Zodra ze zelf in de gaten hebben dat dit niet werkt misschien wel ja. Maar zoals altijd gaat dat bij de mensen die het zelf bedacht hebben niet zo heel snel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze verwarren 'hard' dus met 'saai'. Ik denk dat ze het nog wel anders gaan aanpakken
Bijna goed, zie Scan.quote:
vraag is wel waarom hij zo in het babyvet zit. op zn hyves staat dat ie aan kickboxen doet. als ik zn lijf zie betwijfel ik dat. ik heb zelf ook een paar jaar vechtsport gedaan en ik had geen grammetje vet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:43 schreef intoyou het volgende:
[..]
oh das wel gemeen, maar Tijn kenende zei hij het wel op een grappige manier. Ach gut, misschien krijgen we vannacht wel te horen dat hij problemen heeft met z'n gewicht. Je weet maar nooit met Etienne
Das misschien het probleemquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:42 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook.
Zoals hoe ze het nu met de live doen. Dat was normaal altijd ee uitje voor de bewoners.
Zaten ze helemaal opgedirkt als een stel schijnheilen te stralen en maar hopen dat de presentator wat tegen hun zal zeggen.![]()
Dus is dit wel harder, maar of het voor ons leuker is. Gisteren in ieder geval niet
Misschien is hij de boxbal?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:46 schreef toxikon het volgende:
[..]
vraag is wel waarom hij zo in het babyvet zit. op zn hyves staat dat ie aan kickboxen doet. als ik zn lijf zie betwijfel ik dat. ik heb zelf ook een paar jaar vechtsport gedaan en ik had geen grammetje vet.
ah sjaan mag met der benen wijd![]()
quote:
Ik ook. Ik vind in principe het idee dat de bewoners niet of niet veel v.d live show meemaken een goed idee, maar dan moeten ze wel wat andere interessante items in de show hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:48 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Das misschien het probleem
Ik wil niet meeleven met hun, ze moeten me entertainen... ik wil frustratie zien, het menselijke trekje naar voren zien komen, de verschillen in deze mensen uit elkaar zien spatten
ik wil ze het moeilijk zien hebben en nu hebben ze een te sterke houvast aan elkaar, dr is voor elke persoon wel een steunpilaar in dat huis
Ik schiet bijna in trance hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef SkeeZ het volgende:
Geduld, geduld...Het wordt nog wel wat. En saai? Wat is saai...ik word er wel lekker rustig van
![]()
quote:
Was vorig jaar ook vaak het geval als er iemand in de DBK zat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
en waarom kijken we nu naar de dezelfde streams waar niets op is ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |