is toch het eerste waar je naar kijkt.. maar moet zeggen ik kende haar al en wist dat ze ook innerlijk mooi wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Dus je kiest puur op uiterlijk? Of maakte je idd een grapje?
Idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef natronic het volgende:
[..]
is toch het eerste waar je naar kijkt.. maar moet zeggen ik kende haar al en wist dat ze ook innerlijk mooi was
goede actie !!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef bunnyma het volgende:
Zo, Tijn probeert de groepsvorming te doorbreken...hij gaat aan de kamperstafel zitten.
Michelin, Semih en marcia volgen hem.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef bunnyma het volgende:
Zo, Tijn probeert de groepsvorming te doorbreken...hij gaat aan de kamperstafel zitten.
Michelin, Semih en marcia volgen hem.
Ze moesten wel want hun tafel werd totaal in beslag genomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef funkie-indo het volgende:
hahaha, de kampers gaan gelijk ergens anders zitten
[..]
het gaat er op lijken dat ie uitgepist raakt in dat huisquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef bunnyma het volgende:
De keukentafel gniffelt dat zij Etienne verjaagd hebben.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze moesten wel want hun tafel werd totaal in beslag genomen.
Zal vanavond wel weer over geroddeld worden.
Met aan het 'hoofd' tattoo Johnnyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef natronic het volgende:
... en de camping gasten zitten weer bij elkaar
werd tijd... nu nog even doortrekken en weg is iequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
het gaat er op lijken dat ie uitgepist raakt in dat huis![]()
![]()
![]()
De mannen zullen wel jaloers zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
het gaat er op lijken dat ie uitgepist raakt in dat huis![]()
![]()
![]()
Dat vind ik ook knap, want gisternacht vertelde hij hoe hij op zijn 16e een zwak meisje had bezwangerd die zonder zijn medeweten abortus pleegde.quote:Janine vraagt aan Etiënne hoe oud hij de eerste keer was omdat hij zoveel seks heeft gehad, Etiënne was pas achtttien en Janine kijkt hem ongelovig aan "Dat vind ik knap" is haar antwoord.
Dat zou een groot drama zijn voor zijn privé leven had hij tegen Marcel en Jeroen gezegt. Geen idee wat hij daar nou weer mee bedoelde. Maar dat drama gun ik hem welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef natronic het volgende:
[..]
werd tijd... nu nog even doortrekken en weg is ie
ze prikkelen de mensen op een positieve manierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
Toch vind ik de sfeer steeds grimmiger worden en volgens mij juist door Semih en Tijn.
Zij zitten de boel juist op te fucken...
Semih:"Lekkere stampot", dit omdat hij van plan was vanavond hutspot te maken.
Ik kan het niet positief vinden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:40 schreef natronic het volgende:
[..]
ze prikkelen de mensen op een positieve manier
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Waar het door komt weet ik niet (misschien wel omdat iedereen zo tegen hem is hier), maar ik begin steeds minder moeite met Etienne te krijgen. Zolang hij zijn racistische praatjes maar voor zich houdt en zich puur blijft bezighouden met zijn 'player' gedrag (wat naar mijn idee normaal is voor een 19 jarige), mag hij van mij nog een beste tijd blijven. Zeker NIET winnen natuurlijk, maar wel blijven.
Ah. En het liegen neem je voor lief?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Waar het door komt weet ik niet (misschien wel omdat iedereen zo tegen hem is hier), maar ik begin steeds minder moeite met Etienne te krijgen. Zolang hij zijn racistische praatjes maar voor zich houdt en zich puur blijft bezighouden met zijn 'player' gedrag (wat naar mijn idee normaal is voor een 19 jarige), mag hij van mij nog een beste tijd blijven. Zeker NIET winnen natuurlijk, maar wel blijven.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
het is juist zij players gedrag wat irriteert..... te opzichtig te opdringerig, no class no stylequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
3-1.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef funkie-indo het volgende:
Tijn , Rik en Semih sneeuwen E10 bij een confrontatie zo onder!!!
Ik vind het juist zeer vermakelijk om te zien. Hij probeert vanalles om de meiden maar te kunnen aanraken, kriebelen enz enz. En de meiden vinden hem ook leuk, dus de vraag is of er iemand voor hem zal zwichten (ik zie Sabrina in een zwak moment nog wel wat speeksel uitwisselen met onze 'Don Juan'.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef natronic het volgende:
[..]
het is juist zij players gedrag wat irriteert..... te opzichtig te opdringerig, no class no style
Kan niet wachten daarop!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef funkie-indo het volgende:
Kind thuis: "Wat is mamma aan het doen?"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het juist zeer vermakelijk om te zien. Hij probeert vanalles om de meiden maar te kunnen aanraken, kriebelen enz enz. En de meiden vinden hem ook leuk, dus de vraag is of er iemand voor hem zal zwichten (ik zie Sabrina in een zwak moment nog wel wat speeksel uitwisselen met onze 'Don Juan'.)
Semih wel ja, maar Tijn er Rik komen zelf ook rechtstreeks uit een caravan volgens mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef funkie-indo het volgende:
geen punt van discussie.... zelfs mijn kleine zusje zet hem zo wegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef funkie-indo het volgende:
Ja, als we rekening gaan houden met de thuissituatie, dan kun je beter geen enkele BB meer uitzenden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kind thuis: "Wat is mamma aan het doen?"
Dat doe je een kind niet aan
Nou volgens mij niet Scan. Tijn heeft zowieso al veel van de wereld gezien en zal derhalve wel redelijk wat levenservaring hebben opgedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Semih wel ja, maar Tijn er Rik komen zelf ook rechtstreeks uit een caravan volgens mij.
denk het ook niet en by the way ze heeft toch een marinier als vriend?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kind thuis: "Wat is mamma aan het doen?"
Dat doe je een kind niet aan
Sabrina's kind thuis bedoel ik, niet E10
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef LuQas het volgende:
Ik word altijd zo moe van die vegetariers. Heel irritant.
Mijn dierproefjes op de uni doe ik ook nooit zonder verdoving hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef bunnyma het volgende:
Die Marlies is echt knotsgek: geen vlees, wel vis en kip.![]()
Ze zegt dat het bewezen is dat runderen en varkens pijn voelen.
Die wordt dan helemaal door de slijk gehaald door zijn kameradenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef natronic het volgende:
[..]
denk het ook niet en by the way ze heeft toch een marinier als vriend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |