Tja met als gevolg dan geen enkele speler meer naar ons toe wilt komen.Spelers zijn niet gek hoor,die spelen liever niet in een zinkend schip.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
Ergens hoop ik gewoon dat er geen spits komt en dat we de volgende tien wedstrijden verliezen. Kan er eindelijk eens orde op zaken gesteld worden binnen de Kuip.
Ik denk zelfs dat de prioriteit licht op het middenveld. Zet Huyzegems in de spits of Castelen desnoods.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef supertux het volgende:
[..]
tsja een nieuwe spits zal wat schelen, maar dan loopt kollka/huysegems, de ceulaer ook nog ernaast.. Een middenvelder erbij is natuurlijk ook wel wenselijk. Maar met een nieuwe spits alleen zal het ook nog niet veel beter gaan worden denk ik![]()
Nou en.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tja met als gevolg dan geen enkele speler meer naar ons toe wilt komen.Spelers zijn niet gek hoor,die spelen liever niet in een zinkend schip.
Idd, seizoen is toch al verpest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
Ergens hoop ik gewoon dat er geen spits komt en dat we de volgende tien wedstrijden verliezen. Kan er eindelijk eens orde op zaken gesteld worden binnen de Kuip.
Onzin, dat loopt echt wel los hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tja met als gevolg dan geen enkele speler meer naar ons toe wilt komen.Spelers zijn niet gek hoor,die spelen liever niet in een zinkend schip.
Mjah, zo had ik ergens de gedachte "laat Biseswar 'em maar maken" .. Breekt de pleuris misschien eens los.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
De meesten kennen hem van het WK.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de prioriteit licht op het middenveld. Zet Huyzegems in de spits of Castelen desnoods.
Dat iedereen trouwens zegt Tymo dit Tymo dat. DIe gast kent niemand eigelijk, heeft echt nog niet getekend (gaat dat ook niet doen denk ik), en zal nog niet eens de reddende engel zijn.
Ik heb het over de boven-middelmaat spelers he.Die zullen dan niet komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin, dat loopt echt wel los hoor.
Die komen sowieso niet, dus waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ik heb het over de boven-middelmaat spelers he.Die zullen dan niet komen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef supertux het volgende:
gemiddeld 15K supporters per wedstrijd
Ik doel meer op het feit dat veel mensen hem 'liefkozend' Tymo noemen.quote:
Dus moeilijk van ze afkomen.Maar ik hoop ook op een kutseizoen.Erwin Koeman vind het niet eens erg het kut gaat.Hopelijk gaan de ogen in het Maasgebouw dan eindelijk open,en hopen op een coup of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef supertux het volgende:
CRISIS in de kuip, gemiddeld 15K supporters per wedstrijd, kut wedstrijden, verliezen.. als het maar wel weer goed komt, en dat komt het alleen als er pecunia in de club gestoken wordt denk ik. De spelers die nu rondlopen bij Feyenoord zijn toch vrijwel niks waard, en na een kut seizeon helemaal niet..
Niet zo huilen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef supertux het volgende:
CRISIS in de kuip, gemiddeld 15K supporters per wedstrijd, kut wedstrijden, verliezen.. als het maar wel weer goed komt, en dat komt het alleen als er pecunia in de club gestoken wordt denk ik. De spelers die nu rondlopen bij Feyenoord zijn toch vrijwel niks waard, en na een kut seizeon helemaal niet..
kan ook door z'n kutnaam komen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat veel mensen hem 'liefkozend' Tymo noemen.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Erwin Koeman vind het niet eens erg het kut gaat.
Wil jij geen licht laten schijnen op de zaken, Luni.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:23 schreef Luni het volgende:
tvp
Geen Charisteas please.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef cohen het volgende:
Misschien is Charisteas iets voor Feyenoord. Wel een (top) spits én beschikbaar. ok, hij heeft voor Ajax gespeeld, maar uiteindelijk zijn we toch allemaal mensen en moeten we ons niet als kinderen van 3 gedragen.
Ik zou zeggen: kopen die hap!
Nou, wat ik van hem heb gezien is niet bijster veel goedsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef cohen het volgende:
Misschien is Charisteas iets voor Feyenoord. Wel een (top) spits én beschikbaar. ok, hij heeft voor Ajax gespeeld, maar uiteindelijk zijn we toch allemaal mensen en moeten we ons niet als kinderen van 3 gedragen.
Ik zou zeggen: kopen die hap!
Hij is een typisch geval van paniekaankoop. Plus dat de keren dat hij heeft gescoord vanuit een invalbeurt was. We zoeken toch meer een spits die 90 min lang levensgevaarlijk is voor de goal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef cohen het volgende:
Hij scoort wel regelmatig toch?
Kom op zeg , als ajax hem niet aan de straatstenen kwijt raakt , gaan ze hem aan ons aanbiedenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef cohen het volgende:
Loekie heeft CM's account gehackt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
Nee, hij kietelt ons om te kijken hoeveel mensen Feyenoord afvallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Loekie heeft CM's account gehackt?
Dus?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef cohen het volgende:
kan feyenoord hem gebruiken.quote:
Nee hoor, loekie.quote:
Neuh, lijkt me wel goed om te laten gebeuren, hoe pijnlijk het ook zal zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Loekie heeft CM's account gehackt?
Ja, het is ronduit raar dat die jongen, die voor veel geld gehaald is, nu bij Vitesse loopt te ballen, en Feyenoord niet aan een nieuwe spits kan geraken! Zo krom..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef supertux het volgende:
trouwens door lazovic voor een prikkie weg te doen zie je wel hoe achterlijk het beleid is. Als ze die hadden gehouden hadden ze al een betere spits voorin lopen en was de noodzaak een stuk minder. Want voetballen kan die gast echt wel.
Denk toch eens na man, tis al erg zat dat er spelers met een ajax verleden komen, hoef er echt geen 1 die zo direct de overstap maakt.quote:
En zeker niet een die daar (imo) slecht niets heeft gepresteerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk toch eens na man, tis al erg zat dat er spelers met een ajax verleden komen, hoef er echt geen 1 die zo direct de overstap maakt.
en zeker niet zo'n beperkte..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk toch eens na man, tis al erg zat dat er spelers met een ajax verleden komen, hoef er echt geen 1 die zo direct de overstap maakt.
Nog niet eens zo'n heel gek ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:58 schreef Hork het volgende:
Nog een poging doen om Van Bronckhorst terug te laten komen en je middenveld is af. Weet niet of hij veel speelt dit seizoen voor Barca![]()
Ja, liever 'blooper'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef cohen het volgende:
ok, dan niet....fijn seizoen toegewenst dan. dus liever Bloeper Ali B. dan charisteas?
gvd heb je nou nog niet door dat we geen neuzen bij ons willen hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef cohen het volgende:
ok, dan niet....fijn seizoen toegewenst dan. dus liever Bloeper Ali B. dan charisteas?
Die stond zaterdag nog in de basisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen we Solskjaer niet even losweken bij ManU ?
Ajax speelde 4-3-3 en daar mislukte Charisteas hopeloos. Toen ze even 4-4-2 speelden deed hij het uitstekend en scoorde 8 doelpunten in 10 wedstrijden (of andersom). Onzin dus imo dat hij niets heeft gepresteerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En zeker niet een die daar (imo) slecht niets heeft gepresteerd
houdt hem dan lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:21 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ajax speelde 4-3-3 en daar mislukte Charisteas hopeloos. Toen ze even 4-4-2 speelden deed hij het uitstekend en scoorde 8 doelpunten in 10 wedstrijden (of andersom). Onzin dus imo dat hij niets heeft gepresteerd
Bron: nu.nlquote:Crouch voelt hete adem van Kuyt bij Liverpool
Uitgegeven: 30 augustus 2006 15:25
LIVERPOOL - Peter Crouch beseft dat hij beter moet gaan voetballen om bij Liverpool verzekerd te blijven van een basisplaats. De 25-jarige spits voelt de hete adem van nieuwe aanwinst Dirk Kuyt in zijn nek. "Nu Dirk erbij is gekomen, is er in de voorhoede nog meer concurrentie", zegt de Engelse international op de website van de club.
Zaterdag moest Crouch tegen West Ham United, ondanks een doelpunt, in de 52 minuut plaatsmaken voor Kuyt. De Nederlander scoorde niet, maar liet wel een goede indruk achter. "Ik startte tegen West Ham gelukkig in de basis", blikt Crouch terug op afgelopen weekeinde. "Toch was ik ook blij voor Dirk. Hij heeft goed gespeeld."
Topaanvallers
Met ook Craig Bellamy en Robbie Fowler in de ploeg beschikt coach Rafael Benítez voorin over vier topaanvallers. "Je voelt de druk", zegt Crouch over de concurrentiestrijd. "Het was fantastisch om met Liverpool de FA Cup te winnen en op het WK voor Engeland te spelen, maar nu mag ik niet meer omkijken. Ik moet beter worden dan vorig seizoen."
Liverpool speelt volgende week zaterdag in de Premier League uit tegen Everton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |