Iets voor ons?quote:SEOUL - Pim Verbeek heeft aanvaller Jung-Hwan Ahn niet geselecteerd voor het kwalificatieduel voor de Azië Cup tussen Zuid-Korea en Iran. Het duel dat zaterdag in Seoul wordt gespeeld is het tweede met de Nederlander als bondscoach van Zuid-Korea op de bank. De opvolger van Dick Advocaat zag zijn ploeg eerder deze maand met 3-0 winnen van Taiwan.
Ahn maakte toen nog de openingstreffer maar hij is volgens Verbeek momenteel niet fit genoeg. "Hij is op zoek naar een club en heeft de laatste weken te weinig getraind", aldus de bondscoach die talent Chu-Young Park wegens diens vormcrisis ook buiten de selectie hield.
Doe maar mondje dicht, cohen. Dit soort berichten hebben we niks aan...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef cohen het volgende:
de klok blijft tikken.
wie zal er de eerstvolgende wedstrijd in de spits staan? ik denk pierre! dit wordt weer helemaal niks...
dan is hij wel goed genoeg voor feyenoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die stond zaterdag nog in de basis.
Precies! En van die 10 op het lijstje zijn er ook 6/7 verkast naar andere ploegen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Keltie het volgende:
"Als al maandenlang de beste spits verkocht dreigt te worden, dan zorg je toch voor een 'achter de hand lijstje' met 10 spitsen???"
Die hadden ze, maar op dit tijdstip moet je met een verdomd grote zak met geld komen wil je er 1 weg kunnen halen bij een club.
ze hadden meerdere spitsen al zover, maar de meesten konden niet wachten op het feit of kuyt nu wel of niet vertrok.. stond nog ergens in het nieuws :pquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Keltie het volgende:
"Als al maandenlang de beste spits verkocht dreigt te worden, dan zorg je toch voor een 'achter de hand lijstje' met 10 spitsen???"
Die hadden ze, maar op dit tijdstip moet je met een verdomd grote zak met geld komen wil je er 1 weg kunnen halen bij een club.
WTF? De personen die daar verantwoordelijk voor zijn krijgen elke maand een leuk bedrag gestort hoor, daar mag verdorie wel wat tegenover staan! 1 keer een lijstje maken, en dan een jaar later verbaast zijn dat hij niet meer klopt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Precies! En van die 10 op het lijstje zijn er ook 6/7 verkast naar andere ploegen.
Jaar later?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF? De personen die daar verantwoordelijk voor zijn krijgen elke maand een leuk bedrag gestort hoor, daar mag verdorie wel wat tegenover staan! 1 keer een lijstje maken, en dan een jaar later verbaast zijn dat hij niet meer klopt?
Ik vind het serieus een flater van jewelste!
Volg Feijenoord wat intensiever, dan weet je dat je nu onzin praat...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
WTF? De personen die daar verantwoordelijk voor zijn krijgen elke maand een leuk bedrag gestort hoor, daar mag verdorie wel wat tegenover staan! 1 keer een lijstje maken, en dan een jaar later verbaast zijn dat hij niet meer klopt?
Precies!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Volg Feijenoord wat intensiever, dan weet je dat je nu onzin praat...
Feijenoord heeft deze zomer verschillende spitsen gevraagd, sommige hadden ook interesse om te komen. Feijenoord had alleen de financiën niet om de betreffende spits te halen, financiën die wel bescihkbaar zouden komen na het vertrek van Kuijt.
Kuijt vertrok dus minder dan een week voor het sluiten van de transferperiode. Gevolg: de meeste spitsen hebben of het contract wat ze hadden verlengt of zijn vertrokken naar een andere ploeg. Feijenoord zit nu dus, mede dankzij Kuijt, met de gebakken peren...
Meer dankzij Liverpool hoor. Want die deden er wat langer over.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Feijenoord heeft deze zomer verschillende spitsen gevraagd, sommige hadden ook interesse om te komen. Feijenoord had alleen de financiën niet om de betreffende spits te halen, financiën die wel bescihkbaar zouden komen na het vertrek van Kuijt.
Kuijt vertrok dus minder dan een week voor het sluiten van de transferperiode. Gevolg: de meeste spitsen hebben of het contract wat ze hadden verlengt of zijn vertrokken naar een andere ploeg. Feijenoord zit nu dus, mede dankzij Kuijt, met de gebakken peren...
Ik wil je er ook helemaal niet "mee hebben", maar dat is hoe het op mij overkomt, en dat is gebaseerd op wat ik er van heb mee gekregen (kranten en studio voetbal zondag).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jaar later?
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.
Maar ga het fijn een flater vinden... mij heb je er niet mee
Ja hoor, jij denkt echt dat ze bij Feyenoord die bijeenkomsten serieus nemen? Schei toch uit. Het is een avondje 'gepeupel aanhoren' en vervolgens weer glimlachend hun godganselijke gang gaan. Jorien lacht zich slap om dit soort initiatieven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef chrisgyan het volgende:
Schrijnend is toch wel dat je op een avond dat het bestuur 'verantwoording' aflegt aan de supporters gewoon niet komt opdagen. Nu laat je anderen de hete appels uit het vuur halen, zoals hij ook al eerder Wotte en Baan (deels terecht) de klappen liet opvangen. Terwijl overal uit blijkt dat hij de touwtjes nog steeds stevig in handen heeft (zie transfer Kuyt, waarna hij weer trots verkondigde dat ze maar naar hem in Zuid-Frankrijk moesten komen om alles af te ronden)
Aangezien hij een aantal jaar geleden verkondigde dat Feyenoord niet van hem was maar van de supporters, moet hij bij een motie van wantrouwen van diezelfde supporters zich toch minstens flink achter de oren gaan krabben.
Dan gaat hij er nog wel achter komen wat er gebeurd, wanneer hij dit soort dingen naast zich neerlegt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef Crush65 het volgende:
[..]
Ja hoor, jij denkt echt dat ze bij Feyenoord die bijeenkomsten serieus nemen? Schei toch uit. Het is een avondje 'gepeupel aanhoren' en vervolgens weer glimlachend hun godganselijke gang gaan. Jorien lacht zich slap om dit soort initiatieven.![]()
Ach man, jullie pikken dit al jaren. Lijkt me een gevalletje veel woorden, weinig daden. Iedereen lijkt zich er nu al bij neergelegd te hebben dat er geen spits komt en dat fnoord niet meedoet om het kampioenschap/CL.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan gaat hij er nog wel achter komen wat er gebeurd, wanneer hij dit soort dingen naast zich neerlegt...
Het gaat allang niet meer over een spits of de strijd om het kampioenschap. Zou jij ook wel moeten weten als je de berichten van de laatste week hebt gevolgd...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach man, jullie pikken dit al jaren. Lijkt me een gevalletje veel woorden, weinig daden. Iedereen lijkt zich er nu al bij neergelegd te hebben dat er geen spits komt en dat fnoord niet meedoet om het kampioenschap/CL.
Ja, we kunnen natuurlijk ook volhouden dat we beste zijn, elk jaar de CL kunnen winnen en alle prijzen kunnen pakken. En die gedachte constant uitspreken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach man, jullie pikken dit al jaren. Lijkt me een gevalletje veel woorden, weinig daden. Iedereen lijkt zich er nu al bij neergelegd te hebben dat er geen spits komt en dat fnoord niet meedoet om het kampioenschap/CL.
Lijkt me meer een gevalletje , Blij dat we er nog zijn..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probleem is meestal wat laten ze achter als ze uitgekeken zijn op hun nieuwe 'speeltje' ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet dat het legioen geen miljardair als voorzitter wil. Dan is de club weer gezond en kunnen we de topspelers halen die we allemaal graag willen zien. Dan zou die Timo en Cruz hier al lang geweest zijn.
Ik zou wel weer is op het coolsingel willen staan.
Ik zit niet te wachten op een rijke Rus die even van Feijenoord zijn speeltje maakt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet dat het legioen geen miljardair als voorzitter wil. Dan is de club weer gezond en kunnen we de topspelers halen die we allemaal graag willen zien. Dan zou die Timo en Cruz hier al lang geweest zijn.
Ik zou wel weer is op het coolsingel willen staan.
Tuurlijk, maar het is meer dat ik ook nu niet iedereen massaal 'actie zie voeren'. En wat betreft Calciumdude, bij ons was de bom inderdaad al een stuk eerder ontploft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over een spits of de strijd om het kampioenschap. Zou jij ook wel moeten weten als je de berichten van de laatste week hebt gevolgd...
Als ze weggaan dan staat er sowieso een enorm kapitaal op het veld. Ook kan je afspraken maken over een bepaald kapitaal dat in kas en bank moet zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Probleem is meestal wat laten ze achter als ze uitgekeken zijn op hun nieuwe 'speeltje' ?
Feyenoord is geen speeltje !!!!![]()
Celtic speelt C(?)L, wij niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:40 schreef cohen het volgende:
feyenoord had Gravesen moet kopen van Real Madrid. Hij was al aangeboden bij Ajax. Maar nu is hij voor 3 jaar naar Celtic. Het zou een goeie geweest zijn voor F'noord
crouch is het dubbele waard, is een god in liverpool en speelt graag CL. wat moet die jongen bij feyenoord..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef Hakkert het volgende:
We hadden gewoon kuijt tegen crouch moeten ruilen met bijbetaling van een paar miljoen van de kant van Liverpool!
het dubbele waard ?? op basis van wat ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef cohen het volgende:
[..]
crouch is het dubbele waard, is een god in liverpool en speelt graag CL. wat moet die jongen bij feyenoord..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:44 schreef Hakkert het volgende:
We hadden gewoon kuijt tegen crouch moeten ruilen met bijbetaling van een paar miljoen van de kant van Liverpool!
Jorien krijgt toch niet betaald?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef cohen het volgende:
Jorien heeft ongetwijfeld een feyenoord hart, maar hij moet besluiten nemen zoals een supporter dat zou doen.
'jullie zijn Feyenoord'quote:De club is toch van de supporters.
Crouch zit straks op de bank.... nu kunnen ze er nog iets voor vangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:48 schreef cohen het volgende:
[..]
crouch is het dubbele waard, is een god in liverpool en speelt graag CL. wat moet die jongen bij feyenoord..
Dat zegt iedereen steeds ja maar dat is toch helemaal niet zo? Want op de zelfde avond verloor Dortmund in Boavista en waren we volgens mij sowieso zeker van de tweede ronde, of Somalia nou had gescoord of niet... (weet niet of de ploegen precies kloppen)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Somalia is DE redder van Feyenoord. Hij schoot ons immers naar de 2e ronde van de CL. (jaja mensen dat is slechts 6 jaar geleden). Zonder zijn doelpunt hadden we nog miljoenen minder op de rekening gehad met als gevolg dat we nu failliet zouden zijn.
Dus kom maar op met het standbeeld voor deze held.![]()
[afbeelding]
Klopt. Was ook bij de gouden ploeg onder 17 die het EK won voor Oranje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
Die Turk was vorige week al gekomen. Heeft al meegedaan. Aardige speler dacht ik?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen steeds ja maar dat is toch helemaal niet zo? Want op de zelfde avond verloor Dortmund in Boavista en waren we volgens mij sowieso zeker van de tweede ronde, of Somalia nou had gescoord of niet... (weet niet of de ploegen precies kloppen)
Wie kan hier uitsluitsel over geven?
1 2 3 4 | 2. Feyenoord C 6 1 5 0 8 7- 6= + 1 3. Borussia Dortmund U 6 1 3 2 6 7- 9= - 2 4. Boavista - 6 1 2 3 5 4-10= - 6 |
Sorin ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:40 schreef cohen het volgende:
feyenoord had Gravesen moet kopen van Real Madrid. Hij was al aangeboden bij Ajax. Maar nu is hij voor 3 jaar naar Celtic. Het zou een goeie geweest zijn voor F'noord. Kostte maar 3 miljoen
Misschien ik zelf wel...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen steeds ja maar dat is toch helemaal niet zo? Want op de zelfde avond verloor Dortmund in Boavista en waren we volgens mij sowieso zeker van de tweede ronde, of Somalia nou had gescoord of niet... (weet niet of de ploegen precies kloppen)
Wie kan hier uitsluitsel over geven?
Was dat deze zomer? In Italie, met die finale tegen Turkije?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Was ook bij de gouden ploeg onder 17 die het EK won voor Oranje.
Hoe dan ook wat ik er nog van weet was dat dit doelpunt een aardige ontlading op de tribunes bracht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Nellid het volgende:
[..]
Als Somalia niet had gescoord had Feyenoord ook op 6 punten gestaan, net als Dortmund (zou dan 0-0 zijn geworden). Het doelsaldo zou dan 0 zijn geweest, dat van Dortmund -2. Was Feyenoord dan doorgegaan of niet? Gaat het om het doelSALDO of de gescoorde doelpunten? Ik dacht doelsaldo en dan hoeft er dus helemaal geen standbeeld te komen van die gozer want zonder dat doelpunt waren we dan ook doorgegaan...
Ja, maar dat is alweer twee jaar terug toch? Of vorige zomer iig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was dat deze zomer? In Italie, met die finale tegen Turkije?
Vorig jaar volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alweer twee jaar terug toch? Of vorige zomer iig?
Gaat het dan niet op onderling resultaat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef Nellid het volgende:
zonder dat doelpunt waren we dan ook doorgegaan...
2x gelijk. Uit met een goal van Van Vossen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Gaat het dan niet op onderling resultaat?
Was twee keer 1-1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:40 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Gaat het dan niet op onderling resultaat?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Laten we Rosenberg maar huren
Ja, was geen hap eigenlijk. Als we geen spits hebben dan maar Rosenberg, beter dan al onze spitsenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niemand hapt dus je quote jezelf maar ff?![]()
Ik vind het niet de schuld van Kuijt dat Feyenoord nu in deze situatie zit, clubs weten dat en PSV en Ajax hebben verleden jaar ook met dat bijltje gehakt toen op de laatste dag nog spelers transfereerden. Ik vind dit transfer-gedoe belachelijk, maar de regels zijn bij Feyenoord bekend en Kuiijt z'n vertrek is niet echt verrassend te noemen imo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie kwamen er toen? Reiziger en Ball bij PSV en Charisteas bij Ajax?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het niet de schuld van Kuijt dat Feyenoord nu in deze situatie zit, clubs weten dat en PSV en Ajax hebben verleden jaar ook met dat bijltje gehakt toen op de laatste dag nog spelers transfereerden. Ik vind dit transfer-gedoe belachelijk, maar de regels zijn bij Feyenoord bekend en Kuiijt z'n vertrek is niet echt verrassend te noemen imo.
Ze hadden biseswar niet moeten verhuren imo op een moment dat Kuijt zijn toekomst nog in het ongewisse lag.
Over paniekaankopen gesproken inderdaad haha.. Voorspelt niet veel goeds voor jullie..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wie kwamen er toen? Reiziger en Ball bij PSV en Charisteas bij Ajax?
Jij bent echt een sukkel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, was geen hap eigenlijk. Als we geen spits hebben dan maar Rosenberg, beter dan al onze spitsen
Het verhuren/kopen van Lazovic en Biseswar is geen slimme zet geweest klopt. Neemt niet weg dat Feijenoord niemand had kunnen halen, voordat Kuijt verkocht was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:58 schreef Elgigante het volgende:
Ze hadden biseswar niet moeten verhuren imo op een moment dat Kuijt zijn toekomst nog in het ongewisse lag.
Wij kopen niemand, wachten wel tot de winterstop.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Over paniekaankopen gesproken inderdaad haha.. Voorspelt niet veel goeds voor jullie..
Ook als Feyenoord een gemiddelde blijft houden van 1 punt uit 2 wedstrijden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wij kopen niemand, wachten wel tot de winterstop.
Nee dat is waar, maar ze hebben op 1 paard gewed (Kuijt) en dat is vrij link.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het verhuren/kopen van Lazovic en Biseswar is geen slimme zet geweest klopt. Neemt niet weg dat Feijenoord niemand had kunnen halen, voordat Kuijt verkocht was.
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook als Feyenoord een gemiddelde blijft houden van 1 punt uit 2 wedstrijden?
Idd, Kolkka legt er nog wel 20 in dit seizoen.quote:
Dat denk ik ook niet, maar deze situatie kan (op de lange termijn, ik meen dat komend seizoen het hoogtepunt moet gaan worden ivm een speciale verjaardag van de club) op langere termijn gunstig uitpakken. Het gehel team heeft zich verleden jaar kunnen verschuilen achter alleskunner Kuijt. Nu deze er niet meer is krijg je perfect uitzicht op de kwaliteietn van eenieder, jongens als Hofs, De Guzman, Castelen, Boussabon, Greene etc moeten nu echt gaan opstaan.quote:
Biseswar vind ik niet. Zuiverloon of Sno waren nog wel van pas gekomen denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het verhuren/kopen van Lazovic en Biseswar is geen slimme zet geweest klopt. Neemt niet weg dat Feijenoord niemand had kunnen halen, voordat Kuijt verkocht was.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Laten we Rosenberg maar huren
En dat is al meer dan genoeg..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jullie hebben er al een paar lopen hoor![]()
daar waren ze dan ook wel al best lang mee bezigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3782/exclusief:-amr-zaki-voor-drie-jaar-naar-psv
Het ligt echt aan Feyenoord. Bij PSV lukt het wel
jaja dat is al gezegt..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:53 schreef yvette1982 het volgende:
Ik weet 100% zeker dat Feyenoord ook met een gelijkspel door gegaan zou zijn.
toppertje...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef patrickt37 het volgende:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/3782/exclusief:-amr-zaki-voor-drie-jaar-naar-psv
Het ligt echt aan Feyenoord. Bij PSV lukt het wel
Vleugelspeler van Egyptisch elftal, stel je er maar niet te veel van voor hij is wel kopsterk en technies maar echt niet beter als Vincken of Castelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:47 schreef Staanplaats het volgende:
E wie is Zaki dan?
Kan ook achter de spitsen volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:55 schreef stefmans het volgende:
Vleugelspeler van Egyptisch elftal, stel je er maar niet te veel van voor hij is wel kopsterk en technies maar echt niet beter als Vincken of Castelen.
schei toch uit met Tim Vincken. Prima voetballer voor A1, maar de stap tussen A1 en het 1e is veel te groot. Vergelijkbaar met Nordin Wooter en Kiki Mousampa. In de A1 perfect, maar hoger haken ze meteen keihard af.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:55 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vleugelspeler van Egyptisch elftal, stel je er maar niet te veel van voor hij is wel kopsterk en technies maar echt niet beter als Vincken of Castelen.
Op de Africacup was zijn schot daar veel te slecht voor, maar mischien is dat ondertussen verbeterdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kan ook achter de spitsen volgens mij.
Lijkt me eerder van toepassing die jongen is echt heel goed, die gaat dit seizoen doorbrekenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Vincken wordt echt onderschat...
Schei toch uit om telkens paralellen te trekken met dat clubje van jou..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef cohen het volgende:
[..]
schei toch uit met Tim Vincken. Prima voetballer voor A1, maar de stap tussen A1 en het 1e is veel te groot. Vergelijkbaar met Nordin Wooter en Kiki Mousampa. In de A1 perfect, maar hoger haken ze meteen keihard af.
Tim Vincken is misschien de meest overschatte voetballer van Feyenoord...Na Bosschaart. Castelen is op dit moment onvervangbaar bij feyenoord
Waarom vind ik dat nou helemaal geen gek idee? Naar die Chu-Young Park moeten ze zeker ook eens gaan kijken, hele goede speler voor zijn leeftijd met zeker de potentie om erg goed te worden. Speelt bij één of ander clubje in zuid-korea geloof ik, zal dus zeker niet al te duur zijn. Gewoon doen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef Maikalo het volgende:
Zit ik wat verder rond te neuzen:
SEOUL - Pim Verbeek heeft aanvaller Jung-Hwan Ahn niet geselecteerd voor het kwalificatieduel voor de Azië Cup tussen Zuid-Korea en Iran. Het duel dat zaterdag in Seoul wordt gespeeld is het tweede met de Nederlander als bondscoach van Zuid-Korea op de bank. De opvolger van Dick Advocaat zag zijn ploeg eerder deze maand met 3-0 winnen van Taiwan.
Ahn maakte toen nog de openingstreffer maar hij is volgens Verbeek momenteel niet fit genoeg. "Hij is op zoek naar een club en heeft de laatste weken te weinig getraind", aldus de bondscoach die talent Chu-Young Park wegens diens vormcrisis ook buiten de selectie hield
Iets voor ons?
jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Vincken wordt echt overschat...
Dat jij Castelen beter vind dan Vincken, zegt het 1 en ander over je...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef cohen het volgende:
[..]
schei toch uit met Tim Vincken. Prima voetballer voor A1, maar de stap tussen A1 en het 1e is veel te groot. Vergelijkbaar met Nordin Wooter en Kiki Mousampa. In de A1 perfect, maar hoger haken ze meteen keihard af.
Tim Vincken is misschien de meest overschatte voetballer van Feyenoord...Na Bosschaart. Castelen is op dit moment onvervangbaar bij feyenoord
Als je er niet achteraan zit, ken je ook niet achter het net vissen heyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:54 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
toppertje...![]()
en wij vissen weer achter het net .....![]()
quote:Feyenoord grijpt naast Klasnic
De zoektocht van Feyenoord naar een spits lijkt mislukt. De Rotterdamse club had de hoop gevestigd op de komst van Ivan Klasnic van Werder Bremen maar de aanvaller komt niet naar Rotterdam.
uitgegeven: 19:08 30-08-2006 gewijzigd: 19:08 30-08-2006
Vandaag onderhandelde een delegatie van de Rotterdamse club met de speler en de leiding van Werder Bremen, maar wist niet tot een akkoord te komen. Feyenoord vond de vraagprijs van rond de 6 miljoen euro te hoog. Bovendien had de 26-jarige Kroaat te hoge salariseisen. Klasnic is bezig aan zijn zesde seizoen bij Werder Bremen. In de periode bij de Bundesligaclub wist hij 41 keer te scoren.
Met het mislukken van de transfer lijkt de laatste kans op de komst van een aansprekende aanvaller naar De Kuip verkeken. De transfermarkt sluit donderdagavond 31 augustus om middernacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |