Hummie wou toch een BB met een terminaal patient??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef bunnyma het volgende:
Ligt Rik daar zo te hoesten?
Het lijkt wel of hij op sterven ligt.
Ik heb hetzelfde probleem scanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan dat 'doos'
kunnen ze kampsjaak niet laten doodgaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:21 schreef natronic het volgende:
[..]
Hummie wou toch een BB met een terminaal patient??
Hoe oud is Etiënne? 19, dus rond de 20. Kom op Scan, ga die jongen nou niet zitten verdedigen. Etiënne is niets anders dan een glibberige kameleon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je glad en ranzigheid zien? Ga maar eens een avondje stappen en hou de types rond de 20 goed in de gaten.
nee dat was joost uit bb5quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe oud is Etiënne? 19, dus rond de 20. Kom op Scan, ga die jongen nou niet zitten verdedigen. Etiënne is niets anders dan een glibberige kameleon.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Wishjuh het volgende:
hehe zie die Tijn de hele tijd naar de tieten en kont van Monique kijken
Ik denk dat ik de Nederlandse bewoording gewoon minder vind.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat is er mis mee? poes doos , het is beter dan kut
Volgens Roel dan...quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Nederlandse bewoording gewoon minder vind.
kutje is dan beter![]()
of doosje![]()
Marlene? Drie weken in je bezit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Hehe Ik ben er nu ook lid. Leuk zeg.
had alleen maar 1 biljet![]()
ze zitten de zooi die die dikke troella heeft gemaakt op te zuigen. Had ze zelf ook wel kunnen doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef anneja het volgende:
Wat zitten ze nou te zaniken over dat stofzuigen?? In plaats van dat ze blij zijn dat iemand anders het doet, jeesh.
Precies. Maar doe nou niet alsof dat uniek is ofzo. Daar barst het van in het weekend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe oud is Etiënne? 19, dus rond de 20. Kom op Scan, ga die jongen nou niet zitten verdedigen. Etiënne is niets anders dan een glibberige kameleon.
Ik vind 'doos' een walgelijk woord. Zou het niet uit m'n strot kunnen krijgen, tegen niemand.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat is er mis mee? poes doos , het is beter dan kut
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Marlene? Drie weken in je bezit?![]()
Steekt Rik al hoestend en proestend toch maar weer een sigaret op?
Nou eeuh op een woonboot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen maakt conversatie
Hij vraagt aan Hilde hoe ze woont.
hoe wil je het dan noemen??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind 'doos' een walgelijk woord. Zou het niet uit m'n strot kunnen krijgen, tegen niemand.
neuh karavhaaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nou eeuh op een woonboot.
Je weet wel![]()
Wie zat daar over te zeiken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef anneja het volgende:
Wat zitten ze nou te zaniken over dat stofzuigen?? In plaats van dat ze blij zijn dat iemand anders het doet, jeesh.
Dan 100x liever 'kutje' ofzo. Ik vind 'doos' ook helemaal niet positief klinken.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wie zat daar over te zeiken?![]()
Naomi Dobbelsteen?
het lijkt wel of tijn E10 subtiel aan het narren is, vanmiddag maakte tijn ook al leuke opmerkingen over het goddelijk lijf van kampsjaakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn zit gewoon te klieren....
zit wat in, poes doos klinkt vrij hard.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Nederlandse bewoording gewoon minder vind.
kutje is dan beter![]()
of doosje![]()
Alleen maar naar laatste nieuwe user kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
was niet zo moeilijk met mijn naam in mijn siggie natuurlijk.![]()
maar toch petje af.![]()
vind het wel aardig uitgedrukt, beter dan zure sloot of zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou doos is vrij nieuw hoor. Dat is er langzaam helemaal ingekomen.![]()
Ongelofelijk... en als ze niet stofzuigen zeikt ze daar weer over.quote:
Ja...helaasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou doos is vrij nieuw hoor. Dat is er langzaam helemaal ingekomen.![]()
Is er ooit iemand geweest in NL die dat laatste uit zijn strot heeft weten te persen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef natronic het volgende:
[..]
vind het wel aardig uitgedrukt, beter dan zure sloot of zo
Gelukkig denken er meer mensen dus net zo over.quote:
tja..... whateverquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef anneja het volgende:
[..]
Vagina.
Mijn zoons hebben het verbasterd tot vagijntje, dat vind ik ook wel grappig.
oh, wat zei tie dan? waar kan ik dat ergens lezen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
het lijkt wel of tijn E10 subtiel aan het narren is, vanmiddag maakte tijn ook al leuke opmerkingen over het goddelijk lijf van kampsjaak
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er ooit iemand geweest in NL die dat laatste uit zijn strot heeft weten te persen?![]()
Afgelopen nacht was het wel interessant hoor, over dat meisje dat Etiënne zwanger had gemaakt, en de keurige correcte zogenaamd gevoelige manier waarop hij daarover sprak.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef KlootMajoor het volgende:
Het wordt een beetje erg saai, en steeds minder interessant om te nachtbraken en de volgende dag een beetje brak te voelen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef anneja het volgende:
[..]
Vagina.
Mijn zoons hebben het verbasterd tot vagijntje, dat vind ik ook wel grappig.
Een doos sigaren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind 'doos' een walgelijk woord. Zou het niet uit m'n strot kunnen krijgen, tegen niemand.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig denken er meer mensen dus net zo over.
vriendje van E10??? Kan ook anders verwoord wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef Canisfire het volgende:
Bah vertelt Jeroen eens wat begint die kut asielzoeker er door heen te lachen.![]()
Alles wat Micheline doet, is negatief bij haar. Zelfs al zou ze haar voeten kussen, dan zou ze daar nog over weten te zeiken...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ongelofelijk... en als ze niet stofzuigen zeikt ze daar weer over.![]()
Ben ook zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef Scrupules het volgende:
wat ligt die sjaan nou te spartelen op de vloer?
wat was de grap?
Het wordt beter als de setjes uit elkaar worden gehaald.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Wellicht dat het beter wordt als de kampers eruit zijn. Semih en Marlies's groepje is goed te hebben....
Ben je cynisch ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel interessant hoor, over dat meisje dat Etiënne zwanger had gemaakt, en de keurige correcte zogenaamd gevoelige manier waarop hij daarover sprak.
Iets over Jeroen haar vader.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef demins het volgende:
Wat valt er te lachen? Zo hard?
sjip regie, gebeurt wel vaker, wen er maar aan !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef Wishjuh het volgende:
pff waarom nou die stream weg... vond et net leuk worden bij et bad...
Zal broer Rik wel jaloers op zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef intoyou het volgende:
Ja gaaaap, ik word er ook moe van
[afbeelding]
Hoe lang is het bezig? hoeveel spannende momenten zijn er al geweest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel interessant hoor, over dat meisje dat Etiënne zwanger had gemaakt, en de keurige correcte zogenaamd gevoelige manier waarop hij daarover sprak.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Semih tegen Janine : Heb je weer een vibrator gekregen. Die jongen is echt scherp !
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Semih tegen Janine : Heb je weer een vibrator gekregen. Die jongen is echt scherp !
hmm mss bij streamverslag maar ze waren in het zwembad en tijn had het over de bolle kop van e10, weet niet precies meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef intoyou het volgende:
[..]
oh, wat zei tie dan? waar kan ik dat ergens lezen?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal broer Rik wel jaloers op zijn
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal broer Rik wel jaloers op zijn
Ik denk dat ze dat 'hard' iets anders bedoeld hebben. Met 'hard' bedoelen ze vast dat ze helemaal geen buitenlucht zien, dat ze met niemand spreken (zelfs Bridget niet) en overdag geen idee van tijd hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Hoe lang is het bezig? hoeveel spannende momenten zijn er al geweest?
Natuurlijk dat fake gebeuren van Egbert niet meerekenen, dat was allemaal nep.
BB is niet hard zoals ze het graag willen laten overkomen
De bewoners voeren geen flikker uit
Hier en daar passen ze censuur aan , vooral bij E10
Is dit het nou waard om constant streams te bekijken?
Even offtopic, maar zou je je reactie ónder de quote willen plaatsen? Dat leest echt veel prettiger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef funkie-indo het volgende:
Jammer dat ze het niet hoorde..
[..]
Semih is wmb alles wat Tijn bv niet is. Daarom mag Semih van mij BB wél winnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
...en het enkel en alleen met elkaar moeten doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat 'hard' iets anders bedoeld hebben. Met 'hard' bedoelen ze vast dat ze helemaal geen buitenlucht zien, dat ze met niemand spreken (zelfs Bridget niet) en overdag geen idee van tijd hebben.
nee, maar je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Straks heb je spijt dat je niet hebt gekeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef KlootMajoor het volgende:
Is dit het nou waard om constant streams te bekijken?
ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat 'hard' iets anders bedoeld hebben. Met 'hard' bedoelen ze vast dat ze helemaal geen buitenlucht zien, dat ze met niemand spreken (zelfs Bridget niet) en overdag geen idee van tijd hebben.
of dat 'hard' geinterpreteerd wordt dat E10 de hele dag met een strakke piemel rond looptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze verwarren 'hard' dus met 'saai'. Ik denk dat ze het nog wel anders gaan aanpakken, dit houdt het publiek niet vast.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even offtopic, maar zou je je reactie ónder de quote willen plaatsen? Dat leest echt veel prettiger.![]()
OK
Daar heb je de hele kracht van BB te pakken denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef intoyou het volgende:
[..]
nee, maar je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Straks heb je spijt dat je niet hebt gekeken.
oh das wel gemeen, maar Tijn kenende zei hij het wel op een grappige manier. Ach gut, misschien krijgen we vannacht wel te horen dat hij problemen heeft met z'n gewicht. Je weet maar nooit met Etiennequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm mss bij streamverslag maar ze waren in het zwembad en tijn had het over de bolle kop van e10, weet niet precies meer.
toen stapte hij uit het zwembad en zei eggie wat over het waterpeil en tijn gelijk dat komt omdat e10 met zn dikke lijf uit het water stapte en dat er weer een boel water ingepompt moest worden, ofzoiets van gelijke strekking.
kampsjaak kon er niet echt om lachen, ik wel.
ondertussen ben ik wel mijn vakantie aan het vergooien met die streamsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb je de hele kracht van BB te pakken denk ik
De leuke momenten zijnn dan wel weer te zien op de Talpa site,, , , er is zo weinig dat ze alles daar mooi kwijt kunnen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef intoyou het volgende:
[..]
nee, maar je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Straks heb je spijt dat je niet hebt gekeken.
Zodra ze zelf in de gaten hebben dat dit niet werkt misschien wel ja. Maar zoals altijd gaat dat bij de mensen die het zelf bedacht hebben niet zo heel snel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze verwarren 'hard' dus met 'saai'. Ik denk dat ze het nog wel anders gaan aanpakken
Bijna goed, zie Scan.quote:
vraag is wel waarom hij zo in het babyvet zit. op zn hyves staat dat ie aan kickboxen doet. als ik zn lijf zie betwijfel ik dat. ik heb zelf ook een paar jaar vechtsport gedaan en ik had geen grammetje vet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef intoyou het volgende:
[..]
oh das wel gemeen, maar Tijn kenende zei hij het wel op een grappige manier. Ach gut, misschien krijgen we vannacht wel te horen dat hij problemen heeft met z'n gewicht. Je weet maar nooit met Etienne
Das misschien het probleemquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.
Zoals hoe ze het nu met de live doen. Dat was normaal altijd ee uitje voor de bewoners.
Zaten ze helemaal opgedirkt als een stel schijnheilen te stralen en maar hopen dat de presentator wat tegen hun zal zeggen.![]()
Dus is dit wel harder, maar of het voor ons leuker is. Gisteren in ieder geval niet
Misschien is hij de boxbal?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
vraag is wel waarom hij zo in het babyvet zit. op zn hyves staat dat ie aan kickboxen doet. als ik zn lijf zie betwijfel ik dat. ik heb zelf ook een paar jaar vechtsport gedaan en ik had geen grammetje vet.
ah sjaan mag met der benen wijd![]()
quote:
Ik ook. Ik vind in principe het idee dat de bewoners niet of niet veel v.d live show meemaken een goed idee, maar dan moeten ze wel wat andere interessante items in de show hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:48 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Das misschien het probleem
Ik wil niet meeleven met hun, ze moeten me entertainen... ik wil frustratie zien, het menselijke trekje naar voren zien komen, de verschillen in deze mensen uit elkaar zien spatten
ik wil ze het moeilijk zien hebben en nu hebben ze een te sterke houvast aan elkaar, dr is voor elke persoon wel een steunpilaar in dat huis
Ik schiet bijna in trance hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef SkeeZ het volgende:
Geduld, geduld...Het wordt nog wel wat. En saai? Wat is saai...ik word er wel lekker rustig van
![]()
quote:
Was vorig jaar ook vaak het geval als er iemand in de DBK zat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
en waarom kijken we nu naar de dezelfde streams waar niets op is ??
Jep, dan gaan ze tijdelijk op de "lock" stand, soms duurt het langer en soms korter, ligt aan de regie die dan dienst heeftquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook vaak het geval als er iemand in de DBK zat.
ze hebben helemaal geen zin in de opdracht, ze hebben gewoon dorstquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ze verlangen nu echt naar een weekopdracht, het afgelopen half uur hebben ze het er al meerdere keren over gehad.
En ze willen na het slagen ervan meteen bestellen.
Dat is ook denk ik de bedoeling van deze BB, zo weinig mogelijk opdrachten, kortdurende (maar wel heftige) weekopdrachten en that's itquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef itsme het volgende:
Wat wel zo is is dat ze zich steeds meer gaan vervelend. Je merkt dat ze het daar steeds moeilijker mee hebben. Dus misschien juist nog even zo houden.!
Ik vind het een griezeltjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef CartWOman het volgende:
Best een aardige jongen die Jeroen, maar snap niet wat meiden in 'm zien, het is net een holbewoner zoals 'ie er nu bij zit.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:54 schreef Kinga het volgende:
eruit laten snijden? huh?
cyaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het een griezeltje
welterusten allemaal
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:55 schreef cpuntb het volgende:
Janine gaat er misschien uit !
Ze heeft een ontsteking in haar lichaam...
Kun je toch wel effe zelf behandelen/uitknijpen etc...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef CartWOman het volgende:
Janine heeft een ontsteking in haar kruis.
Zal wel een ontstoken haarvaatje zijn, of steenpuist.
een ingegroede haar op haar doosje , en die is gaan ontsteken ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zei Janine, dus ik vraag me af wat ze heeft..
Pus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef CartWOman het volgende:
*Mompelt nog iets over uitlepelen*
Meer zeg ik niet, het moge duidelijk zijn.![]()
Gewoon een abces...opensnijden, drain erin en gaasje er op...klaar!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:55 schreef cpuntb het volgende:
Janine gaat er misschien uit !
Ze heeft een ontsteking in haar lichaam...
Op die plek? No way!! Dan verspreidt de ontsteking zich, gevaarlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kun je toch wel effe zelf behandelen/uitknijpen etc...
2 en 4 zijn op zwart bij mij...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
Is stream 3 bij jullie ook op zwart?
nergens last vanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
Yep. We weten alleen niet of 'ie al rijp is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Gewoon een abces...opensnijden, drain erin en gaasje er op...klaar!![]()
o...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Op die plek? No way!! Dan verspreidt de ontsteking zich, gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt gebabbeld over Tan
[afbeelding]
Nee joh dat is Janine op stream 3 close up.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
http://bb.roy.servehttp.comquote:
Nee joh, als het is wat ik denk dat het is hoeft er niets aan de hand te zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier niet iigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
Stream 3 is een grijze waas met strepen hier ben ik de enige?
Volgens Janine moest het uitgelepeld worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef Bocaj het volgende:
Janine heeft toch een ingegroeide haar in de schaamstreek?
Heb zelf ook wel eens een ingegroeide baardhaar... die wip je er toch zo effe uit met een naald ofzo
Ik zie het probleem dan niet hoor.Janine uitknijpen maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja zoiets....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, als het is wat ik denk dat het is hoeft er niets aan de hand te zijn.
DBK in, benen wijd, huisarts ff snippie zetten, uitknijpen en klaar
Ik bedoel dat je er zelf af moet blijven. Wappy muts.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
...met verdovingsspray of nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pff... kan hij zijn mond niet eens gaan houden? Ik word echt moe van dat discrimineren..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Wishjuh het volgende:
tsssss hoor die E10 over Semih: hij heeft nu echt zo'n Turkenhoofd... najaa
Als de HA zoiets vaak genoeg voorgedaan heeft kun je het zelfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je er zelf af moet blijven. Wappy muts.![]()
De pus eruit baggeren.quote:
Verdoven is geen goed planquote:
"Locklsley, i'm going to cut your heart out with a spoon!"quote:
Ok, Janine dus exit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als de HA zoiets vaak genoeg voorgedaan heeft kun je het zelf
Doet alleen veel meer pijn dan omdat je in jezelf moet prikken
Kan Marcel het er gewoon niet ff uitzuigen ?quote:
Hoezo? Hij is toch een turk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:02 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Pff... kan hij zijn mond niet eens gaan houden? Ik word echt moe van dat discrimineren..![]()
E10, je lichaam is vadsig...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:03 schreef intoyou het volgende:
Sabrina, je make-up is uitgelopen...
[afbeelding]
Ja lekker als ontbijt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kan Marcel het er gewoon niet ff uitzuigen ?
Oksels en Liezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het is blijkbaar een soort veelvoorkomend ongemak
Net als je oren moeten laten uitspuiten, alleen dan anders
schattig zo'n pandabeertje , strontvlieg weer irritant aanwezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:03 schreef intoyou het volgende:
Sabrina, je make-up is uitgelopen...
[afbeelding]
Heb haar al weer een paar keer van de sigaretten zien paffen. Niemand durft meer iets te zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Jammer... dat gejat van sigaretten is wel leuk van haar... leuk voor de sfeer![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SkeeZ het volgende:
Laten ze Janine nou maar gewoon wat steriele naalden geven en wat gaasjes...probleem opgelost.
Of geef dat springtouw nog even...
Hoe kan dat nou > Hij heeft niks hangen daar joh.quote:
Er zijn toch geen bomen in huis?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SkeeZ het volgende:
Laten ze Janine nou maar gewoon wat steriele naalden geven en wat gaasjes...probleem opgelost.
Of geef dat springtouw nog even...
Hm... ik zei het wat ongemakkelijk, ik bedoel eigenlijk dat E10 eens op moet houden om steeds over Semih te praten.. het klinkt een beetje negatiefquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hidradenitis_suppurativaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oksels en Liezen
Aan het verhaal te horen heeft ze er al langer last van. Heet hidradenitis en is niet leuk...
Ah, daar doel je op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oksels en Liezen
Aan het verhaal te horen heeft ze er al langer last van. Heet hidradenitis en is niet leuk...
quote:
Oh..dan was het een vetrol. Ik dacht even onder invloed van het vrijwel naakte lijf van die blonde die op hem ging liggen met haar borsten iets te zien in zijn zwembroek. My bad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou > Hij heeft niks hangen daar joh.
Dat is dan weer goed nieuws!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oksels en Liezen
Ik zie nu opeens een heel naar beeld voor me.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef CartWOman het volgende:
Maar deze zit vlak naast haar egel.![]()
Daar zitten ze met hidradenitis toch ook?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah, daar doel je op.
Maar deze zit vlak naast haar egel.![]()
quote:
Zie boven je, ik had het al gelezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar zitten ze met hidradenitis toch ook?
Of bedoel je echt ter hoogte van d'r pisbuis ofzo?
Ik vind het heerlijk... die mensen hebben geen flauw idee van tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Heb al een paar opmerkingen gehoord over dat tijdsgedesoriënteerd zijn, vind het een goede vondst.
Handig die update plaatjes met alle streamsquote:
Hoi beeb to you to!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Hoi, beeb!!
Sabrina is een vrouwelijke player.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Handig die update plaatjes met alle streams![]()
Ook een manier om aan slipjes te ruikenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen ligt met zijn hoofd in Milica d'r doos... ze weet dat Jeroen verliefd op haar is![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Gert het volgende:
Kunnen we alsjeblieft nu ophouden over die door rijke patsers uitgewoonde stinkdoos van die quasi-hoer?![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie nu opeens een heel naar beeld voor me.![]()
Ik kijk maar één stream tegelijk via WMPquote:
Ja, ze zei net ook al heel jennerig: Jerooooooeehoooeen, ga nou eens weg, je zit de hele tijd aan me te frunniken..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen ligt met zijn hoofd in Milica d'r doos... ze weet dat Jeroen verliefd op haar is![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef anneja het volgende:
Semih wil seks
Die lange met die krullen zegt dat ze het maar in het bad moeten doen met veel schuim.
Semih: als jij dan later onbevlekt zwanger raakt...
En Tijn mag het welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ze zei net ook al heel jennerig: Jerooooooeehoooeen, ga nou eens weg, je zit de hele tijd aan me te frunniken..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil eigenlijk de hele 'operatie' ook wel online volgen
Stoeien is geen frunniken.quote:
Niet alleen Jeroenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat moet Jeroen jaloers zijn nu, TIjn doet wat hij wil doen
Als ze zichzelf nú al zo aanstelt dat ze pijnstillers nodig heeft en 'niet gezellig' is wil ik dat 'snippie zetten' idd wel zienquote:
Wat ziet Sabrina er leuk uitquote:
eh jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan ik niet zien van achteren maar ik gok Janine
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil eigenlijk de hele 'operatie' ook wel online volgen
Janine is nog met geen liter ether onder narcose te brengenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:18 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Ik ook! Dat wordt drama a la Janine
![]()
Narcose??? Wie had het hier over narcosequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Janine is nog met geen liter ether onder narcose te brengen
Misschien lukt het met een stoeptegel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Janine is nog met geen liter ether onder narcose te brengen
Met een jointje slaap ze lekker, dus daar moet het wel mee lukken !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:20 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Narcose??? Wie had het hier over narcose![]()
Daar kun je over discussiëren...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef anneja het volgende:
[..]
Stoeien is wat je doet als je geen sex mag hebben.
Dat lijkt me te optimistisch, zowel de leeftijd van 30 als de huidige toestand. Twee of drie jaar nog en het is een perfecte kopie van haar moeder, met net zo'n ordinaire kop!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Van Milica's schoonheid is na haar 30e ook niks meer over
Of mislukt stoeien!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar kun je over discussiëren...![]()
Ik snap wat je bedoelt maar er verdwenen geen handen naar strategische plaatsen, ergo: onschuldig stoeien.![]()
hahaha ze loopt hem gewoon te teasenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |