Jep, dan gaan ze tijdelijk op de "lock" stand, soms duurt het langer en soms korter, ligt aan de regie die dan dienst heeftquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook vaak het geval als er iemand in de DBK zat.
ze hebben helemaal geen zin in de opdracht, ze hebben gewoon dorstquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ze verlangen nu echt naar een weekopdracht, het afgelopen half uur hebben ze het er al meerdere keren over gehad.
En ze willen na het slagen ervan meteen bestellen.
Dat is ook denk ik de bedoeling van deze BB, zo weinig mogelijk opdrachten, kortdurende (maar wel heftige) weekopdrachten en that's itquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef itsme het volgende:
Wat wel zo is is dat ze zich steeds meer gaan vervelend. Je merkt dat ze het daar steeds moeilijker mee hebben. Dus misschien juist nog even zo houden.!
Ik vind het een griezeltjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef CartWOman het volgende:
Best een aardige jongen die Jeroen, maar snap niet wat meiden in 'm zien, het is net een holbewoner zoals 'ie er nu bij zit.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:54 schreef Kinga het volgende:
eruit laten snijden? huh?
cyaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het een griezeltje
welterusten allemaal
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:55 schreef cpuntb het volgende:
Janine gaat er misschien uit !
Ze heeft een ontsteking in haar lichaam...
Kun je toch wel effe zelf behandelen/uitknijpen etc...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef CartWOman het volgende:
Janine heeft een ontsteking in haar kruis.
Zal wel een ontstoken haarvaatje zijn, of steenpuist.
een ingegroede haar op haar doosje , en die is gaan ontsteken ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zei Janine, dus ik vraag me af wat ze heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |