Deze doen het wel alle 4quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien overbodig (daarvoor excuses dan) maar doen bij jullie ook alleen stream 1 en 3 het ?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien overbodig (daarvoor excuses dan) maar doen bij jullie ook alleen stream 1 en 3 het ?
Bij mij even zo idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Dat is misleidend quoten.quote:
Bij mij doen ze het alle 4quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind vegetariers erg irritant.....vooral als ze aanschuiven bij de maaltijd en het dan pas melden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef LuQas het volgende:
Ik word altijd zo moe van vlees-eters die vegetariers aanvallen op inconsequentie. Heel irritant.
ff via configuratie, en dan streamadressen een andere optie kiezen. Dan komt het goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Thanks, scan !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze doen het wel alle 4
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Ik was het ook niet van plan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind vegetariers erg irritant.....vooral als ze aanschuiven bij de maaltijd en het dan pas melden.
Heb je je uit staan sloven in de keuken en dan begint de maaltijd met gezeur.
Dus bij mij liever geen vegetariers aan tafel.
Even die streams opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Spijker en kop enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind vegetariers erg irritant.....vooral als ze aanschuiven bij de maaltijd en het dan pas melden.
Als je over al het leed moet nadenken is het einde zoek. Natuurlijk is het erg hoor, daar niet van, maar wat hebben honden in India met koeien in Nederland te maken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Marlies ziet men in India honden als reïncarnatie van slechte mensen, daarom mag je daar honden mishandelen, en mag een buschauffeur bijvoorbeeld een hond overrijden.
Afschuwelijk.
Helpt niet. De garnierstreamingmedia streams doen het gewoon niet goed meer. Tenminste op die site niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Even die streams opnieuw opstarten.
Nee, ze hebben gewoon die andere tafel in beslag genomenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef itsme het volgende:
Dus Tijn en co dachten gezellig een beetje te mengen met de andere goep gingen die pontificaal allemaal weg![]()
]quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef itsme het volgende:
Dus Tijn en co dachten gezellig een beetje te mengen met de andere goep gingen die pontificaal allemaal weg![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon die andere tafel in beslag genomen![]()
Goede actie dus van Groep Tijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
]
Nee, zo ging het niet. Tijn en co gingen gewoon met z'n allen aan de keukentafel zitten zodat diegene die altijd in de keuken eten naar de grote tafel moesten omdat er geen plek meer was.
Etienne had zelfs zijn glas melk al op de keukentafel staan maar moest toch weg.
Hier doen ze het prima (althans, geen buffers, 2+4 zijn daar idd dood)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helpt niet. De garnierstreamingmedia streams doen het gewoon niet goed meer. Tenminste op die site niet.
Dat bedoelen we ja. Dat er maar 2 streams werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier doen ze het prima (althans, geen buffers, 2+4 zijn daar idd dood)
Het kwam niet echt als een goede actie over, meer als pesten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Goede actie dus van Groep Tijn![]()
En als e10 gepest wordt, dan vind ik dat goed! Dus een goede actiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het kwam niet echt als een goede actie over, meer als pesten.
Heejquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jammer voor je.... je weet niet hoe culinair ik kan koken.![]()
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het kwam niet echt als een goede actie over, meer als pesten.
en vergeet Pa E10 en Hilde niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En als e10 gepest wordt, dan vind ik dat goed! Dus een goede actie![]()
Spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Ik denk dat het is met welke bril je het bekijkt.
Tijn wil toch juist door iedereen aardig gevonden worden?
Ja, ik mis je daar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Heej![]()
Ik zie dat jij ook op eurobilltracker zit!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
ff via configuratie, en dan streamadressen een andere optie kiezen. Dan komt het goed
Ik denk dat ik lekker vroeg mijn bed in duik met een goed boek en wat lekkers. Daar is het echt weer voor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef arneaux het volgende:
Wat is het kankersaai zeg.
Vanmiddag was het nog: Micheline zoekt Tijn steeds meer op en Semih kijkt niet zo happyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
MoniQue zoekt Tijn steeds meer op, zusje kijkt daarbij niet zo happy!!
goed idee. (Ik begin te kwijlenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
2 en 4 over versatel werken goed....
Als ik de meiden was ging ik ook chocolade eten.... Daar krijg je een goed gevoel van...
quote:
Het is inderdaad een poos geledenquote:Hallo Nodisch18, je bent succesvol ingelogd.
Laatst geregistreerde biljet op 2005-06-27 03:47:13 (428 dagen geleden)
Ik haak vandaag ook vroeg af. Heb ik morgenochtend weer wat om bij te lezen als ze toch weer tot een uurtje of 11 slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lekker vroeg mijn bed in duik met een goed boek en wat lekkers. Daar is het echt weer voor.
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Ik denk dat het is met welke bril je het bekijkt.
Tijn wil toch juist door iedereen aardig gevonden worden? het is ook zo dat die ene groep heel erg kliekt.
OOk maar even een beetje "happyserum" erbij gepakt...quote:
Ik vind vleeseters erg irritant...vooral als ze steeds weer de discussie aangaan waarom je geen vlees eet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus snel weer eens komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het is inderdaad een poos geleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |