viel mij ook op en als jongen zou ik zelfs zeggen dat ze hem iets te leuk vindt. en sem voelt nattigheidquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:35 schreef anneja het volgende:
Micheline let wel de hele tijd op Tijn zeg
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef anneja het volgende:
Micheline en dinges en die andere hebben het maar moeilijk met de groepsstructuur hoor, awww wat zielig.
Dat was licht sarcastisch bedoeld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:38 schreef funkie-indo het volgende:
Hoezo zielig?
Ik zag um heus welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:39 schreef ThaSandman het volgende:
Tijn lost het wel handig op om zijn piemeltje niet te laten zien.
Ik ook, maar ik vind 'm er nog steeds wel goed uitzien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:40 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Semih minder leuk eruit zien nu hij zich heeft geschoren.
Ik hoop dat je hebt genotenquote:
Man, het was het hoogtepunt van mijn dag.quote:
volgens mij is ie niet happy omdat zijn vriendin meer aandacht aan tijn geeft dan aan hem .quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef LuQas het volgende:
Semih speelt het ontevreden kind omdat ie vanavond niet mag koken.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef ThaSandman het volgende:
Eventjes off-topic maar wel binnen het verhaal. Etienne heeft 2 jaar geleden een meisje zwanger gemaakt, maar in de tv uitzending zei hij dat hij pas de 1e keer sex had met 18 en hij is nu 19. Rara hoe kan dat.
Volgens mij voelt die zich ook niet lekker, zo ziet ie er althans wel uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:46 schreef LuQas het volgende:
Ik heb Rik nog niet staande gezien volgens mij, hij hangt alleen maar.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
ok, wie heeft 194.109.7.214 veranderd in 194.109.7.218 ?
que?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
ok, wie heeft 194.109.7.214 veranderd in 194.109.7.218 ?
Misschien was ie nog maar net 18 en was het meteen die eerste keer raak en is hij nu bijna 20?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:44 schreef ThaSandman het volgende:
Eventjes off-topic maar wel binnen het verhaal. Etienne heeft 2 jaar geleden een meisje zwanger gemaakt, maar in de tv uitzending zei hij dat hij pas de 1e keer sex had met 18 en hij is nu 19. Rara hoe kan dat.
als je 100 euro er om moest verwedden, voor welke optie zou je kiezen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:49 schreef anneja het volgende:
[..]
Misschien was ie nog maar net 18 en was het meteen die eerste keer raak en is hij nu bijna 20?
Of het is een liegende papzak, kan ook natuurlijk.
Volgens mij ook niet idd. Ik denk dat hiervan de grote verschillen in karakter als grootste gemene deler mag worden beschouwd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:51 schreef LuQas het volgende:
Volgens mij is er nog geen BB geweest waar de groep al zo snel in het spel in twee helften uiteen valt.
Ik vond vorig jaar dan ook stukken beter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:51 schreef LuQas het volgende:
Volgens mij is er nog geen BB geweest waar de groep al zo snel in het spel in twee helften uiteen valt.
Ik kan dat nog niet zo goed zeggen. Vorig jaar heb ik me kapot geergerd aan Rob en Nathalie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar dan ook stukken beter.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:51 schreef LuQas het volgende:
Die zijn van Micheline.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef anneja het volgende:
Ieuw Semih loopt op crocs en ze zijn ook nog lichtblauw.
Nee niet mee eens. Ik herinner me dat ik BB5 op een gegeven moment gewoon vergat te kijken, zo saai werd dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:52 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar dan ook stukken beter.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef LuQas het volgende:
Ik denk dat de zusjes zich uiteindelijk toch het meest bij de kampers thuis zullen gaan voelen. Het hangt er ook vanaf hoe lang E10 en Hilde, de meest bepalende mensen binnen die groep, in het huis zullen blijven.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef Tovaho het volgende:
Heee, die wannabee terrorist heeft zijn baard afgeschoren....
Ik denk dat ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:58 schreef funkie-indo het volgende:
Ik geloof dat MoniQue meer neigt naar de tegenpartij!
[..]
Na de films 'flight 93' en 'United 93' te hebben gezien, kan ik nu concluderen dat hij dus een aanslag gaat plegenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef Tovaho het volgende:
Heee, die wannabee terrorist heeft zijn baard afgeschoren....
Ik vind ze wel vet.quote:
Maar ze is zóóóó liefquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef anneja het volgende:
Wat een lijzig zeurstemmetje heeft die Micheline
Jeroen is als eerst naar Marcel toegetrokken en die zal daar ook wel blijven hangen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:02 schreef Tovaho het volgende:
als je zou zeggen dat marcel en jeroen, vader en zoon zouden zijn, zou ik het eigenlijk eerder geloven dan marcel en e10
mee eens, en ze gebruiken E10 meer als bediende dan als maatjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef ThaSandman het volgende:
In feite kan alleen E10 van de kampers goed met de zusjes opschieten dus ik denk dat ze eerder neigen naar de andere groep.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:01 schreef ThaSandman het volgende:
In feite kan alleen E10 van de kampers goed met de zusjes opschieten dus ik denk dat ze eerder neigen naar de andere groep.
Alleen heeft ie dat zelf niet door....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:03 schreef toxikon het volgende:
[..]
mee eens, en ze gebruiken E10 meer als bediende dan als maatje
Ze loopt voor de neus van Semih met Tijn te chanzen.quote:
Nee, zij kan alleen orders uitdelen....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:03 schreef ThaSandman het volgende:
Zou Hilde ooit nog eens gaan koken?
Ik hoop echt dat Mich voor Tijn gaat. Dat wordt schitterende tvquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze loopt voor de neus van Semih met Tijn te chanzen..
Hilde hoeft geen klote uit te voeren in dat huis. Alleen maar te zuipen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Nee, zij kan alleen orders uitdelen....![]()
Cooooooooonnnnnnncentraaaaaaaaaaaatiiiiiiiiiiieeeeeeeeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Nee, zij kan alleen orders uitdelen....![]()
Misschien hebben ze daar beide geen problemen mee. Ik heb al van Micheline begrepen dat Semih niet echt snel jaloers is. Van mij mag ze Tijn helemaal gek maken. Een beetje zo gek als Ferdi werd in BB2 van Hiekequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze loopt voor de neus van Semih met Tijn te chanzen..
En dát mag dus eigenlijk niet meer van haar 'dochter'...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hilde hoeft geen klote uit te voeren in dat huis. Alleen maar te zuipen.
hehehe zeker als tijn zegt na de wip : bedankt en tot ziens hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Mich voor Tijn gaat. Dat wordt schitterende tv![]()
Beter dat dan andersom inderdaadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:04 schreef anneja het volgende:
[..]
Neem jij die Micheline, hou ik Semih wel
Nou, ik vond dat hij net wat overtrokken reageerde op dat ballengrapje. Maar misschien vond ie het gewoon een stom grapje en kon het hem niks schelen dat het om Tijn z'n ballen ging.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar beide geen problemen mee. Ik heb al van Micheline begrepen dat Semih niet echt snel jaloers is.
Zou jij dat zeggen na een wip met micheline??? ik niet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:07 schreef toxikon het volgende:
[..]
hehehe zeker als tijn zegt na de wip : bedankt en tot ziens he![]()
Ik zou idd ook netjes mn geld wegleggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:09 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Zou jij dat zeggen na een wip met micheline??? ik niet!
zo'n wonder is ze nou ook weer niet. Gewoon doorsneequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:09 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Zou jij dat zeggen na een wip met micheline??? ik niet!
Nou, er gaan dagen zat voorbij dat ik niet zo'n mooie dame buiten tegenkom.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef natronic het volgende:
[..]
zo'n wonder is ze nou ook weer niet. Gewoon doorsnee
ja die hoorde ik ook, echt brilliant die sabrinaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:11 schreef Tovaho het volgende:
Sabrina had er weer 1 voor de categorie 'idiote uitspraken': "Ik denk nooit wat..."
moet je een keer je kamer uitgaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, er gaan dagen zat voorbij dat ik niet zo'n mooie dame buiten tegenkom.
denk het niet.. ze echt een hoeren madam attitudequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef Tovaho het volgende:
Zou Hilde zich niet schamen dat ze nooit wat doet????
Ik vind Micheline ook een mooie meid hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef natronic het volgende:
[..]
moet je een keer je kamer uitgaan![]()
Je hebt je nieuwe keus gemaakt begrijp ik?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, er gaan dagen zat voorbij dat ik niet zo'n mooie dame buiten tegenkom.
chef gebruikte condooms van de keilewegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:14 schreef natronic het volgende:
[..]
denk het niet.. ze echt een hoeren madam attitude
heb ook niet gezegd dat ze lelijk is maar doorsnee. Maar mischien ben ik wel te verwendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vind Micheline ook een mooie meid hoor
Ik heb ander heerlijk gegeten vanavond....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef Fikkert het volgende:
op één of andere manier denk ik dat het eten vandaag niet zo gaat smaken
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:16 schreef natronic het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat ze lelijk is maar doorsnee. Maar mischien ben ik wel te verwend
dat snap ik niet, ik maak ook wel eens ballen zonder ei en paneermeel en die smaken redelijk tot zeer goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef Fikkert het volgende:
hehehe raar..ik dacht dat ook namelijk. Het ziet er een beetje in elkaar gevlansd uit. Lachen als de anderen zeggen dat het niet te vreten isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef Fikkert het volgende:
Wie de mooiste meid is? Nee hoor, ik blijf bij Milica.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe keus gemaakt begrijp ik?
Nou, als ze aan mijn bedrand zou staan, zou ik ze toch echt laten 'instappen'. Al denk ik niet dat dat gaat gebeuren....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:16 schreef natronic het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat ze lelijk is maar doorsnee. Maar mischien ben ik wel te verwend
Same here. Ik snap niet waarom t nnu opeens falikant zou mislukken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat snap ik niet, ik maak ook wel eens ballen zonder ei en paneermeel en die smaken redelijk tot zeer goed
Milicia de mooiste en dan Michelline de lekkerste ofzo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie de mooiste meid is? Nee hoor, ik blijf bij Milica.
Ach, ik werk op het station, dus als ik werk, kom ik duizenden mensen tegen. Valt dus wel mee hoor, maar verder bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef natronic het volgende:
[..]
moet je een keer je kamer uitgaan![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie de mooiste meid is? Nee hoor, ik blijf bij Milica.
En wat doe je daar precies?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik werk op het station, dus als ik werk, kom ik duizenden mensen tegen. Valt dus wel mee hoor, maar verder bedankt voor de tip
Qua algehele indruk en verzorging vind ik de zusjes ook wel de moeite waard om te aanschouwen. Allen jammer dat er de hele dag een strontvlieg om heen zwermdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Nou, als ze aan mijn bedrand zou staan, zou ik ze toch echt laten 'instappen'. Al denk ik niet dat dat gaat gebeuren....
Of stekeblind.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:16 schreef natronic het volgende:
[..]
hmm ik hou niet van grote tieten, siliconen of echtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Tovaho het volgende:
Micheline staat bij mij toch op 1, natureller dan milica, die een mooie 2e is...
quote:
en sjaan vind ik ook niks voor jullie weer goeie tips gaan gevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm ik hou niet van grote tieten, siliconen of echt
Make that 2.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Alles is wel echt aan Micheline, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:19 schreef Tovaho het volgende:
Micheline staat bij mij toch op 1, natureller dan milica, die een mooie 2e is...
Zolang het allemaal maar in proportie isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
Jij vind haar ook doorsnee? Zo'n meisje waar er 's avonds in de kroeg wel 20 van rondlopen?quote:
Ik denk wel dat ze een leukere moeder heeft....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles is wel echt aan Micheline, daar heb je een punt
Maar dat zeurstemmetje blijft een beetje storen.
kleine kroeg danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vind haar ook doorsnee? Zo'n meisje waar er 's avonds in de kroeg wel 20 van rondlopen?
Waar ik uit ga, ja. En dat is niet neerbuigend bedoeld ofzo, maar dat is gewoon zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vind haar ook doorsnee? Zo'n meisje waar er 's avonds in de kroeg wel 20 van rondlopen?
Ik vind Sabrina van die apeogies hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef natronic het volgende:
[..]
Qua algehele indruk en verzorging vind ik de zusjes ook wel de moeite waard om te aanschouwen. Allen jammer dat er de hele dag een strontvlieg om heen zwermd
Dan heeft ze dus iets wat ons (de mensen die haar wél erg mooi vinden) heel erg aanspreekt.... en jou (jullie) dus niet. Tja, dat kan natuurlijk. (en nee, het zijn NIET haar grote tieten).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar ik uit ga, ja. En dat is niet neerbuigend bedoeld ofzo, maar dat is gewoon zo.
yeah, uitermate storendquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:21 schreef natronic het volgende:
[..]
Qua algehele indruk en verzorging vind ik de zusjes ook wel de moeite waard om te aanschouwen. Allen jammer dat er de hele dag een strontvlieg om heen zwermd
Waar ga je uit danquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar ik uit ga, ja. En dat is niet neerbuigend bedoeld ofzo, maar dat is gewoon zo.
Het is huis veel groter omdat ze geen tuin hebben, dat is logisch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Komt dat opsplitsen in groepen ook niet door de indeling van het huis?
In vorige BB's was het eigenlijk onmogelijk om zo ver uit elkaar te gaan zitten, of je moest de tuin in.
In dit huis heb ik de indruk dat er meerdere kamers zijn die ook nog wel een eindje uit elkaar liggen.
Ik begrijp nog steeds trouwens de indeling niet...ligt het zwembad in de ruimte waar vorig jaar de weekopdrachten werden gedaan?
Goeie keuzequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Semih stofzuigt en Marcel en Jeroen koken
Qua knapste vrouw in huis, neig ik na de tv uitzending van vanavond te switchen van Micheline naar Milica.
kzeg niet dat het gaat mislukken, heb alleen al wat zwarte aardappelschijvjes gezien. ik vind ook dat sam beter stond te koken.... we gaan wel zien en horen hoe het bevaltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Same here. Ik snap niet waarom t nnu opeens falikant zou mislukken.
er is wel een tuin, ze kunnen er alleen nog niet in.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is huis veel groter omdat ze geen tuin hebben, dat is logisch.
Hte leukste stream half uurtje van de dag. Ik ga er eens even goed voor zitten.quote:
Milicia is leuk maar heb je de moeder gezien?? Toen ik mijn meisje tegen kwam heb ik mij eerst goed de moeder bekekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goeie keuze. Maar ze ontlopen elkaar niet veel vind ik. (alleen die stem
)
La Rocca, D'Anvers (beide België), Now&Wow, Panama, Paradiso, vroeger Las Palmas.quote:
Echt? Dus je kiest puur op uiterlijk? Of maakte je idd een grapje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef natronic het volgende:
[..]
Milicia is leuk maar heb je de moeder gezien?? Toen ik mijn meisje tegen kwam heb ik mij eerst goed de moeder bekeken.
is toch het eerste waar je naar kijkt.. maar moet zeggen ik kende haar al en wist dat ze ook innerlijk mooi wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Dus je kiest puur op uiterlijk? Of maakte je idd een grapje?
Idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef natronic het volgende:
[..]
is toch het eerste waar je naar kijkt.. maar moet zeggen ik kende haar al en wist dat ze ook innerlijk mooi was
goede actie !!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef bunnyma het volgende:
Zo, Tijn probeert de groepsvorming te doorbreken...hij gaat aan de kamperstafel zitten.
Michelin, Semih en marcia volgen hem.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:31 schreef bunnyma het volgende:
Zo, Tijn probeert de groepsvorming te doorbreken...hij gaat aan de kamperstafel zitten.
Michelin, Semih en marcia volgen hem.
Ze moesten wel want hun tafel werd totaal in beslag genomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef funkie-indo het volgende:
hahaha, de kampers gaan gelijk ergens anders zitten
[..]
het gaat er op lijken dat ie uitgepist raakt in dat huisquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:34 schreef bunnyma het volgende:
De keukentafel gniffelt dat zij Etienne verjaagd hebben.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze moesten wel want hun tafel werd totaal in beslag genomen.
Zal vanavond wel weer over geroddeld worden.
Met aan het 'hoofd' tattoo Johnnyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef natronic het volgende:
... en de camping gasten zitten weer bij elkaar
werd tijd... nu nog even doortrekken en weg is iequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
het gaat er op lijken dat ie uitgepist raakt in dat huis![]()
![]()
![]()
De mannen zullen wel jaloers zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
het gaat er op lijken dat ie uitgepist raakt in dat huis![]()
![]()
![]()
Dat vind ik ook knap, want gisternacht vertelde hij hoe hij op zijn 16e een zwak meisje had bezwangerd die zonder zijn medeweten abortus pleegde.quote:Janine vraagt aan Etiënne hoe oud hij de eerste keer was omdat hij zoveel seks heeft gehad, Etiënne was pas achtttien en Janine kijkt hem ongelovig aan "Dat vind ik knap" is haar antwoord.
Dat zou een groot drama zijn voor zijn privé leven had hij tegen Marcel en Jeroen gezegt. Geen idee wat hij daar nou weer mee bedoelde. Maar dat drama gun ik hem welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef natronic het volgende:
[..]
werd tijd... nu nog even doortrekken en weg is ie
ze prikkelen de mensen op een positieve manierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
Toch vind ik de sfeer steeds grimmiger worden en volgens mij juist door Semih en Tijn.
Zij zitten de boel juist op te fucken...
Semih:"Lekkere stampot", dit omdat hij van plan was vanavond hutspot te maken.
Ik kan het niet positief vinden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:40 schreef natronic het volgende:
[..]
ze prikkelen de mensen op een positieve manier
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Waar het door komt weet ik niet (misschien wel omdat iedereen zo tegen hem is hier), maar ik begin steeds minder moeite met Etienne te krijgen. Zolang hij zijn racistische praatjes maar voor zich houdt en zich puur blijft bezighouden met zijn 'player' gedrag (wat naar mijn idee normaal is voor een 19 jarige), mag hij van mij nog een beste tijd blijven. Zeker NIET winnen natuurlijk, maar wel blijven.
Ah. En het liegen neem je voor lief?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Waar het door komt weet ik niet (misschien wel omdat iedereen zo tegen hem is hier), maar ik begin steeds minder moeite met Etienne te krijgen. Zolang hij zijn racistische praatjes maar voor zich houdt en zich puur blijft bezighouden met zijn 'player' gedrag (wat naar mijn idee normaal is voor een 19 jarige), mag hij van mij nog een beste tijd blijven. Zeker NIET winnen natuurlijk, maar wel blijven.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
het is juist zij players gedrag wat irriteert..... te opzichtig te opdringerig, no class no stylequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
3-1.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef funkie-indo het volgende:
Tijn , Rik en Semih sneeuwen E10 bij een confrontatie zo onder!!!
Ik vind het juist zeer vermakelijk om te zien. Hij probeert vanalles om de meiden maar te kunnen aanraken, kriebelen enz enz. En de meiden vinden hem ook leuk, dus de vraag is of er iemand voor hem zal zwichten (ik zie Sabrina in een zwak moment nog wel wat speeksel uitwisselen met onze 'Don Juan'.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef natronic het volgende:
[..]
het is juist zij players gedrag wat irriteert..... te opzichtig te opdringerig, no class no style
Kan niet wachten daarop!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef funkie-indo het volgende:
Kind thuis: "Wat is mamma aan het doen?"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het juist zeer vermakelijk om te zien. Hij probeert vanalles om de meiden maar te kunnen aanraken, kriebelen enz enz. En de meiden vinden hem ook leuk, dus de vraag is of er iemand voor hem zal zwichten (ik zie Sabrina in een zwak moment nog wel wat speeksel uitwisselen met onze 'Don Juan'.)
Semih wel ja, maar Tijn er Rik komen zelf ook rechtstreeks uit een caravan volgens mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef funkie-indo het volgende:
geen punt van discussie.... zelfs mijn kleine zusje zet hem zo wegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef funkie-indo het volgende:
Ja, als we rekening gaan houden met de thuissituatie, dan kun je beter geen enkele BB meer uitzenden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kind thuis: "Wat is mamma aan het doen?"
Dat doe je een kind niet aan
Nou volgens mij niet Scan. Tijn heeft zowieso al veel van de wereld gezien en zal derhalve wel redelijk wat levenservaring hebben opgedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Semih wel ja, maar Tijn er Rik komen zelf ook rechtstreeks uit een caravan volgens mij.
denk het ook niet en by the way ze heeft toch een marinier als vriend?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kind thuis: "Wat is mamma aan het doen?"
Dat doe je een kind niet aan
Sabrina's kind thuis bedoel ik, niet E10
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef LuQas het volgende:
Ik word altijd zo moe van die vegetariers. Heel irritant.
Mijn dierproefjes op de uni doe ik ook nooit zonder verdoving hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef bunnyma het volgende:
Die Marlies is echt knotsgek: geen vlees, wel vis en kip.![]()
Ze zegt dat het bewezen is dat runderen en varkens pijn voelen.
Die wordt dan helemaal door de slijk gehaald door zijn kameradenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef natronic het volgende:
[..]
denk het ook niet en by the way ze heeft toch een marinier als vriend?
Deze doen het wel alle 4quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien overbodig (daarvoor excuses dan) maar doen bij jullie ook alleen stream 1 en 3 het ?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien overbodig (daarvoor excuses dan) maar doen bij jullie ook alleen stream 1 en 3 het ?
Bij mij even zo idd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Dat is misleidend quoten.quote:
Bij mij doen ze het alle 4quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind vegetariers erg irritant.....vooral als ze aanschuiven bij de maaltijd en het dan pas melden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef LuQas het volgende:
Ik word altijd zo moe van vlees-eters die vegetariers aanvallen op inconsequentie. Heel irritant.
ff via configuratie, en dan streamadressen een andere optie kiezen. Dan komt het goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Thanks, scan !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze doen het wel alle 4
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Ik was het ook niet van plan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind vegetariers erg irritant.....vooral als ze aanschuiven bij de maaltijd en het dan pas melden.
Heb je je uit staan sloven in de keuken en dan begint de maaltijd met gezeur.
Dus bij mij liever geen vegetariers aan tafel.
Even die streams opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Spijker en kop enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind vegetariers erg irritant.....vooral als ze aanschuiven bij de maaltijd en het dan pas melden.
Als je over al het leed moet nadenken is het einde zoek. Natuurlijk is het erg hoor, daar niet van, maar wat hebben honden in India met koeien in Nederland te maken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Marlies ziet men in India honden als reïncarnatie van slechte mensen, daarom mag je daar honden mishandelen, en mag een buschauffeur bijvoorbeeld een hond overrijden.
Afschuwelijk.
Helpt niet. De garnierstreamingmedia streams doen het gewoon niet goed meer. Tenminste op die site niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Even die streams opnieuw opstarten.
Nee, ze hebben gewoon die andere tafel in beslag genomenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef itsme het volgende:
Dus Tijn en co dachten gezellig een beetje te mengen met de andere goep gingen die pontificaal allemaal weg![]()
]quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef itsme het volgende:
Dus Tijn en co dachten gezellig een beetje te mengen met de andere goep gingen die pontificaal allemaal weg![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon die andere tafel in beslag genomen![]()
Goede actie dus van Groep Tijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
]
Nee, zo ging het niet. Tijn en co gingen gewoon met z'n allen aan de keukentafel zitten zodat diegene die altijd in de keuken eten naar de grote tafel moesten omdat er geen plek meer was.
Etienne had zelfs zijn glas melk al op de keukentafel staan maar moest toch weg.
Hier doen ze het prima (althans, geen buffers, 2+4 zijn daar idd dood)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helpt niet. De garnierstreamingmedia streams doen het gewoon niet goed meer. Tenminste op die site niet.
Dat bedoelen we ja. Dat er maar 2 streams werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier doen ze het prima (althans, geen buffers, 2+4 zijn daar idd dood)
Het kwam niet echt als een goede actie over, meer als pesten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Goede actie dus van Groep Tijn![]()
En als e10 gepest wordt, dan vind ik dat goed! Dus een goede actiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het kwam niet echt als een goede actie over, meer als pesten.
Heejquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jammer voor je.... je weet niet hoe culinair ik kan koken.![]()
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het kwam niet echt als een goede actie over, meer als pesten.
en vergeet Pa E10 en Hilde niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
En als e10 gepest wordt, dan vind ik dat goed! Dus een goede actie![]()
Spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Ik denk dat het is met welke bril je het bekijkt.
Tijn wil toch juist door iedereen aardig gevonden worden?
Ja, ik mis je daar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Heej![]()
Ik zie dat jij ook op eurobilltracker zit!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
ff via configuratie, en dan streamadressen een andere optie kiezen. Dan komt het goed
Ik denk dat ik lekker vroeg mijn bed in duik met een goed boek en wat lekkers. Daar is het echt weer voor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef arneaux het volgende:
Wat is het kankersaai zeg.
Vanmiddag was het nog: Micheline zoekt Tijn steeds meer op en Semih kijkt niet zo happyquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef funkie-indo het volgende:
MoniQue zoekt Tijn steeds meer op, zusje kijkt daarbij niet zo happy!!
goed idee. (Ik begin te kwijlenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
2 en 4 over versatel werken goed....
Als ik de meiden was ging ik ook chocolade eten.... Daar krijg je een goed gevoel van...
quote:
Het is inderdaad een poos geledenquote:Hallo Nodisch18, je bent succesvol ingelogd.
Laatst geregistreerde biljet op 2005-06-27 03:47:13 (428 dagen geleden)
Ik haak vandaag ook vroeg af. Heb ik morgenochtend weer wat om bij te lezen als ze toch weer tot een uurtje of 11 slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lekker vroeg mijn bed in duik met een goed boek en wat lekkers. Daar is het echt weer voor.
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Ik denk dat het is met welke bril je het bekijkt.
Tijn wil toch juist door iedereen aardig gevonden worden? het is ook zo dat die ene groep heel erg kliekt.
OOk maar even een beetje "happyserum" erbij gepakt...quote:
Ik vind vleeseters erg irritant...vooral als ze steeds weer de discussie aangaan waarom je geen vlees eet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus snel weer eens komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het is inderdaad een poos geleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |