goed idee. (Ik begin te kwijlenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
2 en 4 over versatel werken goed....
Als ik de meiden was ging ik ook chocolade eten.... Daar krijg je een goed gevoel van...
quote:
Het is inderdaad een poos geledenquote:Hallo Nodisch18, je bent succesvol ingelogd.
Laatst geregistreerde biljet op 2005-06-27 03:47:13 (428 dagen geleden)
Ik haak vandaag ook vroeg af. Heb ik morgenochtend weer wat om bij te lezen als ze toch weer tot een uurtje of 11 slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lekker vroeg mijn bed in duik met een goed boek en wat lekkers. Daar is het echt weer voor.
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou nu ben ik wel erg nieuwsgierig.
Ik denk dat het is met welke bril je het bekijkt.
Tijn wil toch juist door iedereen aardig gevonden worden? het is ook zo dat die ene groep heel erg kliekt.
OOk maar even een beetje "happyserum" erbij gepakt...quote:
Ik vind vleeseters erg irritant...vooral als ze steeds weer de discussie aangaan waarom je geen vlees eet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:51 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind vegetariers erg irritant.....vooral als ze aanschuiven bij de maaltijd en het dan pas melden.
Heb je je uit staan sloven in de keuken en dan begint de maaltijd met gezeur.
Dus bij mij liever geen vegetariers aan tafel.
Dus snel weer eens komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het is inderdaad een poos geleden![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Ik vind vleeseters erg irritant...vooral als ze steeds weer de discussie aangaan waarom je geen vlees eet.![]()
Denk je dat.. of hoop je dat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef the_hunter het volgende:
Vroeg of laat gaat het echt botsen tussen de twee groepen
Zeker weten.... gebeurt er eindelijk eens wat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef the_hunter het volgende:
welnee als je jouw stukkie vlees aan hem geeft houdt ie vanzelf wel z'n mondquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:05 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Ik vind vleeseters erg irritant...vooral als ze steeds weer de discussie aangaan waarom je geen vlees eet.![]()
Zit ze alweer te zeiken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Janine kan echt helemaal niets meer hebben van Micheline zo langzamerhand...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
Wat dat betreft is het leuker dan vorig jaar, die waren allemaal een happy de pappygroep... (behalve Tanja dan), maar dat schiep dus kennelijk een band..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef the_hunter het volgende:
Over het stofzuigen.... (hand naar voorhoofd gebaar)quote:
Gaat hij misschien is beetje sneller na bed ipv 8 keer een laatste te roken. Mooi zou dat wezen zegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert zit eraan te denken om ook te stoppen met roken
snap allen niet waarom... volgens mij kan ze gewoon niks hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Beiden. Maar dan vooral dat laatste
jupquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:10 schreef bunnyma het volgende:
Hoorde ik dat goed, wilde Egbert stoppen met roken?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
Is die smeerlap nou in bad aan het pissen?
Wat is het toch ook een ranzige brabo.
[afbeelding]
Dat wijf is gewoon knettergek. Maar dat heeft ook wel weer iets.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:11 schreef natronic het volgende:
[..]
snap allen niet waarom... volgens mij kan ze gewoon niks hebben
Ik schakelde net in en dacht even precies hetzelfdequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:12 schreef Gert het volgende:
Is die smeerlap nou in bad aan het pissen?
Wat is het toch ook een ranzige brabo.
[afbeelding]
Was Etienne toch die de broek van Sabrina naar beneden trok ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 3 was zonder geluid spannend net
Leek ff of Semih toenadering tot 1 van de zusjes zocht.
O, ik meende Semih te zien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Was Etienne toch die de broek van Sabrina naar beneden trok ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |