Deel 566. Lekker voorspelbaar, het kan beter scriptschrijvers!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie in de slachtofferpositie![]()
![]()
![]()
Ja ga jij eens onderzoek doen naar seropositiefheid en aids lieve jongenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
Handig als je aids hebt om het water in te vallen en erin te blijven zodat je lekker verkouden kan worden
Alle vissen hebben 't nu ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
Handig als je aids hebt om het water in te vallen en erin te blijven zodat je lekker verkouden kan worden
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Alle vissen hebben 't nu ook.
En steeds heftigerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef Canisfire het volgende:
Annyway Nick speelt wel steeds beter.
Inderdaad, zal zij even blij zijn dat ze geen Aids heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Dizer het volgende:
Whaha ik zie het eigenlijk al helemaal voor me. Hij ineens als kerstman terug.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Of hij keert terug als de duivel op aarde![]()
hahaha![]()
Een Limmerik over Nick de Slimmerikquote:
Vrijheid - Blijheidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een Limmerik over Nick de Slimmerik
Er was eens een man genaamd Nick Sanders,
hij lijkt op Pa Ludo, doch zij het iets anders.
Hij verloor ooit een kloot,
Pa Ludo is nu dood
Als gevolg verdenkt nu iedereen elkander(s)1
1 dichterlijke vrijheid![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een Limmerik over Nick de Slimmerik
Er was eens een man genaamd Nick Sanders,
hij lijkt op Pa Ludo, doch zij het iets anders.
Hij verloor ooit een kloot,
Pa Ludo is nu dood
Als gevolg verdenkt nu iedereen elkander(s)1
1 dichterlijke vrijheid![]()
![]()
haha ja volgens mij zag anita de humor/romantische gedachte erachter ook niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alleen dat gedoe met die badeendje, te dom voor woorden. Jack had zeker Tim opgetrommeld om al die eendjes neer te zetten.
Mischien word hij opgeven moment wel voor jarenlang ontvoerd !quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:08 schreef maluutje22 het volgende:
[..]
haha ja volgens mij zag anita de humor/romantische gedachte erachter ook niet!lol!
en jack wordt denk ik de volgende bad guy met zijn evil mind![]()
dat hoop ik wel en dan gaat hij ook dood of verdwijnt hij op mysterieuze wijze haha![]()
Nou dan kunnen we nog eens flink lachen !quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:06 schreef Canisfire het volgende:
Janine gaat zich ook met Ludo zijn oude streken bezighouden zo lijkt het.
Janine als nieuwe badgirl?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Janine heeft trouwens een ouwe kop gekregen die die ene maand...
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:56 schreef Sander170 het volgende:
En ooit bevrijd door die ene Tim die we nog nooit hebben gezien![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik kijk vaak met ondertiteling en gisteren heette tim 'pim'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |