Die zijn van Micheline.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef anneja het volgende:
Ieuw Semih loopt op crocs en ze zijn ook nog lichtblauw.
Nee niet mee eens. Ik herinner me dat ik BB5 op een gegeven moment gewoon vergat te kijken, zo saai werd dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar dan ook stukken beter.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef LuQas het volgende:
Ik denk dat de zusjes zich uiteindelijk toch het meest bij de kampers thuis zullen gaan voelen. Het hangt er ook vanaf hoe lang E10 en Hilde, de meest bepalende mensen binnen die groep, in het huis zullen blijven.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef Tovaho het volgende:
Heee, die wannabee terrorist heeft zijn baard afgeschoren....
Ik denk dat ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:58 schreef funkie-indo het volgende:
Ik geloof dat MoniQue meer neigt naar de tegenpartij!
[..]
Na de films 'flight 93' en 'United 93' te hebben gezien, kan ik nu concluderen dat hij dus een aanslag gaat plegenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef Tovaho het volgende:
Heee, die wannabee terrorist heeft zijn baard afgeschoren....
Ik vind ze wel vet.quote:
Maar ze is zóóóó liefquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef anneja het volgende:
Wat een lijzig zeurstemmetje heeft die Micheline
Jeroen is als eerst naar Marcel toegetrokken en die zal daar ook wel blijven hangen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:02 schreef Tovaho het volgende:
als je zou zeggen dat marcel en jeroen, vader en zoon zouden zijn, zou ik het eigenlijk eerder geloven dan marcel en e10
mee eens, en ze gebruiken E10 meer als bediende dan als maatjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef ThaSandman het volgende:
In feite kan alleen E10 van de kampers goed met de zusjes opschieten dus ik denk dat ze eerder neigen naar de andere groep.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef ThaSandman het volgende:
In feite kan alleen E10 van de kampers goed met de zusjes opschieten dus ik denk dat ze eerder neigen naar de andere groep.
Alleen heeft ie dat zelf niet door....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:03 schreef toxikon het volgende:
[..]
mee eens, en ze gebruiken E10 meer als bediende dan als maatje
Ze loopt voor de neus van Semih met Tijn te chanzen.quote:
Nee, zij kan alleen orders uitdelen....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:03 schreef ThaSandman het volgende:
Zou Hilde ooit nog eens gaan koken?
Ik hoop echt dat Mich voor Tijn gaat. Dat wordt schitterende tvquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze loopt voor de neus van Semih met Tijn te chanzen..
Hilde hoeft geen klote uit te voeren in dat huis. Alleen maar te zuipen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Nee, zij kan alleen orders uitdelen....![]()
Cooooooooonnnnnnncentraaaaaaaaaaaatiiiiiiiiiiieeeeeeeeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Nee, zij kan alleen orders uitdelen....![]()
Misschien hebben ze daar beide geen problemen mee. Ik heb al van Micheline begrepen dat Semih niet echt snel jaloers is. Van mij mag ze Tijn helemaal gek maken. Een beetje zo gek als Ferdi werd in BB2 van Hiekequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze loopt voor de neus van Semih met Tijn te chanzen..
En dát mag dus eigenlijk niet meer van haar 'dochter'...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hilde hoeft geen klote uit te voeren in dat huis. Alleen maar te zuipen.
hehehe zeker als tijn zegt na de wip : bedankt en tot ziens hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Mich voor Tijn gaat. Dat wordt schitterende tv![]()
Beter dat dan andersom inderdaadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef anneja het volgende:
[..]
Neem jij die Micheline, hou ik Semih wel
Nou, ik vond dat hij net wat overtrokken reageerde op dat ballengrapje. Maar misschien vond ie het gewoon een stom grapje en kon het hem niks schelen dat het om Tijn z'n ballen ging.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar beide geen problemen mee. Ik heb al van Micheline begrepen dat Semih niet echt snel jaloers is.
Zou jij dat zeggen na een wip met micheline??? ik niet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
hehehe zeker als tijn zegt na de wip : bedankt en tot ziens he![]()
Ik zou idd ook netjes mn geld wegleggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:09 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Zou jij dat zeggen na een wip met micheline??? ik niet!
zo'n wonder is ze nou ook weer niet. Gewoon doorsneequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:09 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Zou jij dat zeggen na een wip met micheline??? ik niet!
Nou, er gaan dagen zat voorbij dat ik niet zo'n mooie dame buiten tegenkom.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef natronic het volgende:
[..]
zo'n wonder is ze nou ook weer niet. Gewoon doorsnee
ja die hoorde ik ook, echt brilliant die sabrinaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef Tovaho het volgende:
Sabrina had er weer 1 voor de categorie 'idiote uitspraken': "Ik denk nooit wat..."
moet je een keer je kamer uitgaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, er gaan dagen zat voorbij dat ik niet zo'n mooie dame buiten tegenkom.
denk het niet.. ze echt een hoeren madam attitudequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Tovaho het volgende:
Zou Hilde zich niet schamen dat ze nooit wat doet????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |