dat zeg ik ook niet, ik zeg: argumenten áls...quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Frey het volgende:
Dat is ook niet het enige argument.
ach ook dat zou niet de eerste keer zijnquote:Een personage dat 10 jaar mee heeft gespeeld en dan zo'n belabberd afscheid krijgt
Wat leuk dat je zo rekening met me houdtquote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
geloof wat je wilt, ik zeg alleen dat je reëel moet blijven... scheelt een hoop teleurstelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
mwoah, vermoord worden is toch meestal wel acceptabele exit dunkt me.quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Frey het volgende:
en dan zo'n belabberd afscheid krijgt
dat bedoel ik...quote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
mwoah, vermoord worden is toch meestal wel acceptabele exit dunkt me.
Ja, de zomercliff zou op zich een waardige dood zijn geweest. Maar de crematie en de flashbacks waren belabberd. Dat had het af moeten maken. Maar Rosa stal vrijdag wel de showquote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
de crematie was sneu ja, maar gezien het verhaaltje wel weer verklaarbaar...quote:Op zondag 3 september 2006 22:54 schreef Frey het volgende:
Ja, de zomercliff zou op zich een waardige dood zijn geweest. Maar de crematie en de flashbacks waren belabberd. Dat had het af moeten maken. Maar Rosa stal vrijdag wel de show![]()
Flashbacks waren wel mooi gedaan, maar het was veel te snel gemonteerd allemaal. Maar ik hou nu wel opquote:Op zondag 3 september 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
de crematie was sneu ja, maar gezien het verhaaltje wel weer verklaarbaar...
en hij kréég flashbacks, met splitscreens zelfs [en da's toch vrij zeldzaam in gtst], dus daarover huilen is een beetje overdrijven. Ludo was bij veel kijkers favoriet, maar het was niet zíjn serie... hij is geen soapgod ofzo! Dus waarom zou dit niet genoeg zijn?!
En de link met GTSTquote:Op zondag 3 september 2006 23:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Stelletje stelletje![]()
http://www.talpa.tv/web/s(...)703/typeofpage=47737
ga toch buiten spelen jijquote:Op zondag 3 september 2006 23:12 schreef Canisfire het volgende:
Wat boeit dat nou Ludo was vroeger tof nu is Tijn dat![]()
quote:
Nouquote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou hem opzich wel kunnen kijken maar dan moet ik nu naar bed om optijd wakker te zijnquote:Op maandag 4 september 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Ik wil de aflevering van vrijdag zien!En morgenochtend kan niet, want ik moet werken.
Nou, zoveel uitvaart was er niet. Je kunt er de terugblik van morgenavond nog niet eens mee vullen.quote:Op maandag 4 september 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik zou hem opzich wel kunnen kijken maar dan moet ik nu naar bed om optijd wakker te zijn![]()
Dan maar geen uitvaart van ludo![]()
Haha dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 3 september 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat de schrijvers eindelijk doorhadden na zoveel jaren... dat Ludo alleen nog maar in herhaling viel.
Ik vind jou een beetje een mee lopertje Sanderquote:Op maandag 4 september 2006 01:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha dat weet ik wel zeker![]()
Ik zag de laatste tijd niks nieuws meer van Ludo's personage, wat ik de afgelopen jaren ook al heb gezien van Ludo.
Hij had gewoon niks meer toe te voegen in de serie, daaag Ludo Sanders![]()
En ik vind jou een beetje een bemoeial Canisfirequote:Op maandag 4 september 2006 01:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje een mee lopertje Sander![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |