quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Ik vind vleeseters erg irritant...vooral als ze steeds weer de discussie aangaan waarom je geen vlees eet.![]()
Denk je dat.. of hoop je dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef the_hunter het volgende:
Vroeg of laat gaat het echt botsen tussen de twee groepen
Zeker weten.... gebeurt er eindelijk eens wat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef the_hunter het volgende:
welnee als je jouw stukkie vlees aan hem geeft houdt ie vanzelf wel z'n mondquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Ik vind vleeseters erg irritant...vooral als ze steeds weer de discussie aangaan waarom je geen vlees eet.![]()
Zit ze alweer te zeiken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Janine kan echt helemaal niets meer hebben van Micheline zo langzamerhand...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Wat dat betreft is het leuker dan vorig jaar, die waren allemaal een happy de pappygroep... (behalve Tanja dan), maar dat schiep dus kennelijk een band..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef the_hunter het volgende:
Over het stofzuigen.... (hand naar voorhoofd gebaar)quote:
Gaat hij misschien is beetje sneller na bed ipv 8 keer een laatste te roken. Mooi zou dat wezen zegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert zit eraan te denken om ook te stoppen met roken
snap allen niet waarom... volgens mij kan ze gewoon niks hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Beiden. Maar dan vooral dat laatste
jupquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:10 schreef bunnyma het volgende:
Hoorde ik dat goed, wilde Egbert stoppen met roken?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
Is die smeerlap nou in bad aan het pissen?
Wat is het toch ook een ranzige brabo.
[afbeelding]
Dat wijf is gewoon knettergek. Maar dat heeft ook wel weer iets.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:11 schreef natronic het volgende:
[..]
snap allen niet waarom... volgens mij kan ze gewoon niks hebben
Ik schakelde net in en dacht even precies hetzelfdequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
Is die smeerlap nou in bad aan het pissen?
Wat is het toch ook een ranzige brabo.
[afbeelding]
Was Etienne toch die de broek van Sabrina naar beneden trok ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 3 was zonder geluid spannend net
Leek ff of Semih toenadering tot 1 van de zusjes zocht.
O, ik meende Semih te zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was Etienne toch die de broek van Sabrina naar beneden trok ?![]()
Wil je glad en ranzigheid zien? Ga maar eens een avondje stappen en hou de types rond de 20 goed in de gaten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef anneja het volgende:
Ik ken trouwens geen enkele 19-jarige die zich zo glad en ranzig opstelt, ik weet niet meer wie dat hier 'normaal' vond maar dat is het in mijn kennissenkring in elk geval niet.
hij is zo slim dat hij het zelf niet door heeft...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:15 schreef anneja het volgende:
Ik ken trouwens geen enkele 19-jarige die zich zo glad en ranzig opstelt, ik weet niet meer wie dat hier 'normaal' vond maar dat is het in mijn kennissenkring in elk geval niet.
De meiden blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef natronic het volgende:
[..]
hij is zo slim dat hij het zelf niet door heeft...
En ik ook niet !quote:
Ik kan niet wennen aan dat 'doos'quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Gert het volgende:
Monina: "Ik moet de hele tijd een hand voor mijn doos houden, anders vind ik weer een teen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |