Dat is dus die 35e(?) weggesaneerde speler.quote:Udinese en Lecce strijden om Saidi
Door: Martijn Mooiweer
30/08/2006 11:10
Karim Saidi speelt komend seizoen zo goed als zeker in de Italiaanse Serie A. De Tunesische verdediger van Feyenoord staat in de belangstelling van Udinese en Lecce. Aangezien Saidi niet voorkomt in de plannen van trainer Erwin Koeman ligt een vertrek voor de hand. De international speelde vorig seizoen al een half jaar bij Lecce, dat hem toen nog huurde van de Rotterdammers. Afgelopen zomer liep een stage bij Sheffield United nog op niets uit door een blessure.
Euh.. is'ie niet terug naar brazilie gegaan en toen nog even doorgestoten naar qartar (sp?)?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:02 schreef Maikalo het volgende:
Somalia heeft volgens vi.nl zijn carrière bij Excelsior beïndigd![]()
Dus zonder van den Herik had je nu wel een kampioensploeg gehad en een club die al 4 jaar Champions League heeft gespeeld?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef chrisgyan het volgende:
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden dat er echt nog Feyenoordsupporters rondlopen die Van den Herik nog steeds steunen. Krijg je van die argumenten: 'Hij heeft de club gered'. Daarvoor alle respect (al heeft Henk Fraser een net zo groot aandeel als Van den Herik). Dit is inmiddels een jaar of 15 geleden. Als je kijkt in welke situatie we nu verkeren kun je moeilijk zeggen dat er in die 15 jaar veel vooruitgang geboekt is.
Schrijnend is toch wel dat je op een avond dat het bestuur 'verantwoording' aflegt aan de supporters gewoon niet komt opdagen. Nu laat je anderen de hete appels uit het vuur halen, zoals hij ook al eerder Wotte en Baan (deels terecht) de klappen liet opvangen. Terwijl overal uit blijkt dat hij de touwtjes nog steeds stevig in handen heeft (zie transfer Kuyt, waarna hij weer trots verkondigde dat ze maar naar hem in Zuid-Frankrijk moesten komen om alles af te ronden)
Aangezien hij een aantal jaar geleden verkondigde dat Feyenoord niet van hem was maar van de supporters, moet hij bij een motie van wantrouwen van diezelfde supporters zich toch minstens flink achter de oren gaan krabben.
Nee, want de GKL is wel degelijk verantwoordelijk voor het in stand houden van de club toen het slechter ging. Had hij daar dus niet geweest, dan hadden we mischien niet eens meer een eredivisie club geweest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dus zonder van den Herik had je nu wel een kampioensploeg gehad en een club die al 4 jaar Champions League heeft gespeeld?
Eensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef yvette1982 het volgende:
Allback zou een paniekaankoop zijn. Die nietsnut heeft de laatste jaren wel bewezen dat hij een matige spits is. Op het WK vond ik hem ook bagger, hij wist elke grote kans te verzieken.
Engelaar zou nog niet eens de materiaalman bij Feyenoord mogen zijn.
Als ze niks goeds kunnen vinden dan kopen ze maar gewoon niks. Wie weet valt er in de winterstop wat te halen, nu zal iedereen de hoofdprijs vragen.
Niet om Jorien van alle schuld van de huidge puinhoop te zuiveren , maar ik kan me niet herrineren dat iemand anders zijn geld in Feyenoord heeft gestoken toen het zo slecht ging , ten tijde van HCS..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef chrisgyan het volgende:
Ik blijf het toch verbazingwekkend vinden dat er echt nog Feyenoordsupporters rondlopen die Van den Herik nog steeds steunen. Krijg je van die argumenten: 'Hij heeft de club gered'. Daarvoor alle respect (al heeft Henk Fraser een net zo groot aandeel als Van den Herik).
Hopen op Tymo,dan maar geen nieuwe spits,een mannetjesputter zou geweldig zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef Kaap het volgende:
Tijd begint te dringen. Ik denk dat feijenoord uiteindelijk of die te dure spits presenteerd of helemaal niemand en gaan we met Pi-Air of Schele Ali in de spits spelen.
Oneens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef yvette1982 het volgende:
Allback zou een paniekaankoop zijn. Die nietsnut heeft de laatste jaren wel bewezen dat hij een matige spits is. Op het WK vond ik hem ook bagger, hij wist elke grote kans te verzieken.
Engelaar zou nog niet eens de materiaalman bij Feyenoord mogen zijn.
Als ze niks goeds kunnen vinden dan kopen ze maar gewoon niks. Wie weet valt er in de winterstop wat te halen, nu zal iedereen de hoofdprijs vragen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:57 uur schreef Razzemans het volgende:
Misschien kunnen ze Saviola wel aantrekken. Die is toch 7e spits bij Barcelona en wordt alleen maar verhuurd. Nou ja, misschien kan Feyenoord hem ook wel huren.
Zou die Saviola wellicht de spits van 2.4 mil zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:06 uur schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[...]
Misschien dat Saviola 2,4mln netto wil ontvangen? Lijkt me wel ongeveer een salaris voor een speler van zijn kaliber (alhoewel ik zelf dan weer niet zo gecharmeerd van 'm ben..)
Ik ben heel benieuwd wie het gaat worden, Feyenoord heeft versterking nodig.. Zo niet, dan wordt het een heel zwaar seizoen voor de Rotterdammers.. Maar afijn, Feyenoord zit nu zo ongeveer in het zelfde schuitje als SC Heerenveen in de afgelopen winterstop, met dat verschil dat 'wij' iets meer te besteden hadden.. Ik lach me alleen 't apelazerus wanneer Feyenoord met een 'Mark de Vries'-je aan komt zetten.., dat zou wel heel jammer zijn![]()
Dat zeg ik niet, maar feit is dat als je kijkt naar de financiele situatie van de club op dit moment je niet kan zeggen dat de eindverantwoordelijke (Jorien) de zaken goed voor elkaar heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dus zonder van den Herik had je nu wel een kampioensploeg gehad en een club die al 4 jaar Champions League heeft gespeeld?
Och, als psv een optie voor 'em is..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
Ik denk dat die Saviola uberhaupt niet naar Feyenoord wil.
wie welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
Al gemeld?quote:Feyenoord: 'Zestig procent kans op spits'
30/8/2006 10:12
Feyenoord zoekt nog naarstig naar een spits en een middenvelder, maar de kans dat de Rotterdammers nog voor het sluiten van de transfermarkt slagen in hun missie, schat technisch directeur Peter Bosz op zestig procent.
Bosz en algemeen directeur Chris Woerts spraken dinsdagavond tijdens een bijeenkomst met Feyenoordsupporters onder meer over de huidige jacht op nieuwe spelers. 'Het liefst leggen we een spits vast in wie we zo veel vertrouwen hebben, dat we hem een meerjarig contract kunnen bieden. Lukt dat niet, dan moeten we kijken of we niet een speler kunnen huren die ons in elk geval dit seizoen kan helpen', begon Bosz zijn verklaring.
'Maar de spoeling is door de tijdsdruk wel dun. Geen enkele club zit in deze fase te wachten op een plotseling vertrek van zijn spits. Ik denk daarom dat we zestig procent kans hebben om vóór donderdagnacht nog iemand vast te leggen. Met daarbij de restrictie dat we wel tevreden moeten zijn over zijn niveau. Bij twijfel halen we niemand.'
'Gisteren heb ik nog met Spanje gebeld voor een spits. Ik noem geen namen, maar Kluivert was het zeker niet. Het antwoord dat ik van de speler in kwestie kreeg, was dat hij 2,4 miljoen netto wilde verdienen, anders viel er niet te praten. Dat zijn dus bedragen die Feyenoord niet kan betalen. Anderen waren in een eerder stadium wél bereid naar De Kuip te komen, maar hadden niet het geduld te wachten tot Feyenoord Kuijt had verkocht.'
Algemeen directeur Woerts meldde dat Feyenoord de hoop op een transfer van Anatoli Timostsjoek nog niet heeft opgegeven. 'Er is nog steeds contact met Shakhtar Donetsk. We doen er ook nog steeds alles aan om die jongen in Rotterdam te krijgen, maar tot nu toe heb ik in de gesprekken met Shakhtar telkens alleen maar hetzelfde woord gehoord: njet.'
Mjah als je wilt bankzitten, moet je gewoon daar blijven. Wil je eens een paar seizoenen voluit gaan en laten zien wat je kan, dan kun je betere bij een club spelen ook al is het niveau lager.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Erasmusch het volgende:
Wanneer schrijven jullie die nou eens af? Shaktar laat hem gewoon niet gaan voor dat bedrag van julliequote:
CLquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:26 schreef Kaap het volgende:
[..]
Mjah als je wilt bankzitten, moet je gewoon daar blijven. Wil je eens een paar seizoenen voluit gaan en laten zien wat je kan, dan kun je betere bij een club spelen ook al is het niveau lager.
En als hij zo goed is, zouden andere clubs hem dan niet willen.
Dus als ie vertrekt zal ie wel naar een club willen die CL speeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
CL is inderdaad ook leuk van de bank, vanaf die plek zie ik het ook![]()
quote:Ali Boussaboun is ontevreden bij Feyenoord. De Rotterdammers zitten voorin met de problemen, maar desondanks lijkt er voor de Marokkaan opnieuw geen basisplek weggelegd. Bovendien sluit de transfermarkt morgenavond.
Terwijl oud-ploeggenoot Dirk Kuyt maandag de gouden schoen kreeg uitgereikt, speelde Boussaboun met Jong Feyenoord. “Ik wil gewoon graag voetballen. Ik moet wedstrijdritme opdoen en hopen op een kans. Ik voel me absoluut niet te groot om voor Jong Feyenoord te spelen. Dus heb ik zelf gevraagd of ik mee mocht doen. Dat lijkt me niet meer dan normaal”, aldus de aanvaller in het Algemeen Dagblad.
Boussaboun mag om die reden ook vertrekken bij Feyenoord. Morgenavond om twaalf uur sluit echter de transfermarkt en de aanvaller lijkt voor die tijd geen nieuwe werkgever te gaan vinden. “Daar wil ik eigenlijk ook niet over praten. Daar zijn zaakwaarnemers voor.”
De aanvaller hoopt na het vertrek van Kuyt wel op meer. “Ik vind het ook niet terecht dat ik gewoon niet meer in aanmerking kom. Dat heb ik na mijn eerste jaar niet verdiend. Ik heb als rechterspits altijd mijn stinkende best gedaan. Ik ben gefrustreerd dat ik uit beeld ben geraakt.”
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:34 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article582906.ece
quote:Vanuit de directie kwam de vraag richting de aanwezige fans hoe die
aankijken tegen een rijke investeerder voor Feyenoord. De meningen van de
supporters liepen op dit punt uiteen. Een meerderheid zou één of meerdere
rijke externe investeerders met open armen ontvangen, maar wel onder
duidelijke voorwaarden. Deze personen mogen geen zeggenschap over de club
krijgen. Er zouden allerlei voorwaarden moeten worden gesteld die garanderen
dat de clubcultuur en de club zelf nooit verloren kunnen gaan.
Als hij zichzelf zo goed vind, moet hij ook de kans krijgen om zichzelf te laten zien (laten afgaan that is)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:47 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ali B heeft zijn kansen al lang en breed verpest.
WTF?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als hij zichzelf zo goed vind, moet hij ook de kans krijgen om zichzelf te laten zien (laten afgaan that is)
ja ze kunnen es op het strand in spanje rondzoeken?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef Maikalo het volgende:
Loopt er geen speler ergens rond van het type Bombarda? Clubloos, wil wel spelen, en zal niet te veel vragen.
Ja, daar ligt nog een neger met oorbelletjes en een telefoon naast zich van Philipsquote:ja ze kunnen es op het strand in spanje rondzoeken?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef supertux het volgende:
[..]
ja ze kunnen es op het strand in spanje rondzoeken?
Inderdaad, gewoon lekker aanmodderen blijven spelen met pierrequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
WTF?Dat doet ie maar lekker in het 2e dan
tsja een nieuwe spits zal wat schelen, maar dan loopt kollka/huysegems, de ceulaer ook nog ernaast.. Een middenvelder erbij is natuurlijk ook wel wenselijk. Maar met een nieuwe spits alleen zal het ook nog niet veel beter gaan worden denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
![]()
Er MOET een spits komen,zo simpel is het.Met Ali B da Gangstah en Pi-Euro gaan we het niet redden nee.![]()
![]()
Tja met als gevolg dan geen enkele speler meer naar ons toe wilt komen.Spelers zijn niet gek hoor,die spelen liever niet in een zinkend schip.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
Ergens hoop ik gewoon dat er geen spits komt en dat we de volgende tien wedstrijden verliezen. Kan er eindelijk eens orde op zaken gesteld worden binnen de Kuip.
Ik denk zelfs dat de prioriteit licht op het middenveld. Zet Huyzegems in de spits of Castelen desnoods.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef supertux het volgende:
[..]
tsja een nieuwe spits zal wat schelen, maar dan loopt kollka/huysegems, de ceulaer ook nog ernaast.. Een middenvelder erbij is natuurlijk ook wel wenselijk. Maar met een nieuwe spits alleen zal het ook nog niet veel beter gaan worden denk ik![]()
Nou en.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tja met als gevolg dan geen enkele speler meer naar ons toe wilt komen.Spelers zijn niet gek hoor,die spelen liever niet in een zinkend schip.
Idd, seizoen is toch al verpest.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
Ergens hoop ik gewoon dat er geen spits komt en dat we de volgende tien wedstrijden verliezen. Kan er eindelijk eens orde op zaken gesteld worden binnen de Kuip.
Onzin, dat loopt echt wel los hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tja met als gevolg dan geen enkele speler meer naar ons toe wilt komen.Spelers zijn niet gek hoor,die spelen liever niet in een zinkend schip.
Mjah, zo had ik ergens de gedachte "laat Biseswar 'em maar maken" .. Breekt de pleuris misschien eens los.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
De meesten kennen hem van het WK.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de prioriteit licht op het middenveld. Zet Huyzegems in de spits of Castelen desnoods.
Dat iedereen trouwens zegt Tymo dit Tymo dat. DIe gast kent niemand eigelijk, heeft echt nog niet getekend (gaat dat ook niet doen denk ik), en zal nog niet eens de reddende engel zijn.
Ik heb het over de boven-middelmaat spelers he.Die zullen dan niet komen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin, dat loopt echt wel los hoor.
Die komen sowieso niet, dus waar maak je je druk om.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:17 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ik heb het over de boven-middelmaat spelers he.Die zullen dan niet komen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef supertux het volgende:
gemiddeld 15K supporters per wedstrijd
Ik doel meer op het feit dat veel mensen hem 'liefkozend' Tymo noemen.quote:
Dus moeilijk van ze afkomen.Maar ik hoop ook op een kutseizoen.Erwin Koeman vind het niet eens erg het kut gaat.Hopelijk gaan de ogen in het Maasgebouw dan eindelijk open,en hopen op een coup of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef supertux het volgende:
CRISIS in de kuip, gemiddeld 15K supporters per wedstrijd, kut wedstrijden, verliezen.. als het maar wel weer goed komt, en dat komt het alleen als er pecunia in de club gestoken wordt denk ik. De spelers die nu rondlopen bij Feyenoord zijn toch vrijwel niks waard, en na een kut seizeon helemaal niet..
Niet zo huilen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef supertux het volgende:
CRISIS in de kuip, gemiddeld 15K supporters per wedstrijd, kut wedstrijden, verliezen.. als het maar wel weer goed komt, en dat komt het alleen als er pecunia in de club gestoken wordt denk ik. De spelers die nu rondlopen bij Feyenoord zijn toch vrijwel niks waard, en na een kut seizeon helemaal niet..
kan ook door z'n kutnaam komen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat veel mensen hem 'liefkozend' Tymo noemen.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Erwin Koeman vind het niet eens erg het kut gaat.
Wil jij geen licht laten schijnen op de zaken, Luni.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:23 schreef Luni het volgende:
tvp
Geen Charisteas please.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef cohen het volgende:
Misschien is Charisteas iets voor Feyenoord. Wel een (top) spits én beschikbaar. ok, hij heeft voor Ajax gespeeld, maar uiteindelijk zijn we toch allemaal mensen en moeten we ons niet als kinderen van 3 gedragen.
Ik zou zeggen: kopen die hap!
Nou, wat ik van hem heb gezien is niet bijster veel goedsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef cohen het volgende:
Misschien is Charisteas iets voor Feyenoord. Wel een (top) spits én beschikbaar. ok, hij heeft voor Ajax gespeeld, maar uiteindelijk zijn we toch allemaal mensen en moeten we ons niet als kinderen van 3 gedragen.
Ik zou zeggen: kopen die hap!
Hij is een typisch geval van paniekaankoop. Plus dat de keren dat hij heeft gescoord vanuit een invalbeurt was. We zoeken toch meer een spits die 90 min lang levensgevaarlijk is voor de goal.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef cohen het volgende:
Hij scoort wel regelmatig toch?
Kom op zeg , als ajax hem niet aan de straatstenen kwijt raakt , gaan ze hem aan ons aanbiedenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef cohen het volgende:
Loekie heeft CM's account gehackt?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
Nee, hij kietelt ons om te kijken hoeveel mensen Feyenoord afvallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Loekie heeft CM's account gehackt?
Dus?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef cohen het volgende:
kan feyenoord hem gebruiken.quote:
Nee hoor, loekie.quote:
Neuh, lijkt me wel goed om te laten gebeuren, hoe pijnlijk het ook zal zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Loekie heeft CM's account gehackt?
Ja, het is ronduit raar dat die jongen, die voor veel geld gehaald is, nu bij Vitesse loopt te ballen, en Feyenoord niet aan een nieuwe spits kan geraken! Zo krom..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef supertux het volgende:
trouwens door lazovic voor een prikkie weg te doen zie je wel hoe achterlijk het beleid is. Als ze die hadden gehouden hadden ze al een betere spits voorin lopen en was de noodzaak een stuk minder. Want voetballen kan die gast echt wel.
Denk toch eens na man, tis al erg zat dat er spelers met een ajax verleden komen, hoef er echt geen 1 die zo direct de overstap maakt.quote:
En zeker niet een die daar (imo) slecht niets heeft gepresteerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk toch eens na man, tis al erg zat dat er spelers met een ajax verleden komen, hoef er echt geen 1 die zo direct de overstap maakt.
en zeker niet zo'n beperkte..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Denk toch eens na man, tis al erg zat dat er spelers met een ajax verleden komen, hoef er echt geen 1 die zo direct de overstap maakt.
Nog niet eens zo'n heel gek ideequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:58 schreef Hork het volgende:
Nog een poging doen om Van Bronckhorst terug te laten komen en je middenveld is af. Weet niet of hij veel speelt dit seizoen voor Barca![]()
Ja, liever 'blooper'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef cohen het volgende:
ok, dan niet....fijn seizoen toegewenst dan. dus liever Bloeper Ali B. dan charisteas?
gvd heb je nou nog niet door dat we geen neuzen bij ons willen hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef cohen het volgende:
ok, dan niet....fijn seizoen toegewenst dan. dus liever Bloeper Ali B. dan charisteas?
Die stond zaterdag nog in de basisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:11 schreef Maikalo het volgende:
Kunnen we Solskjaer niet even losweken bij ManU ?
Ajax speelde 4-3-3 en daar mislukte Charisteas hopeloos. Toen ze even 4-4-2 speelden deed hij het uitstekend en scoorde 8 doelpunten in 10 wedstrijden (of andersom). Onzin dus imo dat hij niets heeft gepresteerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:55 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En zeker niet een die daar (imo) slecht niets heeft gepresteerd
houdt hem dan lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:21 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ajax speelde 4-3-3 en daar mislukte Charisteas hopeloos. Toen ze even 4-4-2 speelden deed hij het uitstekend en scoorde 8 doelpunten in 10 wedstrijden (of andersom). Onzin dus imo dat hij niets heeft gepresteerd
Bron: nu.nlquote:Crouch voelt hete adem van Kuyt bij Liverpool
Uitgegeven: 30 augustus 2006 15:25
LIVERPOOL - Peter Crouch beseft dat hij beter moet gaan voetballen om bij Liverpool verzekerd te blijven van een basisplaats. De 25-jarige spits voelt de hete adem van nieuwe aanwinst Dirk Kuyt in zijn nek. "Nu Dirk erbij is gekomen, is er in de voorhoede nog meer concurrentie", zegt de Engelse international op de website van de club.
Zaterdag moest Crouch tegen West Ham United, ondanks een doelpunt, in de 52 minuut plaatsmaken voor Kuyt. De Nederlander scoorde niet, maar liet wel een goede indruk achter. "Ik startte tegen West Ham gelukkig in de basis", blikt Crouch terug op afgelopen weekeinde. "Toch was ik ook blij voor Dirk. Hij heeft goed gespeeld."
Topaanvallers
Met ook Craig Bellamy en Robbie Fowler in de ploeg beschikt coach Rafael Benítez voorin over vier topaanvallers. "Je voelt de druk", zegt Crouch over de concurrentiestrijd. "Het was fantastisch om met Liverpool de FA Cup te winnen en op het WK voor Engeland te spelen, maar nu mag ik niet meer omkijken. Ik moet beter worden dan vorig seizoen."
Liverpool speelt volgende week zaterdag in de Premier League uit tegen Everton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |