En dan neemt hij op een verschrikkelijke manier wraakquote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ludo is vast niet dood hoor, anders was er ook geen dichte kist, plus dat het anders niks had toegevoegd dat die arts ineens ''een vriend'' was.
Dus er zal wel een reden voor zijn dat Ludo doet alsof, dattie misschien zien wil wie hem dood wou hebben ofzoiets.
Ik zit nu Koffietijd te kijken.quote:Op zondag 3 september 2006 11:22 schreef Cheesecake het volgende:
Erik en Caroline zijn nu bij good old Koffietijd.
Dat is er inderdaad ingestopt om de mogelijkheid op terugkeer open te kunnen houden ja...quote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ludo is vast niet dood hoor, anders was er ook geen dichte kist, plus dat het anders niks had toegevoegd dat die arts ineens ''een vriend'' was.
Weten we all missmaisquote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dus er zal wel een reden voor zijn dat Ludo doet alsof, dattie misschien zien wil wie hem dood wou hebben ofzoiets.
Bing Bing my baby shot me downquote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:56 schreef DaMart het volgende:
Ik vond Dorothea gisteren ook wel verdacht bezorgd naar Bing kijken toen de politie in huis was. Nu zou ze misschien kunnen denken dat hij het gedaan heeft, maar het kan natuurlijk ook andersom zijn: Bing heeft Dorothea gezien toen ze, bezeten door de geest van Bowien of Yasmine bijvoorbeeld, de kogels verwisselde...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Poging om GTST wat minder voorspelbaar te maken:
[tof verhaal]
Ah bedankt, ik dacht dat het aan mijn kabelbedrijf lag, maar iedereen had dat dusquote:Op zondag 3 september 2006 19:24 schreef Frey het volgende:
Hier is de scène die afgelopen donderdag grotendeels wegviel. Voor de mensen die de volgende morgen geen zin hadden om heel dat lijn 4 gedoe te volgen.
Ik heb daar niet naar gekeken, kan iemand mij wat meer over vertellen?quote:Op zondag 3 september 2006 22:10 schreef Webchefje het volgende:
Hey Frey top werkIk ben er zeker van dat Ludo niet dood is, zeker na de uitspraken van Zondagochtend in Koffietijd.....
Welke uitspraken dan? Want ik heb geen Koffietijd gezien, en ben wel benieuwd. Verder heb ik het afgelopen vrijdag ook niet gezien, dus ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 3 september 2006 22:10 schreef Webchefje het volgende:
Hey Frey top werkIk ben er zeker van dat Ludo niet dood is, zeker na de uitspraken van Zondagochtend in Koffietijd. Maar heeft iemand voor mij een link naar de aflevering van afgelopen vrijdag? Ik moest helaas werken en heb niets van de crematie gezien en ben wel erg benieuwd...
dat zegt niks, bij onm moesten er twee jaar terug ook ineens 8 mensen opkrassen!quote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Frey het volgende:
Op de vraag of Erik zelf uit GTST wilde, antwoordde hij "Nee, wie wil er nou uit GTST?"
En later op de vraag of ze na zo'n zomerstop weer fris konden beginnen, zei Caroline dat die vraag dan alleen voor haar gold nu. Het werd er te dik bovenop gelegdquote:Op zondag 3 september 2006 22:25 schreef Webchefje het volgende:
Hij gaf aan dat hij zelf niet uit GTST wilde (dat was in de pers wel gezegd), ook antwoorde Caroline (Janine) op de vraag: Mis je Erik niet op de set: Jawel, we deelde zelfs een kleed kamer. Maar hoe gaat dat nu verder: Ja je weet het niet, het is en blijft een soap!!
Waaronder de enige acteur uit ONM die ik echt cool vond, Hidde Maas? Hoor mij nou, ONMquote:Op zondag 3 september 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zegt niks, bij onm moesten er twee jaar terug ook ineens 8 mensen opkrassen!
als de schrijvers er niks meer mee kunnen, houdt het op....
't waren trieste tijden jaquote:Op zondag 3 september 2006 22:29 schreef Frey het volgende:
Waaronder de enige acteur uit ONM die ik echt cool vond, Hidde Maas?
Dat is ook niet het enige argument. Dat hele afscheid van Ludo klopt gewoon niet. Een personage dat 10 jaar mee heeft gespeeld en dan zo'n belabberd afscheid krijgt en natuurlijk al die dingen die open zijn gelaten. Ach ja, ik wacht gewoon af. Tot die tijd zijn Janine en Nick mijn favorietenquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Maar goed, 't gebeurt dus wel dat ook populaire acteurs op een gegeven moment moeten vertrekken.
Ik zeg niet dat dat bij Ludo zo is, want het kan nog alle kanten op, maar de mogelijkheid moet niet uitgesloten worden door argumenten als "Erik wilde er zelf niet uit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |