Andersom he. Eggie geeft Rik 10 sigaretten als hij zijn pakje vloei mag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef toxikon het volgende:
hij ruilt wel een pakkie vloe tegen 10 peuken dus zo rot is eggie niet.
btw nosg steeds 2 op zwart
Idd, hij gedraagd zich irritant, heeft een irritant blij hoofd en praat vervelend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:56 schreef arneaux het volgende:
Wat kan ik me ergeren aan Egbert zeg.
Nope er is echt helemaal niks aan op het moment.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:07 schreef Marrije het volgende:
Laatste anderhalf uur niks gebeurd? Staat ook niks in het streamverslag. . .
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nope er is echt helemaal niks aan op het moment.
ik dacht dat jij de streams uitgedaan hadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:12 schreef arneaux het volgende:
Geef die mensen wat te doen.
Toppertje! Jammer van dat glas alleen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB290886.jpg]afbeelding][/URL]
Ze zullen het ongetwijfeld gezellig hebben. Ik vind het er op het moment even geen flikker aan.quote:
Jepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:29 schreef pullup het volgende:
Zijn ze hutspot aan het maken ?
Echte hollandersquote:
Ben benieuwd of ze het dan vanavond weer zo laat makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:30 schreef the_hunter het volgende:
Ze gaan vandaag een keer vroeg eten zo te zien
Kan goed kloppen ja, is al een tijdje zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:34 schreef Mike1964 het volgende:
Stream 2 en 4 zwart?
Heb ik nog niet geheel doorgelezen maar ik vermoed dat het pas morgen wordt, waarschijnlijk werd dat gedacht omdat aan het begin van de middag tijdelijk de lounge dicht gingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ik schakel net weer in
Wat ik begreep uit het SV topic is dat er waarschijnlijk weer een opdracht aan komt?
Dat hoopten we ja, omdat de bewoners een tijdje niet in de buurt van het zwembad mochten komen. Maar helaas was dat alleen om het zwembad schoon te maken en om de zonnenbank weer mee te nemen. Maar met een beetje geluk krijgen ze snel de tuinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ik schakel net weer in
Wat ik begreep uit het SV topic is dat er waarschijnlijk weer een opdracht aan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |