En als e10 gepest wordt, dan vind ik dat goed! Dus een goede actiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het kwam niet echt als een goede actie over, meer als pesten.
Heejquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jammer voor je.... je weet niet hoe culinair ik kan koken.![]()
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het kwam niet echt als een goede actie over, meer als pesten.
en vergeet Pa E10 en Hilde niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En als e10 gepest wordt, dan vind ik dat goed! Dus een goede actie![]()
Spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Ik denk dat het is met welke bril je het bekijkt.
Tijn wil toch juist door iedereen aardig gevonden worden?
Ja, ik mis je daar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Heej![]()
Ik zie dat jij ook op eurobilltracker zit!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
ff via configuratie, en dan streamadressen een andere optie kiezen. Dan komt het goed
Ik denk dat ik lekker vroeg mijn bed in duik met een goed boek en wat lekkers. Daar is het echt weer voor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef arneaux het volgende:
Wat is het kankersaai zeg.
Vanmiddag was het nog: Micheline zoekt Tijn steeds meer op en Semih kijkt niet zo happyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
MoniQue zoekt Tijn steeds meer op, zusje kijkt daarbij niet zo happy!!
goed idee. (Ik begin te kwijlenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
2 en 4 over versatel werken goed....
Als ik de meiden was ging ik ook chocolade eten.... Daar krijg je een goed gevoel van...
quote:
Het is inderdaad een poos geledenquote:Hallo Nodisch18, je bent succesvol ingelogd.
Laatst geregistreerde biljet op 2005-06-27 03:47:13 (428 dagen geleden)
Ik haak vandaag ook vroeg af. Heb ik morgenochtend weer wat om bij te lezen als ze toch weer tot een uurtje of 11 slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lekker vroeg mijn bed in duik met een goed boek en wat lekkers. Daar is het echt weer voor.
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Ik denk dat het is met welke bril je het bekijkt.
Tijn wil toch juist door iedereen aardig gevonden worden? het is ook zo dat die ene groep heel erg kliekt.
OOk maar even een beetje "happyserum" erbij gepakt...quote:
Ik vind vleeseters erg irritant...vooral als ze steeds weer de discussie aangaan waarom je geen vlees eet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind vegetariers erg irritant.....vooral als ze aanschuiven bij de maaltijd en het dan pas melden.
Heb je je uit staan sloven in de keuken en dan begint de maaltijd met gezeur.
Dus bij mij liever geen vegetariers aan tafel.
Dus snel weer eens komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het is inderdaad een poos geleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |