan Rafael Sobis uiteindelijk toch voor Real Betis Sevilla koos, tekende Nikola Zigic wel voor de Spaanse nummer zeventien van afgelopen seizoen.
De Servische reus (2,02 meter, 90 kilo) tekende voor vier jaar bij Santander. Zigic is afkomstig van Rode Ster Belgrado, waar hij drie jaar geleden debuteerde en in zijn eerste jaar direct achttien keer scoorde.
Zigic is Servisch international en sluit aan bij zijn nieuwe club na de EK-kwalificatieduels met Azerbeidzjan en Polen. Zigic was een van de spelers die bij Feyenoord in beeld was om Dirk Kuijt te vervangen.
Ach , op dit moment is goed genoeg voor Groningen , ZEKER goed genoeg voor Feyenoord...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef clauwheee het volgende:
Buijs? Dat mag ik toch niet hopen. Hij is prima voor ons, (nog!) niet voor jullie. Dat meen ik echt.
quote:Voornaam: Artem
Achternaam: Milevski
Geboortedatum: 12-01-1985
Geboorteplaats: Minsk, Wit-Rusland
Nationaliteit: Oekraïne
Speler van: Dinamo Kiev
Hij zal wel de beleving, inzet en agressie brengen die een ploeg die kwalitatief tekort komt nodig heeft om te kunnen compenseren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef clauwheee het volgende:
Buijs? Dat mag ik toch niet hopen. Hij is prima voor ons, (nog!) niet voor jullie. Dat meen ik echt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:54 schreef clauwheee het volgende:
Flikker op, zeker niet allebei!
quote:'Gisteren heb ik nog met Spanje gebeld voor een spits. Ik noem geen namen, maar Kluivert was het zeker niet. Het antwoord dat ik van de speler in kwestie kreeg, was dat hij 2,4 miljoen netto wilde verdienen, anders viel er niet te praten. Dat zijn dus bedragen die Feyenoord niet kan betalen. Anderen waren in een eerder stadium wél bereid naar De Kuip te komen, maar hadden niet het geduld te wachten tot Feyenoord Kuijt had verkocht.'
Of eentje van Real die overbodig is gewordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:03 schreef sjimz het volgende:
www.vi.nl
[..]
Ik denk dat Feyenoord Saviola probeerde te halen.
Dan hadden ze gewoon een externe financierder moeten bellen zodat'ie kon komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:03 schreef sjimz het volgende:
www.vi.nl
[..]
Ik denk dat Feyenoord Saviola probeerde te halen.
Ach, Bosvelt kwam van Twente, Kuijt van Utrecht, etc. etc.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef NickFeyR het volgende:
Hoop echt dat ze Tymo nog halen,geen Buijs is net niet speler.Doet het leuk bij Groningen,maar niet goed genoeg voor Feyenoord,en we moeten er ook beter van worden.
Weer een speler die we kunnen schrappen. De Carew van de tijd dat wij tegen Rosenborg speelde had ik er graag bijgehad, maar de laatste jaren heeft hij toch heel weinig laten zien.quote:Een van de gewenste spitsen, John Carew, kan definitief van het lijstje geschrapt worden, zo lijkt het. Volgens de Noorse krant Verdens Gang heeft Feyenoord een kleine 6 miljoen euro geboden voor de spits van Lyon. De Franse club zou echter ruim 10 miljoen euro vragen. Daarbij liet de zaakwaarnemer weten dat Carew besloten heeft niet naar Feyenoord te willen. Volgens de zaakwaarnemer bestond er al enige weken contact met Feyenoord.
Buijs komt er welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef NickFeyR het volgende:
Hoop echt dat ze Tymo nog halen,geen Buijs is net niet speler.Doet het leuk bij Groningen,maar niet goed genoeg voor Feyenoord,en we moeten er ook beter van worden.
Nee, geen Yildirimquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
Julio Ricardo Cruz komt op huurbasis![]()
en er gaat een gerucht dat Feyenoord Yildrim gaat halen.
Yildirim.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
Yildirim alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
maar wij hadden Somaliaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Weer een speler die we kunnen schrappen. De Carew van de tijd dat wij tegen Rosenborg speelde had ik er graag bijgehad, maar de laatste jaren heeft hij toch heel weinig laten zien.
zou mooi zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
quote:en er gaat een gerucht dat Feyenoord Yildrim gaat halen.
Daar hebben jullie er meer van toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Yildirim alsjeblieft niet zeg.![]()
Overschatte speler,voegt niks toe.Kan alleen maar vrije trappen nemen,voorderest is het drie keer niks.
Nee, dit kan wel eens de aankoop worden!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Yildirim alsjeblieft niet zeg.![]()
Overschatte speler,voegt niks toe.Kan alleen maar vrije trappen nemen,voorderest is het drie keer niks.
Hoe lang heeft die gast eigelijk voor Feyenoord gespeeld, weet bar weinig van em.quote:
1 jaartje dacht ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:37 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hoe lang heeft die gast eigelijk voor Feyenoord gespeeld, weet bar weinig van em.
Somalia is DE redder van Feyenoord. Hij schoot ons immers naar de 2e ronde van de CL. (jaja mensen dat is slechts 6 jaar geleden). Zonder zijn doelpunt hadden we nog miljoenen minder op de rekening gehad met als gevolg dat we nu failliet zouden zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:37 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Hoe lang heeft die gast eigelijk voor Feyenoord gespeeld, weet bar weinig van em.
En daarna gestopt of naar Qatar gegaan ofzoquote:
Hoop je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
Ach, hij kan iig wél voorzetten gevenquote:en er gaat een gerucht dat Feyenoord Yildrim gaat halen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
Omdat het een waardeloze prutser is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Waarom horen we de naam Theo Jansen helemaal niet meer???
Daarom zal hij altijd bekend blijven.Rosenborg toen der tijd was echt een lastige tegenstander,was knap dat we er toen van wonnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Somalia is DE redder van Feyenoord. Hij schoot ons immers naar de 2e ronde van de CL. (jaja mensen dat is slechts 6 jaar geleden). Zonder zijn doelpunt hadden we nog miljoenen minder op de rekening gehad met als gevolg dat we nu failliet zouden zijn.
Dus kom maar op met het standbeeld voor deze held.
[afbeelding]
En hopen dat pi-air de vrije trappen er in knalt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
geen loze geruchten verspreiden graag....
Buijs komt dus vrijwel zeker, Tymoschuk gaat niet door, en anders nog Theo Janssen...
En de spits komt gewoon niet meer, dan moeten we dus 4-4-2 gaan spelen...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat het een waardeloze prutser is.
Vind ik niet maar jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Omdat het een waardeloze prutser is.
Omdat hij ons naar de tweede ronde inschiet,wat sindsdien nooit meer is gebeurt,daarom is hij de redder,anders waren we misschien nog meer in de financiele problemen gekomen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:49 schreef Keltie het volgende:
Mjah, maar jij zegt dat Somalia altijd bekend zal blijven
EDIT:
@Nick dus
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:51 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Omdat hij ons naar de tweede ronde schiet,wat sindsdien nooit meer is gebeurt,daarom is hij de redder,anders waren we misschien nog meer in de financiele problemen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |