Het is al 3 dagen bezig hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef berney het volgende:
Maandag begint het weer officieel toch?
Las net ergens een spoiler, wie de dader is.
Ik heb vanaf het begin gelijk gehad, degene staat niet in het daderslijstje.
Blij is,
nee ik plaats geen link....:P
Ik denk ook al vanaf het begin aan iemand die niet in het lijstje staat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:07 schreef berney het volgende:
Maandag begint het weer officieel toch?
Las net ergens een spoiler, wie de dader is.
Ik heb vanaf het begin gelijk gehad, degene staat niet in het daderslijstje.
Blij is,
nee ik plaats geen link....:P
Ik mis Hans trouwens.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis Stanley (en z'n aanstekelijke lachje).
Hebben wij echt hetzelfde bouwjaar dat je op mannen van over de 40 valtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik mis Hans trouwens.(Alleen soms was ie wel eng.) Zit er eindelijk eens een leuke man in (oke, Robert ziet er ook niet verkeerd uit) gaat ie er al zo snel weer uit.
![]()
Ja, dat zeggen ze allemaal nu. maar ik heb het gepost.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik denk ook al vanaf het begin aan iemand die niet in het lijstje staat.![]()
Janine.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:05 schreef NrSiX het volgende:
Klote dat ludo eruit is.. nick als opvolger?
neuh, ik denk dat jack de badguy gaat worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:05 schreef NrSiX het volgende:
Klote dat ludo eruit is.. nick als opvolger?
dan mag jij wel 's gaan teruglezen, iedereen is zo'n beetje genoemdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:00 schreef berney het volgende:
Ja, dat zeggen ze allemaal nu. maar ik heb het gepost.. En verder niemand zien posten.
Jack is echt de grootste non-badguy everquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
neuh, ik denk dat jack de badguy gaat worden.
Jack is cool, maar geen badguy. Meer een soort criminele Robin Hood.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Jack is echt de grootste non-badguy ever
totaal ongeloofwaardig, die knakker....
Dan worden mannen pas echt aantrekkelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hebben wij echt hetzelfde bouwjaar dat je op mannen van over de 40 valt![]()
Tim is meer de bad-guyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Jack is cool, maar geen badguy. Meer een soort criminele Robin Hood.
Meta is het niet, en ik hoef niet terug te lezen. Heb de naam vaak genoeg "geroepen"., maar dat werd genegeerd. Dus nu niet aankomen dat er "meer" waren die, die naam gezegd had.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan mag jij wel 's gaan teruglezen, iedereen is zo'n beetje genoemd
oke, behalve Meta dan, dus die noem ik bij deze wel [gewoon voor 't geval dat]
nou gefeliciteerd enzo dan he....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef berney het volgende:
ik was sowieso eerste die, die naam zei.![]()
Als er iets te vieren valt dan verwacht ik wel bier en taart he!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou gefeliciteerd enzo dan he....![]()
nou, dat weet ik nog zo net niet hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Jack is cool, maar geen badguy. Meer een soort criminele Robin Hood.
Zakelijk in iedergeval al gaat Dian wat flikken geloof ik,quote:
En áls ie niet echt vermoord is dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:12 schreef Shirley het volgende:
Ik denk trouwens dat áls Ludo echt vermoord is, dat Nina de dader is.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Maar waarom zou hij dat doen dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:30 schreef Mvnl het volgende:
(of zal Ludo zelf de kogels hebben verwisseld?)![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |