Zie boven je, ik had het al gelezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar zitten ze met hidradenitis toch ook?
Of bedoel je echt ter hoogte van d'r pisbuis ofzo?
Ik vind het heerlijk... die mensen hebben geen flauw idee van tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Heb al een paar opmerkingen gehoord over dat tijdsgedesoriënteerd zijn, vind het een goede vondst.
Handig die update plaatjes met alle streamsquote:
Hoi beeb to you to!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Hoi, beeb!!
Sabrina is een vrouwelijke player.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Handig die update plaatjes met alle streams![]()
Ook een manier om aan slipjes te ruikenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen ligt met zijn hoofd in Milica d'r doos... ze weet dat Jeroen verliefd op haar is![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Gert het volgende:
Kunnen we alsjeblieft nu ophouden over die door rijke patsers uitgewoonde stinkdoos van die quasi-hoer?![]()
Nu pas?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie nu opeens een heel naar beeld voor me.![]()
Ik kijk maar één stream tegelijk via WMPquote:
Ja, ze zei net ook al heel jennerig: Jerooooooeehoooeen, ga nou eens weg, je zit de hele tijd aan me te frunniken..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen ligt met zijn hoofd in Milica d'r doos... ze weet dat Jeroen verliefd op haar is![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef anneja het volgende:
Semih wil seks
Die lange met die krullen zegt dat ze het maar in het bad moeten doen met veel schuim.
Semih: als jij dan later onbevlekt zwanger raakt...
En Tijn mag het welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ze zei net ook al heel jennerig: Jerooooooeehoooeen, ga nou eens weg, je zit de hele tijd aan me te frunniken..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil eigenlijk de hele 'operatie' ook wel online volgen
Stoeien is geen frunniken.quote:
Niet alleen Jeroenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat moet Jeroen jaloers zijn nu, TIjn doet wat hij wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |