Hummie wou toch een BB met een terminaal patient??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef bunnyma het volgende:
Ligt Rik daar zo te hoesten?
Het lijkt wel of hij op sterven ligt.
Ik heb hetzelfde probleem scanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan dat 'doos'
kunnen ze kampsjaak niet laten doodgaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:21 schreef natronic het volgende:
[..]
Hummie wou toch een BB met een terminaal patient??
Hoe oud is Etiënne? 19, dus rond de 20. Kom op Scan, ga die jongen nou niet zitten verdedigen. Etiënne is niets anders dan een glibberige kameleon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je glad en ranzigheid zien? Ga maar eens een avondje stappen en hou de types rond de 20 goed in de gaten.
nee dat was joost uit bb5quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe oud is Etiënne? 19, dus rond de 20. Kom op Scan, ga die jongen nou niet zitten verdedigen. Etiënne is niets anders dan een glibberige kameleon.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Wishjuh het volgende:
hehe zie die Tijn de hele tijd naar de tieten en kont van Monique kijken
Ik denk dat ik de Nederlandse bewoording gewoon minder vind.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat is er mis mee? poes doos , het is beter dan kut
Volgens Roel dan...quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Nederlandse bewoording gewoon minder vind.
kutje is dan beter![]()
of doosje![]()
Marlene? Drie weken in je bezit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Hehe Ik ben er nu ook lid. Leuk zeg.
had alleen maar 1 biljet![]()
ze zitten de zooi die die dikke troella heeft gemaakt op te zuigen. Had ze zelf ook wel kunnen doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef anneja het volgende:
Wat zitten ze nou te zaniken over dat stofzuigen?? In plaats van dat ze blij zijn dat iemand anders het doet, jeesh.
Precies. Maar doe nou niet alsof dat uniek is ofzo. Daar barst het van in het weekend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe oud is Etiënne? 19, dus rond de 20. Kom op Scan, ga die jongen nou niet zitten verdedigen. Etiënne is niets anders dan een glibberige kameleon.
Ik vind 'doos' een walgelijk woord. Zou het niet uit m'n strot kunnen krijgen, tegen niemand.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat is er mis mee? poes doos , het is beter dan kut
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Marlene? Drie weken in je bezit?![]()
Steekt Rik al hoestend en proestend toch maar weer een sigaret op?
Nou eeuh op een woonboot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen maakt conversatie
Hij vraagt aan Hilde hoe ze woont.
hoe wil je het dan noemen??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind 'doos' een walgelijk woord. Zou het niet uit m'n strot kunnen krijgen, tegen niemand.
neuh karavhaaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nou eeuh op een woonboot.
Je weet wel![]()
Wie zat daar over te zeiken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef anneja het volgende:
Wat zitten ze nou te zaniken over dat stofzuigen?? In plaats van dat ze blij zijn dat iemand anders het doet, jeesh.
Dan 100x liever 'kutje' ofzo. Ik vind 'doos' ook helemaal niet positief klinken.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wie zat daar over te zeiken?![]()
Naomi Dobbelsteen?
het lijkt wel of tijn E10 subtiel aan het narren is, vanmiddag maakte tijn ook al leuke opmerkingen over het goddelijk lijf van kampsjaakquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn zit gewoon te klieren....
zit wat in, poes doos klinkt vrij hard.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Nederlandse bewoording gewoon minder vind.
kutje is dan beter![]()
of doosje![]()
Alleen maar naar laatste nieuwe user kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
was niet zo moeilijk met mijn naam in mijn siggie natuurlijk.![]()
maar toch petje af.![]()
vind het wel aardig uitgedrukt, beter dan zure sloot of zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou doos is vrij nieuw hoor. Dat is er langzaam helemaal ingekomen.![]()
Ongelofelijk... en als ze niet stofzuigen zeikt ze daar weer over.quote:
Ja...helaasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou doos is vrij nieuw hoor. Dat is er langzaam helemaal ingekomen.![]()
Is er ooit iemand geweest in NL die dat laatste uit zijn strot heeft weten te persen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef natronic het volgende:
[..]
vind het wel aardig uitgedrukt, beter dan zure sloot of zo
Gelukkig denken er meer mensen dus net zo over.quote:
tja..... whateverquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef anneja het volgende:
[..]
Vagina.
Mijn zoons hebben het verbasterd tot vagijntje, dat vind ik ook wel grappig.
oh, wat zei tie dan? waar kan ik dat ergens lezen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
het lijkt wel of tijn E10 subtiel aan het narren is, vanmiddag maakte tijn ook al leuke opmerkingen over het goddelijk lijf van kampsjaak
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is er ooit iemand geweest in NL die dat laatste uit zijn strot heeft weten te persen?![]()
Afgelopen nacht was het wel interessant hoor, over dat meisje dat Etiënne zwanger had gemaakt, en de keurige correcte zogenaamd gevoelige manier waarop hij daarover sprak.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef KlootMajoor het volgende:
Het wordt een beetje erg saai, en steeds minder interessant om te nachtbraken en de volgende dag een beetje brak te voelen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef anneja het volgende:
[..]
Vagina.
Mijn zoons hebben het verbasterd tot vagijntje, dat vind ik ook wel grappig.
Een doos sigaren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind 'doos' een walgelijk woord. Zou het niet uit m'n strot kunnen krijgen, tegen niemand.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig denken er meer mensen dus net zo over.
vriendje van E10??? Kan ook anders verwoord wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef Canisfire het volgende:
Bah vertelt Jeroen eens wat begint die kut asielzoeker er door heen te lachen.![]()
Alles wat Micheline doet, is negatief bij haar. Zelfs al zou ze haar voeten kussen, dan zou ze daar nog over weten te zeiken...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ongelofelijk... en als ze niet stofzuigen zeikt ze daar weer over.![]()
Ben ook zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef Scrupules het volgende:
wat ligt die sjaan nou te spartelen op de vloer?
wat was de grap?
Het wordt beter als de setjes uit elkaar worden gehaald.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Wellicht dat het beter wordt als de kampers eruit zijn. Semih en Marlies's groepje is goed te hebben....
Ben je cynisch ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel interessant hoor, over dat meisje dat Etiënne zwanger had gemaakt, en de keurige correcte zogenaamd gevoelige manier waarop hij daarover sprak.
Iets over Jeroen haar vader.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef demins het volgende:
Wat valt er te lachen? Zo hard?
sjip regie, gebeurt wel vaker, wen er maar aan !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef Wishjuh het volgende:
pff waarom nou die stream weg... vond et net leuk worden bij et bad...
Zal broer Rik wel jaloers op zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:36 schreef intoyou het volgende:
Ja gaaaap, ik word er ook moe van
[afbeelding]
Hoe lang is het bezig? hoeveel spannende momenten zijn er al geweest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel interessant hoor, over dat meisje dat Etiënne zwanger had gemaakt, en de keurige correcte zogenaamd gevoelige manier waarop hij daarover sprak.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Semih tegen Janine : Heb je weer een vibrator gekregen. Die jongen is echt scherp !
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Semih tegen Janine : Heb je weer een vibrator gekregen. Die jongen is echt scherp !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |