Dat is dan weer goed nieuws!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oksels en Liezen
Aan het verhaal te horen heeft ze er al langer last van. Heet hidradenitis en is niet leuk...
Ik zie nu opeens een heel naar beeld voor me.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef CartWOman het volgende:
Maar deze zit vlak naast haar egel.![]()
Daar zitten ze met hidradenitis toch ook?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah, daar doel je op.
Maar deze zit vlak naast haar egel.![]()
quote:
Zie boven je, ik had het al gelezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar zitten ze met hidradenitis toch ook?
Of bedoel je echt ter hoogte van d'r pisbuis ofzo?
Ik vind het heerlijk... die mensen hebben geen flauw idee van tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Heb al een paar opmerkingen gehoord over dat tijdsgedesoriënteerd zijn, vind het een goede vondst.
Handig die update plaatjes met alle streamsquote:
Hoi beeb to you to!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Hoi, beeb!!
Sabrina is een vrouwelijke player.![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Handig die update plaatjes met alle streams![]()
Ook een manier om aan slipjes te ruikenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef cpuntb het volgende:
Jeroen ligt met zijn hoofd in Milica d'r doos... ze weet dat Jeroen verliefd op haar is![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:11 schreef Gert het volgende:
Kunnen we alsjeblieft nu ophouden over die door rijke patsers uitgewoonde stinkdoos van die quasi-hoer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |