Keep saying that to yourself.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
echt wel
aan alles komt 'n eind, zelfs aan Ludo Sanders
ik was afgehaakt, ergens in april ofzo....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
je moet GTST is toch wat beter volgen Babs![]()
mja je zal 'n nieuwe reet moeten zoeken om in te kruipenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zeer matige aflevering trouwens, Ludo's vertrek is nauwelijks ingeluid of het is al nog saaier dan eerst.![]()
Ben je nu echt daadwerkelijk zo blij dat een gtst personage dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?quote:
Dennis had een alcoholvergiftiging ja.quote:ik was afgehaakt, ergens in april ofzo....
maar ik miste mijn eigen cynische hoogstandjes
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja je zal 'n nieuwe reet moeten zoeken om in te kruipen![]()
![]()
![]()
Betekent dit dat jij je vrijwillig aanbiedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja je zal 'n nieuwe reet moeten zoeken om in te kruipen![]()
![]()
![]()
Ben je nu daadwerkelijk verbaasd dat wij het fijn vinden dat Ludo dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
Ben je nu echt daadwerkelijk zo blij dat een gtst personage dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?![]()
ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef pberends het volgende:
Spannend(een stuk beter dan ONM op het moment
).
Dennis was weer geweldig: "Robert, die verdient een lintje!"
Ik ben daadwerkelijk verbaasdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
Ben je nu daadwerkelijk verbaasd dat wij het fijn vinden dat Ludo dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?![]()
Waaruit concludeer je dat ik dit tegenspreek?quote:Kom op man, het begrip 'Ludo' was al jaren terug uitgewerkt, het is goed dat hij nu pleite is.
Ik ben écht blij dat hij eruit is, ik had het zó gehad met die man [sinds een jaar of 2, daarvoor was hij oké]. En behalve dat hij saai geworden was vind ik 'm zwaar overschat, het feit dat iedereen hier zo van baalt komt op mij dan ook weer zo overtrokken over dat ik nog blijer ben dat hij eruit is [snap je? de reacties hier versterken dus juist mijn antipathie.... ]quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ben je nu echt daadwerkelijk zo blij dat een gtst personage dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?![]()
dankquote:Dennis had een alcoholvergiftiging ja.
Hmmn mooi kontje hoor die babsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Betekent dit dat jij je vrijwillig aanbied![]()
Wek zinnetje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk verbaasd![]()
[..]
Waaruit concludeer je dat ik dit tegenspreek?
Ik val nu alleen een beetje over het feit dat een bepaald zinnetje tot in den treure herhaald wordt, onnodig dus, daarom denk ik dat er een achterliggende reden achter zit.
Net nog niet eens gezien, ben je altijd zo een meeloper of geldt dat alleen vandaagquote:
quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
Dat Ludo niet dood zou zijn is natuurlijk onzin, ook al is die arts een bekende...
Janine en Nina stonden nota bene náást 'm, en zullen 'm ook heus wel aangeraakt hebben.
Als ie nog geleefd zou hebben, hadden ze 't heus wel door
face it: he's gone
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
't slaat gewoon nergens op om 'n dit te laten overleven: 3 kogels in z'n borstkas....
hij's 50cent niet
Ik bedoel, we weten nu wel hoe zij er tegenaan kijkt hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt wel
aan alles komt 'n eind, zelfs aan Ludo Sanders
wil je niet van die enge dingen zeggen en je dromen lekker voor je houden!??quote:
afscheidstopics zijn overrated....quote:...en verdient dan misschien wel een beetje een leuk afscheid topic zo als Harmsen Benjamin En Yasmine
Het gebeurt niet vaak, maarEENS!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
wil je niet van die enge dingen zeggen en je dromen lekker voor je houden!??![]()
Nu wel jaquote:nu ik er zo over nadenk: heel gtst is eigenlijk best wel overrated![]()
We weten nu wel dat jij graag je aars likt, dit blijf je ook maar herhalenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik bedoel, we weten nu wel hoe zij er tegenaan kijkt hoor![]()
ik vind mezelf anders best creatief in de formuleringquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik bedoel, we weten nu wel hoe zij er tegenaan kijkt hoor![]()
Wat je hier ook mee bedoelen mag, voorbeelden graag, want nu bouw je voort op een zogenaamd grappige opmerking die niet eens van jezelf is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
We weten nu wel dat jij graag je aars likt, dit blijf je ook maar herhalen.
Help me even die andere kant te laten zien.quote:Oftewel, bekijk het van twee kanten.
Nou kijk zo komen we al een eind, hier kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind mezelf anders best creatief in de formulering![]()
maar goed, feitelijk gezien heb ik maar 1x echt lopen juichen, daarna zeg ik vooral dat hij echt dood is. en natuurlijk wéét ik dat niet, maar ik hoop het toch wel van harte. en nee, niet omdat ik Ludo zo haat, maar omdat ik het écht stom zal vinden als hij dit overleeft heeft
héquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat je hier ook mee bedoelen mag, voorbeelden graag, want nu bouw je voort op een zogenaamd grappige opmerking die niet eens van jezelf is.
Jij loop altijd te zeiken dat Ludo zo geweldig isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Wat je hier ook mee bedoelen mag, voorbeelden graag, want nu bouw je voort op een zogenaamd grappige opmerking die niet eens van jezelf is.
[..]
Help me even die andere kant te laten zien.
Kloppen doet het ook niet helemaal, aarslikken is in het gevlei proberen te komen bij je meerdere door bij hem te slijmen.quote:
Ik som het niet in ieder topic op, als dit wel zo is mag je me dat laten zien, ik ben er de afgelopen tijd eerder berustend in dat het personage Ludo verleden tijd is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
Jij loop altijd te zeiken dat Ludo zo geweldig is
ik zeg niet dat je de discussie met Sven niet aan mag gaan, maar ik vind 't nogal vals om te suggereren dat mijn opmerking niet grappig was.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kloppen doet het ook niet helemaal, aarslikken is in het gevlei proberen te komen bij je meerdere door bij hem te slijmen.![]()
Dat is iets anders dan Ludo een goed personage vinden![]()
klikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wie zou nou die kogels verwisseld hebben?
Babette21quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het laatste wat ik wil is natuurlijk je gevoelens kwetsen, maar het beeld dat erbij door me hoofd schoot kon ik niet echt grappig noemen neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je de discussie met Sven niet aan mag gaan, maar ik vind 't nogal vals om te suggereren dat mijn opmerking niet grappig was.....![]()
je moet 't ook niet visualiseren hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het laatste wat ik wil is natuurlijk je gevoelens kwetsen, maar het beeld dat erbij door me hoofd schoot kon ik niet echt grappig noemen nee![]()
Gaat automatisch bij mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet 't ook niet visualiseren he
Ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is een honden naam who caresquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stud met dt?
Niet zomaar een hond hoor als die zomaar mensen kan vermoordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is een honden naam who cares![]()
Ik heb de topics de laatste tijd gemist, wat ik me van de topics daarvoor herinner is dat jij hoopte dat je tong wat langer was zodat jij je tong nog nog dieper in Ludo's aars zou kunnen steken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Ik som het niet in ieder topic op, als dit wel zo is mag je me dat laten zien, ik ben er de afgelopen tijd eerder berustend in dat het personage Ludo verleden tijd is.
Ik zou me nog maar eens goed in gaan lezen, voor je me van alles naar mijn hoofd slingert![]()
Lees je dan eerst opnieuw in voordat je gaat oordelen en dat oordeel mogelijk baseert op iets van tijden geleden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de topics de laatste tijd gemist
Die lichaamsopening blijft je wel bezighouden he, al ooit eens uit de kast gekomen?quote:wat ik me van de topics daarvoor herinner is dat jij hoopte dat je tong wat langer was zodat jij je tong nog nog dieper in Ludo's aars zou kunnen steken.
tweelingbroer, net zoals Fritsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef meneer draak het volgende:
Toch wel jammer dat Ludo uit de serie is, alhoewel hij vast nog wel een broer heeft die terug komt.
Maar hij was toch wel een goed acteur
Het duurde dan ook wel een hele tijd voordat Benjamin (en z´n spook) echt pleiten waren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
Lekker afscheid topic,
Ik weet nog wel dat Benjamin er drie kreeg![]()
Oh, die Babette, daar lig ik altijd dubbel om!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:19 schreef Beaudien het volgende:
Oh, die Babette, daar lig ik altijd dubbel om!![]()
Blijf vooral hier posten, het was een stuk saaier toen je dat niet deed!!![]()
terugvindpost, enkel bedoelt om topic in je eigen topiclijst te krijgen [my active topics]quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat bedoelden jullie met 'tvp'?
Oh, dat wat ik nu doe is dus ook een tvp ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
terugvindpost, enkel bedoelt om topic in je eigen topiclijst te krijgen [my active topics]
neehoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, dat wat ik nu doe is dus ook een tvp ?.
Precies, dit is een Ludo-onwaardige OPquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef DeTolk het volgende:
Waarom is er dit seizoen geen fatsoenlijke OP?
Dan mag zuster Vincenza ook wel in het daderlijstje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik denk dat Ray het misschien wel gedaan heeft, Misschien heeft hij in een 1 of andere secte gezeten en kwam erug terwijl hij Janine en Ludo weer samen zag en kon hier niet tegen..
Misschien kan hij ook in het "dader lijsje"?
Inderdaad Robert en Laura moeten er ook maar uit, als straks die DVDbox van seizoen 1 door velen bekeken is, zullen jullie zien hoe die personages gedegenereerd zijn, echt een shaduw van het oorspronkelijkequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef maluutje22 het volgende:
haha k lach me duppel![]()
echt gtst is beter af zonder al die ouwe knakkersfeestje!
Wat Martine betreft, Ludo's dood zou weinig oplossen, ze moet eerder zijn bekentenis hebben dat het inderdaad zo is gegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:34 schreef izzypizzy het volgende:
ik kom ook maar ff tvp-en...
ik zie allemaal mensen in t verdachtenlijstje staan (en Studt) die ze volgens mij echt niet de gevangenis in gaan gooien....volgens mij is het gewoon die Italiaan of Isabella ofzo of misschien Martine![]()
Technisch gesproken wel, staatsrechterlijk gesproken niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef farfavour het volgende:
maarre Janine is toch gewoon de moordenares.
Krijgen Charlie en Nick toch nog gelijk: Ludo krijgt zijn kleinzoon nooit te zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aan de ene kant wel jammer dan Ludo nooit zijn kleinkind gekend heeft...
... totdat hij rond kerst of het eind van het seizoen weer terugkeert natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijgen Charlie en Nick toch nog gelijk: Ludo krijgt zijn kleinzoon nooit te zien.
Iets zegt me dat we het laatste nog niet van hem gehoord hebben, maar ik denk niet dat hij ooit terug zal keren zoals hij was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
... totdat hij rond kerst of het eind van het seizoen weer terugkeert natuurlijk.
Openings Post, het eerste bericht in een topic.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Goh al die afkortingen hier. Wat bedoelen jullie nou weer met 'OP'?![]()
Niemand ziet natuurlijk wat er in de oven gaat ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we het laatste nog niet van hem gehoord hebben, maar ik denk niet dat hij ooit terug zal keren zoals hij was.
Wanneer wordt trouwens die crematie uitgezonden, hoewel eens gecremeerd altijd gecremeerd is, zal je natuurlijk nooit weten of hij echt in die kist zat![]()
Wieweet heeft Ludo wel een dubbelganger ingehuurd om zich te laten doodschieten en zit de echte Ludo al een weekje op Hawai.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
Niemand ziet natuurlijk wat er in de oven gaat ...
Ik blijf er ook bij dat Ludo zijn dood in scene heeft gezet. In ieder geval met die bevriende arts. En als men het nodig vindt, kan hij zo weer terugkeren. Zo aan het eind van het seizoen of zo, als cliffhanger...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we het laatste nog niet van hem gehoord hebben, maar ik denk niet dat hij ooit terug zal keren zoals hij was.
Wanneer wordt trouwens die crematie uitgezonden, hoewel eens gecremeerd altijd gecremeerd is, zal je natuurlijk nooit weten of hij echt in die kist zat![]()
Ludo heeft Lucas vaak genoeg gezien hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef DaMart het volgende:
Krijgen Charlie en Nick toch nog gelijk: Ludo krijgt zijn kleinzoon nooit te zien.
Oktober jij bent hoopvolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:55 schreef maluutje22 het volgende:
ja Nick is geweeeldig![]()
hij wordt alleen maar beter. Het zou wat zijn als hij zijn eigen vader heeft vermoord. Hoe bruut![]()
Nick als het masterbrein haha![]()
Ik vind het wel altijd zo vervelende dat we pas in oktober ofzo krijgen te horen wie hem heeft vermoord.
Da's zijn neefje!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo heeft Lucas vaak genoeg gezien hoor
Ja die was wel grappig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis Stanley (en z'n aanstekelijke lachje).
Het is al 3 dagen bezig hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef berney het volgende:
Maandag begint het weer officieel toch?
Las net ergens een spoiler, wie de dader is.
Ik heb vanaf het begin gelijk gehad, degene staat niet in het daderslijstje.
Blij is,
nee ik plaats geen link....:P
Ik denk ook al vanaf het begin aan iemand die niet in het lijstje staat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef berney het volgende:
Maandag begint het weer officieel toch?
Las net ergens een spoiler, wie de dader is.
Ik heb vanaf het begin gelijk gehad, degene staat niet in het daderslijstje.
Blij is,
nee ik plaats geen link....:P
Ik mis Hans trouwens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis Stanley (en z'n aanstekelijke lachje).
Hebben wij echt hetzelfde bouwjaar dat je op mannen van over de 40 valtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik mis Hans trouwens.(Alleen soms was ie wel eng.) Zit er eindelijk eens een leuke man in (oke, Robert ziet er ook niet verkeerd uit) gaat ie er al zo snel weer uit.
![]()
Ja, dat zeggen ze allemaal nu. maar ik heb het gepost.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik denk ook al vanaf het begin aan iemand die niet in het lijstje staat.![]()
Janine.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:05 schreef NrSiX het volgende:
Klote dat ludo eruit is.. nick als opvolger?
neuh, ik denk dat jack de badguy gaat worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:05 schreef NrSiX het volgende:
Klote dat ludo eruit is.. nick als opvolger?
dan mag jij wel 's gaan teruglezen, iedereen is zo'n beetje genoemdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:00 schreef berney het volgende:
Ja, dat zeggen ze allemaal nu. maar ik heb het gepost.. En verder niemand zien posten.
Jack is echt de grootste non-badguy everquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
neuh, ik denk dat jack de badguy gaat worden.
Jack is cool, maar geen badguy. Meer een soort criminele Robin Hood.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jack is echt de grootste non-badguy ever
totaal ongeloofwaardig, die knakker....
Dan worden mannen pas echt aantrekkelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hebben wij echt hetzelfde bouwjaar dat je op mannen van over de 40 valt![]()
Tim is meer de bad-guyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Jack is cool, maar geen badguy. Meer een soort criminele Robin Hood.
Meta is het niet, en ik hoef niet terug te lezen. Heb de naam vaak genoeg "geroepen"., maar dat werd genegeerd. Dus nu niet aankomen dat er "meer" waren die, die naam gezegd had.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan mag jij wel 's gaan teruglezen, iedereen is zo'n beetje genoemd
oke, behalve Meta dan, dus die noem ik bij deze wel [gewoon voor 't geval dat]
nou gefeliciteerd enzo dan he....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef berney het volgende:
ik was sowieso eerste die, die naam zei.![]()
Als er iets te vieren valt dan verwacht ik wel bier en taart he!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou gefeliciteerd enzo dan he....![]()
nou, dat weet ik nog zo net niet hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Jack is cool, maar geen badguy. Meer een soort criminele Robin Hood.
Zakelijk in iedergeval al gaat Dian wat flikken geloof ik,quote:
En áls ie niet echt vermoord is dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef Shirley het volgende:
Ik denk trouwens dat áls Ludo echt vermoord is, dat Nina de dader is.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar waarom zou hij dat doen dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:30 schreef Mvnl het volgende:
(of zal Ludo zelf de kogels hebben verwisseld?)![]()
![]()
![]()
Tja, lijkt me ook nogal onwaarschijnlijk hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar waarom zou hij dat doen dan?
Stomdronken om 15.06 u 's middags?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Poging om GTST wat minder voorspelbaar te maken:
...verhaal...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
knip
Hahahaha Ludo die terugkeert met de kerst !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:34 schreef Canisfire het volgende:
Ze hebben in iedergeval genoeg ruimte open gelaten om hem te laten terug keren.
Geen camera bij het moment van overlijden, (De laatste keer dat dat het geval was dat was bij Benjamin )En de bevriendelijke arts. Er is ruimte maar of ze er wat mee gaan doen ik vraag het me af en zo ja dan of heel snel met Ludo die rond de kerst weer opduikt of pas over een x aantal jaren.
Whaha.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hahahaha Ludo die terugkeert met de kerst !
Als wat? zeker als de kerstman keert ie terug haha
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:38 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
kvinnet wel wat hebbe, die poging van Iwan1976
Tim die werkt toch voor de CIA ofzo, zou die een beetje een moord gaan faken?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef heaven7 het volgende:
Niet dus, ik vind dat ze overnieuw moeten beginnen!!
Deel 566. Lekker voorspelbaar, het kan beter scriptschrijvers!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie in de slachtofferpositie![]()
![]()
![]()
Ja ga jij eens onderzoek doen naar seropositiefheid en aids lieve jongenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
Handig als je aids hebt om het water in te vallen en erin te blijven zodat je lekker verkouden kan worden
Alle vissen hebben 't nu ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
Handig als je aids hebt om het water in te vallen en erin te blijven zodat je lekker verkouden kan worden
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Alle vissen hebben 't nu ook.
En steeds heftigerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef Canisfire het volgende:
Annyway Nick speelt wel steeds beter.
Inderdaad, zal zij even blij zijn dat ze geen Aids heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
Whaha ik zie het eigenlijk al helemaal voor me. Hij ineens als kerstman terug.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Of hij keert terug als de duivel op aarde![]()
hahaha![]()
Een Limmerik over Nick de Slimmerikquote:
Vrijheid - Blijheidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een Limmerik over Nick de Slimmerik
Er was eens een man genaamd Nick Sanders,
hij lijkt op Pa Ludo, doch zij het iets anders.
Hij verloor ooit een kloot,
Pa Ludo is nu dood
Als gevolg verdenkt nu iedereen elkander(s)1
1 dichterlijke vrijheid![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een Limmerik over Nick de Slimmerik
Er was eens een man genaamd Nick Sanders,
hij lijkt op Pa Ludo, doch zij het iets anders.
Hij verloor ooit een kloot,
Pa Ludo is nu dood
Als gevolg verdenkt nu iedereen elkander(s)1
1 dichterlijke vrijheid![]()
![]()
haha ja volgens mij zag anita de humor/romantische gedachte erachter ook niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alleen dat gedoe met die badeendje, te dom voor woorden. Jack had zeker Tim opgetrommeld om al die eendjes neer te zetten.
Mischien word hij opgeven moment wel voor jarenlang ontvoerd !quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:08 schreef maluutje22 het volgende:
[..]
haha ja volgens mij zag anita de humor/romantische gedachte erachter ook niet!lol!
en jack wordt denk ik de volgende bad guy met zijn evil mind![]()
dat hoop ik wel en dan gaat hij ook dood of verdwijnt hij op mysterieuze wijze haha![]()
Nou dan kunnen we nog eens flink lachen !quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef Canisfire het volgende:
Janine gaat zich ook met Ludo zijn oude streken bezighouden zo lijkt het.
Janine als nieuwe badgirl?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Janine heeft trouwens een ouwe kop gekregen die die ene maand...
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef Sander170 het volgende:
En ooit bevrijd door die ene Tim die we nog nooit hebben gezien![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik kijk vaak met ondertiteling en gisteren heette tim 'pim'
Nou dan kan ik je bij deze alvast teleurstellen. Natuurlijk gaat 't daar alleen maar over voorlopig, er is iemand vermoord en niet zomaar iemand, dat duurt ongetwijfeld weken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:45 schreef ymme het volgende:
Het niveau is niet erg hoog, zo na de vakantie periode
Maar he, het blijft leuk.
Ik hoop alleen niet, dat ze nu weer weken doorgaan, over wie de moordenaar is.
![]()
ik ook maar was dat niet zodat Anita niet Tim's naam kreeg te horen maar dus Pim? als ze het per ongeluk hoorde? want Jack zei het nogal hard naar mijn idee...quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik kijk vaak met ondertiteling en gisteren heette tim 'pim'
Dat vind ik dus ook. Heb iedere keer nog het idee dat Ludo zo weer binnen komt lopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou dan kan ik je bij deze alvast teleurstellen. Natuurlijk gaat 't daar alleen maar over voorlopig, er is iemand vermoord en niet zomaar iemand, dat duurt ongetwijfeld weken.
Ik vind dat nou juist wel spannend. Ik vind 't alleen wel nog steeds 'n beetje ongelooflijk en ik vind ook de TT stom, want Ludo was cool![]()
Lijkt me inderdaad toch wel het meest logische...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
Spoiler op ZijOnline:
NIET VOOR GTST FANS! DIT IS DE MOORDENAAR VAN LUDO SANDERS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik dacht al van het begin dat die persoon het gedaan had.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
Spoiler op ZijOnline:
NIET VOOR GTST FANS! DIT IS DE MOORDENAAR VAN LUDO SANDERS!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef BVO het volgende:touchéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef BVO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou die Noud nu ook oom gaan zeggen tegen Sil
Een heer met stijl
Echt de slechste rouwdienst die ik ooit gezien hebquote:
Zou op zicht wel een goede actie zijn, Dennis gewoon laten omkomen en Robert en Laura als surrogaat-ouders van de nieuwe Arniequote:en Arnie is gereïncarneerd
Maar ik heb dat wel vaker gezien op tv, dat er ondertussen iemand wordt gearresteerd oidquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt de slechste rouwdienst die ik ooit gezien heb![]()
Wat niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Canisfire het volgende:
Ik geloof er nog steeds niets van.
Ik geloof het ook niet.Iets zegt me dat ze iedereen op het verkeerde been proberen te zetten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Canisfire het volgende:
Ik geloof er nog steeds niets van.
Ik was vroeger echt verslááfd aan die film! Echt mijn meest gekeken film ooit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
Kruimeltje droogt niet echt leuk op....![]()
Was die vader van kruimeltje ook een sexy 40 plusser dan ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt verslááfd aan die film! Echt mijn meest gekeken film ooit.![]()
Geweldig gedaan mijn waarde, al die Ludo haters zullen hem ooit gaan missen, ik weet het zekerquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef Frey het volgende:
Frey had zich opgesloten in een donkere kamer om daar rustig aan zijn geheime project te kunnen werken en...
Ach ja, een Ludo clip. Wat anders
Heel mooi gedaan!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef Frey het volgende:
Frey had zich opgesloten in een donkere kamer om daar rustig aan zijn geheime project te kunnen werken en...
Goed gedaan Frey doet me denken aan je Benjamin filmpje van een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/ludoend.PNG]afbeelding][/url]
Die ben ik nog altijd kwijt en ik zoek dus naar iemand die hem nog heeftquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Goed gedaan Frey doet me denken aan je Benjamin filmpje van een paar jaar terug.
Puik werk hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef Frey het volgende:
Juist welquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Zonder Ludo is er niets meer aan
Inderdaad,quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Zo lang Sjors er is blijf ik kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Je komt van gtst club?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:03 schreef akkefietje het volgende:
[..]
Zo lang Sjors er is blijf ik kijken.![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef Frey het volgende:
En dan neemt hij op een verschrikkelijke manier wraakquote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ludo is vast niet dood hoor, anders was er ook geen dichte kist, plus dat het anders niks had toegevoegd dat die arts ineens ''een vriend'' was.
Dus er zal wel een reden voor zijn dat Ludo doet alsof, dattie misschien zien wil wie hem dood wou hebben ofzoiets.
Ik zit nu Koffietijd te kijken.quote:Op zondag 3 september 2006 11:22 schreef Cheesecake het volgende:
Erik en Caroline zijn nu bij good old Koffietijd.
Dat is er inderdaad ingestopt om de mogelijkheid op terugkeer open te kunnen houden ja...quote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ludo is vast niet dood hoor, anders was er ook geen dichte kist, plus dat het anders niks had toegevoegd dat die arts ineens ''een vriend'' was.
Weten we all missmaisquote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dus er zal wel een reden voor zijn dat Ludo doet alsof, dattie misschien zien wil wie hem dood wou hebben ofzoiets.
Bing Bing my baby shot me downquote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:56 schreef DaMart het volgende:
Ik vond Dorothea gisteren ook wel verdacht bezorgd naar Bing kijken toen de politie in huis was. Nu zou ze misschien kunnen denken dat hij het gedaan heeft, maar het kan natuurlijk ook andersom zijn: Bing heeft Dorothea gezien toen ze, bezeten door de geest van Bowien of Yasmine bijvoorbeeld, de kogels verwisselde...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[tof verhaal]
Ah bedankt, ik dacht dat het aan mijn kabelbedrijf lag, maar iedereen had dat dusquote:Op zondag 3 september 2006 19:24 schreef Frey het volgende:
Hier is de scène die afgelopen donderdag grotendeels wegviel. Voor de mensen die de volgende morgen geen zin hadden om heel dat lijn 4 gedoe te volgen.
Ik heb daar niet naar gekeken, kan iemand mij wat meer over vertellen?quote:Op zondag 3 september 2006 22:10 schreef Webchefje het volgende:
Hey Frey top werkIk ben er zeker van dat Ludo niet dood is, zeker na de uitspraken van Zondagochtend in Koffietijd.....
Welke uitspraken dan? Want ik heb geen Koffietijd gezien, en ben wel benieuwd. Verder heb ik het afgelopen vrijdag ook niet gezien, dus ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 3 september 2006 22:10 schreef Webchefje het volgende:
Hey Frey top werkIk ben er zeker van dat Ludo niet dood is, zeker na de uitspraken van Zondagochtend in Koffietijd. Maar heeft iemand voor mij een link naar de aflevering van afgelopen vrijdag? Ik moest helaas werken en heb niets van de crematie gezien en ben wel erg benieuwd...
dat zegt niks, bij onm moesten er twee jaar terug ook ineens 8 mensen opkrassen!quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Frey het volgende:
Op de vraag of Erik zelf uit GTST wilde, antwoordde hij "Nee, wie wil er nou uit GTST?"
En later op de vraag of ze na zo'n zomerstop weer fris konden beginnen, zei Caroline dat die vraag dan alleen voor haar gold nu. Het werd er te dik bovenop gelegdquote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Webchefje het volgende:
Hij gaf aan dat hij zelf niet uit GTST wilde (dat was in de pers wel gezegd), ook antwoorde Caroline (Janine) op de vraag: Mis je Erik niet op de set: Jawel, we deelde zelfs een kleed kamer. Maar hoe gaat dat nu verder: Ja je weet het niet, het is en blijft een soap!!
Waaronder de enige acteur uit ONM die ik echt cool vond, Hidde Maas? Hoor mij nou, ONMquote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zegt niks, bij onm moesten er twee jaar terug ook ineens 8 mensen opkrassen!
als de schrijvers er niks meer mee kunnen, houdt het op....
't waren trieste tijden jaquote:Op zondag 3 september 2006 22:29 schreef Frey het volgende:
Waaronder de enige acteur uit ONM die ik echt cool vond, Hidde Maas?
Dat is ook niet het enige argument. Dat hele afscheid van Ludo klopt gewoon niet. Een personage dat 10 jaar mee heeft gespeeld en dan zo'n belabberd afscheid krijgt en natuurlijk al die dingen die open zijn gelaten. Ach ja, ik wacht gewoon af. Tot die tijd zijn Janine en Nick mijn favorietenquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Maar goed, 't gebeurt dus wel dat ook populaire acteurs op een gegeven moment moeten vertrekken.
Ik zeg niet dat dat bij Ludo zo is, want het kan nog alle kanten op, maar de mogelijkheid moet niet uitgesloten worden door argumenten als "Erik wilde er zelf niet uit"
dat zeg ik ook niet, ik zeg: argumenten áls...quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Frey het volgende:
Dat is ook niet het enige argument.
ach ook dat zou niet de eerste keer zijnquote:Een personage dat 10 jaar mee heeft gespeeld en dan zo'n belabberd afscheid krijgt
Wat leuk dat je zo rekening met me houdtquote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
geloof wat je wilt, ik zeg alleen dat je reëel moet blijven... scheelt een hoop teleurstelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
mwoah, vermoord worden is toch meestal wel acceptabele exit dunkt me.quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Frey het volgende:
en dan zo'n belabberd afscheid krijgt
dat bedoel ik...quote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
mwoah, vermoord worden is toch meestal wel acceptabele exit dunkt me.
Ja, de zomercliff zou op zich een waardige dood zijn geweest. Maar de crematie en de flashbacks waren belabberd. Dat had het af moeten maken. Maar Rosa stal vrijdag wel de showquote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
de crematie was sneu ja, maar gezien het verhaaltje wel weer verklaarbaar...quote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef Frey het volgende:
Ja, de zomercliff zou op zich een waardige dood zijn geweest. Maar de crematie en de flashbacks waren belabberd. Dat had het af moeten maken. Maar Rosa stal vrijdag wel de show![]()
Flashbacks waren wel mooi gedaan, maar het was veel te snel gemonteerd allemaal. Maar ik hou nu wel opquote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
de crematie was sneu ja, maar gezien het verhaaltje wel weer verklaarbaar...
en hij kréég flashbacks, met splitscreens zelfs [en da's toch vrij zeldzaam in gtst], dus daarover huilen is een beetje overdrijven. Ludo was bij veel kijkers favoriet, maar het was niet zíjn serie... hij is geen soapgod ofzo! Dus waarom zou dit niet genoeg zijn?!
En de link met GTSTquote:Op zondag 3 september 2006 23:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Stelletje stelletje![]()
http://www.talpa.tv/web/s(...)703/typeofpage=47737
ga toch buiten spelen jijquote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef Canisfire het volgende:
Wat boeit dat nou Ludo was vroeger tof nu is Tijn dat![]()
quote:
Nouquote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou hem opzich wel kunnen kijken maar dan moet ik nu naar bed om optijd wakker te zijnquote:Op maandag 4 september 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Ik wil de aflevering van vrijdag zien!En morgenochtend kan niet, want ik moet werken.
Nou, zoveel uitvaart was er niet. Je kunt er de terugblik van morgenavond nog niet eens mee vullen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik zou hem opzich wel kunnen kijken maar dan moet ik nu naar bed om optijd wakker te zijn![]()
Dan maar geen uitvaart van ludo![]()
Haha dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat de schrijvers eindelijk doorhadden na zoveel jaren... dat Ludo alleen nog maar in herhaling viel.
Ik vind jou een beetje een mee lopertje Sanderquote:Op maandag 4 september 2006 01:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha dat weet ik wel zeker![]()
Ik zag de laatste tijd niks nieuws meer van Ludo's personage, wat ik de afgelopen jaren ook al heb gezien van Ludo.
Hij had gewoon niks meer toe te voegen in de serie, daaag Ludo Sanders![]()
En ik vind jou een beetje een bemoeial Canisfirequote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje een mee lopertje Sander![]()
Er zijn wel een aantal kijkers die vooral keken om zijn verhaallijnenquote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
Ludo was bij veel kijkers favoriet, maar het was niet zíjn serie... hij is geen soapgod ofzo!
Nou omdat die vele kijkers waarbij hij favoriet was dat misschien leuk zouden vindenquote:Dus waarom zou dit niet genoeg zijn?!
Lijkt me nogal logisch he, dat die schrijvers hebben dat ze zelf doorhebben wat ze schrijvenquote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat de schrijvers eindelijk doorhadden na zoveel jaren... dat Ludo alleen nog maar in herhaling viel.
Volgens mij vergeet je er nog 1 als ik het me goed herinner !quote:Op maandag 4 september 2006 01:43 schreef Canisfire het volgende:
Ik zit trouwens te denken is er een personage dat vaker het leven van een ander heeft gered dan Ludo?
voorzover ik weet heeft Ludo namelijk de volgende mensen gered:
Daniel uit de noordzee.
Janine uit de vlammen 2x.
Isabella ook uit de noordzee .
Stefano toen hij een beton blok tegen zijn hoofd aan heeft gekregen.
Janine uit de klauwe van Maaike.
Klopt je hebt gelijk ik zet hem er bijquote:Op maandag 4 september 2006 01:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er nog 1 als ik het me goed herinner !
Die is nog niet zo gek lang geleden, het ging als volgt: het was namelijk op het moment dat Ludo de waarheid aan Stefano ging vertellen over dat Ludo dus niet de vader is van Stefano, vlak daarna rende Stefano heel hard uit boosheid de bossen / jungle in toen hij op gegeven moment in een soort van moeras terecht kwam.
En Ludo vond hem daarzo in en wist hem nog maar net te redden van de dood![]()
Komt dit je al bekent voor Canisfire![]()
Oke bedanktquote:Op maandag 4 september 2006 01:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt je hebt gelijk ik zet hem er bij
Hij heeft eigenlijk zelfs Martine ook nog gered, want Isabella wilde haar overhoop knallen in de rechtzaal, maar Ludo hield haar toen tegen omdat hij natuurlijk op zijn manier wraak wildequote:Op maandag 4 september 2006 01:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt je hebt gelijk ik zet hem er bij
Vind ik ook goed genoeg.quote:Op maandag 4 september 2006 01:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk zelfs Martine ook nog gered, want Isabella wilde haar overhoop knallen in de rechtzaal, maar Ludo hield haar toen tegen omdat hij natuurlijk op zijn manier wraak wilde![]()
Het gaat om het redden van de doodquote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef Sander170 het volgende:
Dan heeft Ludo ook Martine gered van een hele lange gevangenisstraf !
Je weet wel over de vader van Isabella, Karel Kortenaar![]()
Volgens mij rond een uur of 12?quote:Op maandag 4 september 2006 02:05 schreef lesley het volgende:
hoelaat is die herhaling?
Wie weet werd de gevangenis ook wel haar dood, bewijs het maar !quote:Op maandag 4 september 2006 02:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat om het redden van de dood![]()
Nee Martine heeft wel ervaring met de gevangenis.quote:Op maandag 4 september 2006 02:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wie weet werd de gevangenis ook wel haar dood, bewijs het maar !
Dus toch heeft Ludo haar gered en daar gaat het om![]()
En als zij het gedaan mocht hebben dan kan ze uiteindelijk nog wat ervaring op doen aldaarquote:Op maandag 4 september 2006 02:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee Martine heeft wel ervaring met de gevangenis.
Ja als we met 'wie weet' of 'misschien' gaan beginnen kan alles.quote:Op maandag 4 september 2006 02:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wie weet werd de gevangenis ook wel haar dood, bewijs het maar !
Wieweet was ze wel door een truck overreden als ze vrijgesproken wasquote:Dus toch heeft Ludo haar gered en daar gaat het om![]()
Ja maar toen was ze niet gered !quote:Op maandag 4 september 2006 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja als we met 'wie weet' of 'misschien' gaan beginnen kan alles.
[..]
Wieweet was ze wel door een truk overreden als ze vrijgesproken was![]()
Je kijkt teveel films joh, nederlandse gevangenissen zijn best veilig en zeker vrouwengevangenissen!quote:Op maandag 4 september 2006 02:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja maar toen was ze niet gered !
En wel uit de gevangenis !
Ja als we zo beginnen, dan kan ik ook zeggen hoe weet jij nou zo zeker dat zij al 17 jaar ervaring in de gevangenis heeftquote:Op maandag 4 september 2006 02:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je kijkt teveel films joh, nederlandse gevangenissen zijn best veilig en zeker vrouwengevangenissen!
Bovendien, door haar zeventienjarige ervaring weet ze echt wel met het gevangenisleven om te gaan![]()
Ze heeft toch zeventien jaar in de bak gezeten. Ze ging erin toen ze in verwachting was van Sjors en toen ze eruit kwam werkte Sjors als 17-jarige als au-pair bij Janine.quote:Op maandag 4 september 2006 02:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja als we zo beginnen, dan kan ik ook zeggen hoe weet jij nou zo zeker dat zij al 17 jaar ervaring in de gevangenis heeft![]()
Waarom vraag je het nu dan als je het toch zo zeker weet?quote:Op maandag 4 september 2006 02:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze heeft toch zeventien jaar in de bak gezeten? Ze ging erin toen ze in verwachting was van Sjors en toen ze eruit kwam werkte Sjors als 17-jarige als au-pair bij Janine.
Oh ja inderdaad, dat vraagteken hoort dat niet, die haal ik wel even weg.quote:Op maandag 4 september 2006 02:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het nu dan als je het toch zo zeker weet?
Waar dan niet?quote:Maar volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt?
Je verhaal klopt gewoon hoorquote:Op maandag 4 september 2006 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, dat vraagteken hoort dat niet, die haal ik wel even weg [afbeelding]
[..]
Waar dan niet?![]()
Nou met dat van toen Sjors geboren werd, ik geloof dat die theorie van jou niet helemaal zuiver is?quote:Op maandag 4 september 2006 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, dat vraagteken hoort dat niet, die haal ik wel even weg [afbeelding]
[..]
Waar dan niet?![]()
Martine ging toch zwanger de gevangenis in ofzo?quote:Op maandag 4 september 2006 02:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou met dat van toen Sjors geboren werd, ik geloof dat die theorie van jou niet helemaal zuiver is?
Misschien dat Sjors er toen al wel was op 2 jarige leeftijd ofzo, dan zou het geen 17 jaar zijn maar 15 jaar !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |