hmm mss bij streamverslag maar ze waren in het zwembad en tijn had het over de bolle kop van e10, weet niet precies meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef intoyou het volgende:
[..]
oh, wat zei tie dan? waar kan ik dat ergens lezen?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal broer Rik wel jaloers op zijn
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal broer Rik wel jaloers op zijn
Ik denk dat ze dat 'hard' iets anders bedoeld hebben. Met 'hard' bedoelen ze vast dat ze helemaal geen buitenlucht zien, dat ze met niemand spreken (zelfs Bridget niet) en overdag geen idee van tijd hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Hoe lang is het bezig? hoeveel spannende momenten zijn er al geweest?
Natuurlijk dat fake gebeuren van Egbert niet meerekenen, dat was allemaal nep.
BB is niet hard zoals ze het graag willen laten overkomen
De bewoners voeren geen flikker uit
Hier en daar passen ze censuur aan , vooral bij E10
Is dit het nou waard om constant streams te bekijken?
Even offtopic, maar zou je je reactie ónder de quote willen plaatsen? Dat leest echt veel prettiger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef funkie-indo het volgende:
Jammer dat ze het niet hoorde..
[..]
Semih is wmb alles wat Tijn bv niet is. Daarom mag Semih van mij BB wél winnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Semih tegen Janine : Heb je weer een vibrator gekregen. Die jongen is echt scherp !
...en het enkel en alleen met elkaar moeten doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat 'hard' iets anders bedoeld hebben. Met 'hard' bedoelen ze vast dat ze helemaal geen buitenlucht zien, dat ze met niemand spreken (zelfs Bridget niet) en overdag geen idee van tijd hebben.
nee, maar je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Straks heb je spijt dat je niet hebt gekeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef KlootMajoor het volgende:
Is dit het nou waard om constant streams te bekijken?
ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat 'hard' iets anders bedoeld hebben. Met 'hard' bedoelen ze vast dat ze helemaal geen buitenlucht zien, dat ze met niemand spreken (zelfs Bridget niet) en overdag geen idee van tijd hebben.
of dat 'hard' geinterpreteerd wordt dat E10 de hele dag met een strakke piemel rond looptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze verwarren 'hard' dus met 'saai'. Ik denk dat ze het nog wel anders gaan aanpakken, dit houdt het publiek niet vast.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even offtopic, maar zou je je reactie ónder de quote willen plaatsen? Dat leest echt veel prettiger.![]()
OK
Daar heb je de hele kracht van BB te pakken denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef intoyou het volgende:
[..]
nee, maar je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Straks heb je spijt dat je niet hebt gekeken.
oh das wel gemeen, maar Tijn kenende zei hij het wel op een grappige manier. Ach gut, misschien krijgen we vannacht wel te horen dat hij problemen heeft met z'n gewicht. Je weet maar nooit met Etiennequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm mss bij streamverslag maar ze waren in het zwembad en tijn had het over de bolle kop van e10, weet niet precies meer.
toen stapte hij uit het zwembad en zei eggie wat over het waterpeil en tijn gelijk dat komt omdat e10 met zn dikke lijf uit het water stapte en dat er weer een boel water ingepompt moest worden, ofzoiets van gelijke strekking.
kampsjaak kon er niet echt om lachen, ik wel.
ondertussen ben ik wel mijn vakantie aan het vergooien met die streamsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb je de hele kracht van BB te pakken denk ik
De leuke momenten zijnn dan wel weer te zien op de Talpa site,, , , er is zo weinig dat ze alles daar mooi kwijt kunnen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef intoyou het volgende:
[..]
nee, maar je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Straks heb je spijt dat je niet hebt gekeken.
Zodra ze zelf in de gaten hebben dat dit niet werkt misschien wel ja. Maar zoals altijd gaat dat bij de mensen die het zelf bedacht hebben niet zo heel snel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze verwarren 'hard' dus met 'saai'. Ik denk dat ze het nog wel anders gaan aanpakken
Bijna goed, zie Scan.quote:
vraag is wel waarom hij zo in het babyvet zit. op zn hyves staat dat ie aan kickboxen doet. als ik zn lijf zie betwijfel ik dat. ik heb zelf ook een paar jaar vechtsport gedaan en ik had geen grammetje vet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef intoyou het volgende:
[..]
oh das wel gemeen, maar Tijn kenende zei hij het wel op een grappige manier. Ach gut, misschien krijgen we vannacht wel te horen dat hij problemen heeft met z'n gewicht. Je weet maar nooit met Etienne
Das misschien het probleemquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.
Zoals hoe ze het nu met de live doen. Dat was normaal altijd ee uitje voor de bewoners.
Zaten ze helemaal opgedirkt als een stel schijnheilen te stralen en maar hopen dat de presentator wat tegen hun zal zeggen.![]()
Dus is dit wel harder, maar of het voor ons leuker is. Gisteren in ieder geval niet
Misschien is hij de boxbal?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
vraag is wel waarom hij zo in het babyvet zit. op zn hyves staat dat ie aan kickboxen doet. als ik zn lijf zie betwijfel ik dat. ik heb zelf ook een paar jaar vechtsport gedaan en ik had geen grammetje vet.
ah sjaan mag met der benen wijd![]()
quote:
Ik ook. Ik vind in principe het idee dat de bewoners niet of niet veel v.d live show meemaken een goed idee, maar dan moeten ze wel wat andere interessante items in de show hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:48 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Das misschien het probleem
Ik wil niet meeleven met hun, ze moeten me entertainen... ik wil frustratie zien, het menselijke trekje naar voren zien komen, de verschillen in deze mensen uit elkaar zien spatten
ik wil ze het moeilijk zien hebben en nu hebben ze een te sterke houvast aan elkaar, dr is voor elke persoon wel een steunpilaar in dat huis
Ik schiet bijna in trance hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef SkeeZ het volgende:
Geduld, geduld...Het wordt nog wel wat. En saai? Wat is saai...ik word er wel lekker rustig van
![]()
quote:
Was vorig jaar ook vaak het geval als er iemand in de DBK zat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
en waarom kijken we nu naar de dezelfde streams waar niets op is ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |