Ben ook zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef Scrupules het volgende:
wat ligt die sjaan nou te spartelen op de vloer?
wat was de grap?
Het wordt beter als de setjes uit elkaar worden gehaald.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Wellicht dat het beter wordt als de kampers eruit zijn. Semih en Marlies's groepje is goed te hebben....
Ben je cynisch ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel interessant hoor, over dat meisje dat Etiënne zwanger had gemaakt, en de keurige correcte zogenaamd gevoelige manier waarop hij daarover sprak.
Iets over Jeroen haar vader.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef demins het volgende:
Wat valt er te lachen? Zo hard?
sjip regie, gebeurt wel vaker, wen er maar aan !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef Wishjuh het volgende:
pff waarom nou die stream weg... vond et net leuk worden bij et bad...
Zal broer Rik wel jaloers op zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef intoyou het volgende:
Ja gaaaap, ik word er ook moe van
[afbeelding]
Hoe lang is het bezig? hoeveel spannende momenten zijn er al geweest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel interessant hoor, over dat meisje dat Etiënne zwanger had gemaakt, en de keurige correcte zogenaamd gevoelige manier waarop hij daarover sprak.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Semih tegen Janine : Heb je weer een vibrator gekregen. Die jongen is echt scherp !
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Semih tegen Janine : Heb je weer een vibrator gekregen. Die jongen is echt scherp !
hmm mss bij streamverslag maar ze waren in het zwembad en tijn had het over de bolle kop van e10, weet niet precies meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef intoyou het volgende:
[..]
oh, wat zei tie dan? waar kan ik dat ergens lezen?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal broer Rik wel jaloers op zijn
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal broer Rik wel jaloers op zijn
Ik denk dat ze dat 'hard' iets anders bedoeld hebben. Met 'hard' bedoelen ze vast dat ze helemaal geen buitenlucht zien, dat ze met niemand spreken (zelfs Bridget niet) en overdag geen idee van tijd hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Hoe lang is het bezig? hoeveel spannende momenten zijn er al geweest?
Natuurlijk dat fake gebeuren van Egbert niet meerekenen, dat was allemaal nep.
BB is niet hard zoals ze het graag willen laten overkomen
De bewoners voeren geen flikker uit
Hier en daar passen ze censuur aan , vooral bij E10
Is dit het nou waard om constant streams te bekijken?
Even offtopic, maar zou je je reactie ónder de quote willen plaatsen? Dat leest echt veel prettiger.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef funkie-indo het volgende:
Jammer dat ze het niet hoorde..
[..]
Semih is wmb alles wat Tijn bv niet is. Daarom mag Semih van mij BB wél winnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
...en het enkel en alleen met elkaar moeten doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat 'hard' iets anders bedoeld hebben. Met 'hard' bedoelen ze vast dat ze helemaal geen buitenlucht zien, dat ze met niemand spreken (zelfs Bridget niet) en overdag geen idee van tijd hebben.
nee, maar je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Straks heb je spijt dat je niet hebt gekeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:38 schreef KlootMajoor het volgende:
Is dit het nou waard om constant streams te bekijken?
ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat 'hard' iets anders bedoeld hebben. Met 'hard' bedoelen ze vast dat ze helemaal geen buitenlucht zien, dat ze met niemand spreken (zelfs Bridget niet) en overdag geen idee van tijd hebben.
of dat 'hard' geinterpreteerd wordt dat E10 de hele dag met een strakke piemel rond looptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze verwarren 'hard' dus met 'saai'. Ik denk dat ze het nog wel anders gaan aanpakken, dit houdt het publiek niet vast.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even offtopic, maar zou je je reactie ónder de quote willen plaatsen? Dat leest echt veel prettiger.![]()
OK
Daar heb je de hele kracht van BB te pakken denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef intoyou het volgende:
[..]
nee, maar je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. Straks heb je spijt dat je niet hebt gekeken.
oh das wel gemeen, maar Tijn kenende zei hij het wel op een grappige manier. Ach gut, misschien krijgen we vannacht wel te horen dat hij problemen heeft met z'n gewicht. Je weet maar nooit met Etiennequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm mss bij streamverslag maar ze waren in het zwembad en tijn had het over de bolle kop van e10, weet niet precies meer.
toen stapte hij uit het zwembad en zei eggie wat over het waterpeil en tijn gelijk dat komt omdat e10 met zn dikke lijf uit het water stapte en dat er weer een boel water ingepompt moest worden, ofzoiets van gelijke strekking.
kampsjaak kon er niet echt om lachen, ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |