Keep saying that to yourself.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
echt wel
aan alles komt 'n eind, zelfs aan Ludo Sanders
ik was afgehaakt, ergens in april ofzo....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef digispeed het volgende:
je moet GTST is toch wat beter volgen Babs![]()
mja je zal 'n nieuwe reet moeten zoeken om in te kruipenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zeer matige aflevering trouwens, Ludo's vertrek is nauwelijks ingeluid of het is al nog saaier dan eerst.![]()
Ben je nu echt daadwerkelijk zo blij dat een gtst personage dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?quote:
Dennis had een alcoholvergiftiging ja.quote:ik was afgehaakt, ergens in april ofzo....
maar ik miste mijn eigen cynische hoogstandjes
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja je zal 'n nieuwe reet moeten zoeken om in te kruipen![]()
![]()
![]()
Betekent dit dat jij je vrijwillig aanbiedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja je zal 'n nieuwe reet moeten zoeken om in te kruipen![]()
![]()
![]()
Ben je nu daadwerkelijk verbaasd dat wij het fijn vinden dat Ludo dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
Ben je nu echt daadwerkelijk zo blij dat een gtst personage dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?![]()
ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef pberends het volgende:
Spannend(een stuk beter dan ONM op het moment
).
Dennis was weer geweldig: "Robert, die verdient een lintje!"
Ik ben daadwerkelijk verbaasdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
Ben je nu daadwerkelijk verbaasd dat wij het fijn vinden dat Ludo dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?![]()
Waaruit concludeer je dat ik dit tegenspreek?quote:Kom op man, het begrip 'Ludo' was al jaren terug uitgewerkt, het is goed dat hij nu pleite is.
Ik ben écht blij dat hij eruit is, ik had het zó gehad met die man [sinds een jaar of 2, daarvoor was hij oké]. En behalve dat hij saai geworden was vind ik 'm zwaar overschat, het feit dat iedereen hier zo van baalt komt op mij dan ook weer zo overtrokken over dat ik nog blijer ben dat hij eruit is [snap je? de reacties hier versterken dus juist mijn antipathie.... ]quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ben je nu echt daadwerkelijk zo blij dat een gtst personage dood is of zijn die posts alleen bedoeld om ons op te fokken?![]()
dankquote:Dennis had een alcoholvergiftiging ja.
Hmmn mooi kontje hoor die babsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Betekent dit dat jij je vrijwillig aanbied![]()
Wek zinnetje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:50 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Ik ben daadwerkelijk verbaasd![]()
[..]
Waaruit concludeer je dat ik dit tegenspreek?
Ik val nu alleen een beetje over het feit dat een bepaald zinnetje tot in den treure herhaald wordt, onnodig dus, daarom denk ik dat er een achterliggende reden achter zit.
Net nog niet eens gezien, ben je altijd zo een meeloper of geldt dat alleen vandaagquote:
quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:Ludo is dood
Ludo is dood
Ludo is dood
en ja Erik (de?) Vogel komt vast wel weer 's terug, in welke rol dan ook, maar tot die tijd....
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
Dat Ludo niet dood zou zijn is natuurlijk onzin, ook al is die arts een bekende...
Janine en Nina stonden nota bene náást 'm, en zullen 'm ook heus wel aangeraakt hebben.
Als ie nog geleefd zou hebben, hadden ze 't heus wel door
face it: he's gone
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:36 schreef babette21 het volgende:
't slaat gewoon nergens op om 'n dit te laten overleven: 3 kogels in z'n borstkas....
hij's 50cent niet
Ik bedoel, we weten nu wel hoe zij er tegenaan kijkt hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt wel
aan alles komt 'n eind, zelfs aan Ludo Sanders
wil je niet van die enge dingen zeggen en je dromen lekker voor je houden!??quote:
afscheidstopics zijn overrated....quote:...en verdient dan misschien wel een beetje een leuk afscheid topic zo als Harmsen Benjamin En Yasmine
Het gebeurt niet vaak, maarEENS!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
wil je niet van die enge dingen zeggen en je dromen lekker voor je houden!??![]()
Nu wel jaquote:nu ik er zo over nadenk: heel gtst is eigenlijk best wel overrated![]()
We weten nu wel dat jij graag je aars likt, dit blijf je ook maar herhalenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik bedoel, we weten nu wel hoe zij er tegenaan kijkt hoor![]()
ik vind mezelf anders best creatief in de formuleringquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik bedoel, we weten nu wel hoe zij er tegenaan kijkt hoor![]()
Wat je hier ook mee bedoelen mag, voorbeelden graag, want nu bouw je voort op een zogenaamd grappige opmerking die niet eens van jezelf is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
We weten nu wel dat jij graag je aars likt, dit blijf je ook maar herhalen.
Help me even die andere kant te laten zien.quote:Oftewel, bekijk het van twee kanten.
Nou kijk zo komen we al een eind, hier kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind mezelf anders best creatief in de formulering![]()
maar goed, feitelijk gezien heb ik maar 1x echt lopen juichen, daarna zeg ik vooral dat hij echt dood is. en natuurlijk wéét ik dat niet, maar ik hoop het toch wel van harte. en nee, niet omdat ik Ludo zo haat, maar omdat ik het écht stom zal vinden als hij dit overleeft heeft
héquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat je hier ook mee bedoelen mag, voorbeelden graag, want nu bouw je voort op een zogenaamd grappige opmerking die niet eens van jezelf is.
Jij loop altijd te zeiken dat Ludo zo geweldig isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:00 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Wat je hier ook mee bedoelen mag, voorbeelden graag, want nu bouw je voort op een zogenaamd grappige opmerking die niet eens van jezelf is.
[..]
Help me even die andere kant te laten zien.
Kloppen doet het ook niet helemaal, aarslikken is in het gevlei proberen te komen bij je meerdere door bij hem te slijmen.quote:
Ik som het niet in ieder topic op, als dit wel zo is mag je me dat laten zien, ik ben er de afgelopen tijd eerder berustend in dat het personage Ludo verleden tijd is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
Jij loop altijd te zeiken dat Ludo zo geweldig is
ik zeg niet dat je de discussie met Sven niet aan mag gaan, maar ik vind 't nogal vals om te suggereren dat mijn opmerking niet grappig was.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kloppen doet het ook niet helemaal, aarslikken is in het gevlei proberen te komen bij je meerdere door bij hem te slijmen.![]()
Dat is iets anders dan Ludo een goed personage vinden![]()
klikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wie zou nou die kogels verwisseld hebben?
Babette21quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het laatste wat ik wil is natuurlijk je gevoelens kwetsen, maar het beeld dat erbij door me hoofd schoot kon ik niet echt grappig noemen neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je de discussie met Sven niet aan mag gaan, maar ik vind 't nogal vals om te suggereren dat mijn opmerking niet grappig was.....![]()
je moet 't ook niet visualiseren hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het laatste wat ik wil is natuurlijk je gevoelens kwetsen, maar het beeld dat erbij door me hoofd schoot kon ik niet echt grappig noemen nee![]()
Gaat automatisch bij mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet 't ook niet visualiseren he
Ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is een honden naam who caresquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stud met dt?
Niet zomaar een hond hoor als die zomaar mensen kan vermoordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is een honden naam who cares![]()
Ik heb de topics de laatste tijd gemist, wat ik me van de topics daarvoor herinner is dat jij hoopte dat je tong wat langer was zodat jij je tong nog nog dieper in Ludo's aars zou kunnen steken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:07 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Ik som het niet in ieder topic op, als dit wel zo is mag je me dat laten zien, ik ben er de afgelopen tijd eerder berustend in dat het personage Ludo verleden tijd is.
Ik zou me nog maar eens goed in gaan lezen, voor je me van alles naar mijn hoofd slingert![]()
Lees je dan eerst opnieuw in voordat je gaat oordelen en dat oordeel mogelijk baseert op iets van tijden geleden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de topics de laatste tijd gemist
Die lichaamsopening blijft je wel bezighouden he, al ooit eens uit de kast gekomen?quote:wat ik me van de topics daarvoor herinner is dat jij hoopte dat je tong wat langer was zodat jij je tong nog nog dieper in Ludo's aars zou kunnen steken.
tweelingbroer, net zoals Fritsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef meneer draak het volgende:
Toch wel jammer dat Ludo uit de serie is, alhoewel hij vast nog wel een broer heeft die terug komt.
Maar hij was toch wel een goed acteur
Het duurde dan ook wel een hele tijd voordat Benjamin (en z´n spook) echt pleiten waren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
Lekker afscheid topic,
Ik weet nog wel dat Benjamin er drie kreeg![]()
Oh, die Babette, daar lig ik altijd dubbel om!quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:19 schreef Beaudien het volgende:
Oh, die Babette, daar lig ik altijd dubbel om!![]()
Blijf vooral hier posten, het was een stuk saaier toen je dat niet deed!!![]()
terugvindpost, enkel bedoelt om topic in je eigen topiclijst te krijgen [my active topics]quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat bedoelden jullie met 'tvp'?
Oh, dat wat ik nu doe is dus ook een tvp ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
terugvindpost, enkel bedoelt om topic in je eigen topiclijst te krijgen [my active topics]
neehoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, dat wat ik nu doe is dus ook een tvp ?.
Precies, dit is een Ludo-onwaardige OPquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:21 schreef DeTolk het volgende:
Waarom is er dit seizoen geen fatsoenlijke OP?
Dan mag zuster Vincenza ook wel in het daderlijstje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:52 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik denk dat Ray het misschien wel gedaan heeft, Misschien heeft hij in een 1 of andere secte gezeten en kwam erug terwijl hij Janine en Ludo weer samen zag en kon hier niet tegen..
Misschien kan hij ook in het "dader lijsje"?
Inderdaad Robert en Laura moeten er ook maar uit, als straks die DVDbox van seizoen 1 door velen bekeken is, zullen jullie zien hoe die personages gedegenereerd zijn, echt een shaduw van het oorspronkelijkequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef maluutje22 het volgende:
haha k lach me duppel![]()
echt gtst is beter af zonder al die ouwe knakkersfeestje!
Wat Martine betreft, Ludo's dood zou weinig oplossen, ze moet eerder zijn bekentenis hebben dat het inderdaad zo is gegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:34 schreef izzypizzy het volgende:
ik kom ook maar ff tvp-en...
ik zie allemaal mensen in t verdachtenlijstje staan (en Studt) die ze volgens mij echt niet de gevangenis in gaan gooien....volgens mij is het gewoon die Italiaan of Isabella ofzo of misschien Martine![]()
Technisch gesproken wel, staatsrechterlijk gesproken niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:43 schreef farfavour het volgende:
maarre Janine is toch gewoon de moordenares.
Krijgen Charlie en Nick toch nog gelijk: Ludo krijgt zijn kleinzoon nooit te zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aan de ene kant wel jammer dan Ludo nooit zijn kleinkind gekend heeft...
... totdat hij rond kerst of het eind van het seizoen weer terugkeert natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijgen Charlie en Nick toch nog gelijk: Ludo krijgt zijn kleinzoon nooit te zien.
Iets zegt me dat we het laatste nog niet van hem gehoord hebben, maar ik denk niet dat hij ooit terug zal keren zoals hij was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
... totdat hij rond kerst of het eind van het seizoen weer terugkeert natuurlijk.
Openings Post, het eerste bericht in een topic.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Goh al die afkortingen hier. Wat bedoelen jullie nou weer met 'OP'?![]()
Niemand ziet natuurlijk wat er in de oven gaat ...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we het laatste nog niet van hem gehoord hebben, maar ik denk niet dat hij ooit terug zal keren zoals hij was.
Wanneer wordt trouwens die crematie uitgezonden, hoewel eens gecremeerd altijd gecremeerd is, zal je natuurlijk nooit weten of hij echt in die kist zat![]()
Wieweet heeft Ludo wel een dubbelganger ingehuurd om zich te laten doodschieten en zit de echte Ludo al een weekje op Hawai.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
Niemand ziet natuurlijk wat er in de oven gaat ...
Ik blijf er ook bij dat Ludo zijn dood in scene heeft gezet. In ieder geval met die bevriende arts. En als men het nodig vindt, kan hij zo weer terugkeren. Zo aan het eind van het seizoen of zo, als cliffhanger...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we het laatste nog niet van hem gehoord hebben, maar ik denk niet dat hij ooit terug zal keren zoals hij was.
Wanneer wordt trouwens die crematie uitgezonden, hoewel eens gecremeerd altijd gecremeerd is, zal je natuurlijk nooit weten of hij echt in die kist zat![]()
Ludo heeft Lucas vaak genoeg gezien hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:52 schreef DaMart het volgende:
Krijgen Charlie en Nick toch nog gelijk: Ludo krijgt zijn kleinzoon nooit te zien.
Oktober jij bent hoopvolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:55 schreef maluutje22 het volgende:
ja Nick is geweeeldig![]()
hij wordt alleen maar beter. Het zou wat zijn als hij zijn eigen vader heeft vermoord. Hoe bruut![]()
Nick als het masterbrein haha![]()
Ik vind het wel altijd zo vervelende dat we pas in oktober ofzo krijgen te horen wie hem heeft vermoord.
Da's zijn neefje!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo heeft Lucas vaak genoeg gezien hoor
Ja die was wel grappig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik mis Stanley (en z'n aanstekelijke lachje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |