Nou dan kan ik je bij deze alvast teleurstellen. Natuurlijk gaat 't daar alleen maar over voorlopig, er is iemand vermoord en niet zomaar iemand, dat duurt ongetwijfeld weken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:45 schreef ymme het volgende:
Het niveau is niet erg hoog, zo na de vakantie periode
Maar he, het blijft leuk.
Ik hoop alleen niet, dat ze nu weer weken doorgaan, over wie de moordenaar is.
![]()
ik ook maar was dat niet zodat Anita niet Tim's naam kreeg te horen maar dus Pim? als ze het per ongeluk hoorde? want Jack zei het nogal hard naar mijn idee...quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik kijk vaak met ondertiteling en gisteren heette tim 'pim'
Dat vind ik dus ook. Heb iedere keer nog het idee dat Ludo zo weer binnen komt lopen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou dan kan ik je bij deze alvast teleurstellen. Natuurlijk gaat 't daar alleen maar over voorlopig, er is iemand vermoord en niet zomaar iemand, dat duurt ongetwijfeld weken.
Ik vind dat nou juist wel spannend. Ik vind 't alleen wel nog steeds 'n beetje ongelooflijk en ik vind ook de TT stom, want Ludo was cool![]()
Lijkt me inderdaad toch wel het meest logische...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
Spoiler op ZijOnline:
NIET VOOR GTST FANS! DIT IS DE MOORDENAAR VAN LUDO SANDERS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik dacht al van het begin dat die persoon het gedaan had.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
Spoiler op ZijOnline:
NIET VOOR GTST FANS! DIT IS DE MOORDENAAR VAN LUDO SANDERS!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef BVO het volgende:touchéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:43 schreef BVO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou die Noud nu ook oom gaan zeggen tegen Sil
Een heer met stijl
Echt de slechste rouwdienst die ik ooit gezien hebquote:
Zou op zicht wel een goede actie zijn, Dennis gewoon laten omkomen en Robert en Laura als surrogaat-ouders van de nieuwe Arniequote:en Arnie is gereïncarneerd
Maar ik heb dat wel vaker gezien op tv, dat er ondertussen iemand wordt gearresteerd oidquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt de slechste rouwdienst die ik ooit gezien heb![]()
Wat niet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:01 schreef Canisfire het volgende:
Ik geloof er nog steeds niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |