Ik zie het probleem dan niet hoor.Janine uitknijpen maar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Op die plek? No way!! Dan verspreidt de ontsteking zich, gevaarlijk.
Ja zoiets....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, als het is wat ik denk dat het is hoeft er niets aan de hand te zijn.
DBK in, benen wijd, huisarts ff snippie zetten, uitknijpen en klaar
Ik bedoel dat je er zelf af moet blijven. Wappy muts.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
...met verdovingsspray of nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Pff... kan hij zijn mond niet eens gaan houden? Ik word echt moe van dat discrimineren..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Wishjuh het volgende:
tsssss hoor die E10 over Semih: hij heeft nu echt zo'n Turkenhoofd... najaa
Als de HA zoiets vaak genoeg voorgedaan heeft kun je het zelfquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je er zelf af moet blijven. Wappy muts.![]()
De pus eruit baggeren.quote:
Verdoven is geen goed planquote:
"Locklsley, i'm going to cut your heart out with a spoon!"quote:
Ok, Janine dus exit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als de HA zoiets vaak genoeg voorgedaan heeft kun je het zelf
Doet alleen veel meer pijn dan omdat je in jezelf moet prikken
Kan Marcel het er gewoon niet ff uitzuigen ?quote:
Hoezo? Hij is toch een turk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:02 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Pff... kan hij zijn mond niet eens gaan houden? Ik word echt moe van dat discrimineren..![]()
E10, je lichaam is vadsig...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:03 schreef intoyou het volgende:
Sabrina, je make-up is uitgelopen...
[afbeelding]
Ja lekker als ontbijt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Kan Marcel het er gewoon niet ff uitzuigen ?
Oksels en Liezenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het is blijkbaar een soort veelvoorkomend ongemak
Net als je oren moeten laten uitspuiten, alleen dan anders
schattig zo'n pandabeertje , strontvlieg weer irritant aanwezigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:03 schreef intoyou het volgende:
Sabrina, je make-up is uitgelopen...
[afbeelding]
Heb haar al weer een paar keer van de sigaretten zien paffen. Niemand durft meer iets te zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Jammer... dat gejat van sigaretten is wel leuk van haar... leuk voor de sfeer![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SkeeZ het volgende:
Laten ze Janine nou maar gewoon wat steriele naalden geven en wat gaasjes...probleem opgelost.
Of geef dat springtouw nog even...
Hoe kan dat nou > Hij heeft niks hangen daar joh.quote:
Er zijn toch geen bomen in huis?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SkeeZ het volgende:
Laten ze Janine nou maar gewoon wat steriele naalden geven en wat gaasjes...probleem opgelost.
Of geef dat springtouw nog even...
Hm... ik zei het wat ongemakkelijk, ik bedoel eigenlijk dat E10 eens op moet houden om steeds over Semih te praten.. het klinkt een beetje negatiefquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hidradenitis_suppurativaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oksels en Liezen
Aan het verhaal te horen heeft ze er al langer last van. Heet hidradenitis en is niet leuk...
Ah, daar doel je op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oksels en Liezen
Aan het verhaal te horen heeft ze er al langer last van. Heet hidradenitis en is niet leuk...
Oh..dan was het een vetrol. Ik dacht even onder invloed van het vrijwel naakte lijf van die blonde die op hem ging liggen met haar borsten iets te zien in zijn zwembroek. My bad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou > Hij heeft niks hangen daar joh.
Dat is dan weer goed nieuws!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oksels en Liezen
Ik zie nu opeens een heel naar beeld voor me.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef CartWOman het volgende:
Maar deze zit vlak naast haar egel.![]()
Daar zitten ze met hidradenitis toch ook?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah, daar doel je op.
Maar deze zit vlak naast haar egel.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |