Ik vind Micheline ook een mooie meid hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef natronic het volgende:
[..]
moet je een keer je kamer uitgaan![]()
Je hebt je nieuwe keus gemaakt begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, er gaan dagen zat voorbij dat ik niet zo'n mooie dame buiten tegenkom.
chef gebruikte condooms van de keilewegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:14 schreef natronic het volgende:
[..]
denk het niet.. ze echt een hoeren madam attitude
heb ook niet gezegd dat ze lelijk is maar doorsnee. Maar mischien ben ik wel te verwendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind Micheline ook een mooie meid hoor
Ik heb ander heerlijk gegeten vanavond....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef Fikkert het volgende:
op één of andere manier denk ik dat het eten vandaag niet zo gaat smaken
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:16 schreef natronic het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat ze lelijk is maar doorsnee. Maar mischien ben ik wel te verwend
dat snap ik niet, ik maak ook wel eens ballen zonder ei en paneermeel en die smaken redelijk tot zeer goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef Fikkert het volgende:
hehehe raar..ik dacht dat ook namelijk. Het ziet er een beetje in elkaar gevlansd uit. Lachen als de anderen zeggen dat het niet te vreten isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef Fikkert het volgende:
Wie de mooiste meid is? Nee hoor, ik blijf bij Milica.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe keus gemaakt begrijp ik?
Nou, als ze aan mijn bedrand zou staan, zou ik ze toch echt laten 'instappen'. Al denk ik niet dat dat gaat gebeuren....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:16 schreef natronic het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat ze lelijk is maar doorsnee. Maar mischien ben ik wel te verwend
Same here. Ik snap niet waarom t nnu opeens falikant zou mislukken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat snap ik niet, ik maak ook wel eens ballen zonder ei en paneermeel en die smaken redelijk tot zeer goed
Milicia de mooiste en dan Michelline de lekkerste ofzo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie de mooiste meid is? Nee hoor, ik blijf bij Milica.
Ach, ik werk op het station, dus als ik werk, kom ik duizenden mensen tegen. Valt dus wel mee hoor, maar verder bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef natronic het volgende:
[..]
moet je een keer je kamer uitgaan![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie de mooiste meid is? Nee hoor, ik blijf bij Milica.
En wat doe je daar precies?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik werk op het station, dus als ik werk, kom ik duizenden mensen tegen. Valt dus wel mee hoor, maar verder bedankt voor de tip
Qua algehele indruk en verzorging vind ik de zusjes ook wel de moeite waard om te aanschouwen. Allen jammer dat er de hele dag een strontvlieg om heen zwermdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Nou, als ze aan mijn bedrand zou staan, zou ik ze toch echt laten 'instappen'. Al denk ik niet dat dat gaat gebeuren....
Of stekeblind.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:16 schreef natronic het volgende:
[..]
hmm ik hou niet van grote tieten, siliconen of echtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Tovaho het volgende:
Micheline staat bij mij toch op 1, natureller dan milica, die een mooie 2e is...
quote:
en sjaan vind ik ook niks voor jullie weer goeie tips gaan gevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm ik hou niet van grote tieten, siliconen of echt
Make that 2.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Alles is wel echt aan Micheline, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Tovaho het volgende:
Micheline staat bij mij toch op 1, natureller dan milica, die een mooie 2e is...
Zolang het allemaal maar in proportie isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Jij vind haar ook doorsnee? Zo'n meisje waar er 's avonds in de kroeg wel 20 van rondlopen?quote:
Ik denk wel dat ze een leukere moeder heeft....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles is wel echt aan Micheline, daar heb je een punt
Maar dat zeurstemmetje blijft een beetje storen.
kleine kroeg danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vind haar ook doorsnee? Zo'n meisje waar er 's avonds in de kroeg wel 20 van rondlopen?
Waar ik uit ga, ja. En dat is niet neerbuigend bedoeld ofzo, maar dat is gewoon zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vind haar ook doorsnee? Zo'n meisje waar er 's avonds in de kroeg wel 20 van rondlopen?
Ik vind Sabrina van die apeogies hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef natronic het volgende:
[..]
Qua algehele indruk en verzorging vind ik de zusjes ook wel de moeite waard om te aanschouwen. Allen jammer dat er de hele dag een strontvlieg om heen zwermd
Dan heeft ze dus iets wat ons (de mensen die haar wél erg mooi vinden) heel erg aanspreekt.... en jou (jullie) dus niet. Tja, dat kan natuurlijk. (en nee, het zijn NIET haar grote tieten).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar ik uit ga, ja. En dat is niet neerbuigend bedoeld ofzo, maar dat is gewoon zo.
yeah, uitermate storendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef natronic het volgende:
[..]
Qua algehele indruk en verzorging vind ik de zusjes ook wel de moeite waard om te aanschouwen. Allen jammer dat er de hele dag een strontvlieg om heen zwermd
Waar ga je uit danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar ik uit ga, ja. En dat is niet neerbuigend bedoeld ofzo, maar dat is gewoon zo.
Het is huis veel groter omdat ze geen tuin hebben, dat is logisch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Komt dat opsplitsen in groepen ook niet door de indeling van het huis?
In vorige BB's was het eigenlijk onmogelijk om zo ver uit elkaar te gaan zitten, of je moest de tuin in.
In dit huis heb ik de indruk dat er meerdere kamers zijn die ook nog wel een eindje uit elkaar liggen.
Ik begrijp nog steeds trouwens de indeling niet...ligt het zwembad in de ruimte waar vorig jaar de weekopdrachten werden gedaan?
Goeie keuzequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Semih stofzuigt en Marcel en Jeroen koken
Qua knapste vrouw in huis, neig ik na de tv uitzending van vanavond te switchen van Micheline naar Milica.
kzeg niet dat het gaat mislukken, heb alleen al wat zwarte aardappelschijvjes gezien. ik vind ook dat sam beter stond te koken.... we gaan wel zien en horen hoe het bevaltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Same here. Ik snap niet waarom t nnu opeens falikant zou mislukken.
er is wel een tuin, ze kunnen er alleen nog niet in.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is huis veel groter omdat ze geen tuin hebben, dat is logisch.
Hte leukste stream half uurtje van de dag. Ik ga er eens even goed voor zitten.quote:
Milicia is leuk maar heb je de moeder gezien?? Toen ik mijn meisje tegen kwam heb ik mij eerst goed de moeder bekekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goeie keuze. Maar ze ontlopen elkaar niet veel vind ik. (alleen die stem
)
La Rocca, D'Anvers (beide België), Now&Wow, Panama, Paradiso, vroeger Las Palmas.quote:
Echt? Dus je kiest puur op uiterlijk? Of maakte je idd een grapje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef natronic het volgende:
[..]
Milicia is leuk maar heb je de moeder gezien?? Toen ik mijn meisje tegen kwam heb ik mij eerst goed de moeder bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |