Wat hij zegtquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, BINGO!1!!1 ;D
!111!!
!1!!11
Ik haal te vaak chinees.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Aoristus het volgende:
ben jij nou een man van de wereld, Sizzler?
sambalbijen bestaan niet, wel honingbijen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef sizzler het volgende:
Ohja, en op een "leuke" manier "sambal bei" roepen bij de Chinees.
Ruzie gehad met de heggeschaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef wise het volgende:
"naar de kapper geweest?"
"nee, van de trap gevallen" of iets in die trant![]()
"Hou jij van vis?".quote:
Ah. Zeer kut dat soort humor ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
"Hou jij van vis?".
"......baars".
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef Gripper het volgende:
Nou, als iemand me als ik verzopen binnenkom vraagt "of het geregend heeft", dan blijf ik toch stug zeggen dat m'n sloep 2 mijl buitengaats op een zandbank liep en dat ik het laatste stuk heb moeten zwemmen.
Dan maar kansloze grappen maken.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef wunderbaum het volgende:
was ik laatst bij een vechtpartij, breekt er een voetbalwedstrijd dancefeest uit!!!![]()
Het leuke er van is dat niet iedereen de grap gelijk snapt en dan zie je ze altijd nog even wijs kijken. Maar goed, bij ons is de grap al een baard aan het krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden ende tot in den treure toe gebruiken!![]()
![]()
Zul jij een saai humorloos leven hebben dan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef boekenworm het volgende:
Ik ga gelukkig niet met mensen om die zulke kansloze grappen maken..
Waarschuwing voor de zeevaart: ,pas op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef boekenworm het volgende:
Ik houd meer van sadistische, sarcastische of droge humor.
Die zijn zo irritant hequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
"Waar woon jij?".
"In een huis met een dak d'r op".
of:
"Naast mijn buren".
Die is zooo lame dat ik het nieteens een grap zou noemen.quote:
Juist ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef wise het volgende:
"naar de kapper geweest?"
"nee, van de trap gevallen" of iets in die trant![]()
Omfgquote:Alles goed?
Nee 2 fout
Dude? WTF?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef JK het volgende:
Van de week een dom mokkel in de Ikea met haar vriend....
Haar vriend zag een leuk schilderij, 'he die is leuk voor op de slaapkamer !"
Ziet ze mij en mn vriendin en dan begint ze hard te praten omdat ze denkt dat ze heel tof is ;
"Wat moeten we nou met een schilderij joh? Daar slapen we toch alleen maar, dan hebben we de ogen dicht dan zie je toch niks ????"..
Dus ik zeg al tegen m'n vriendin 'Die kan hij beter inruilen, ze denkt nog dat ze bijdehand is en ze wil dus niet neuken'...... wat een dom mokkel... en echt niemand moest om haar zogenaamde grapje lachen waarbij ze dr vriend voor lul probeerde te zetten.
Dat bedoel ik ja. Die is gewoon meesterlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:40 schreef Camplo het volgende:
De opmerkingen van de TS uit de OP! zijn idd kut.
Maar voor de rest zie ik toch wat bruut vette opmerkingen staan
[..]
Omfg![]()
![]()
We naaien d'r uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
We fucken de window ?
Godsamme die is oudquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef Kindervriend het volgende:
"Hey, mooi overhemd man, nieuw?"
- "NEE ROBIJN INTENSIEF!!11!![]()
![]()
;d
"
.
Je vriendin een dom mokkel noemen als ze je een mooie poets bakt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef JK het volgende:
Van de week een dom mokkel in de Ikea met haar vriend....
Haar vriend zag een leuk schilderij, 'he die is leuk voor op de slaapkamer !"
Ziet ze mij en mn vriendin en dan begint ze hard te praten omdat ze denkt dat ze heel tof is ;
"Wat moeten we nou met een schilderij joh? Daar slapen we toch alleen maar, dan hebben we de ogen dicht dan zie je toch niks ????"..
Dus ik zeg al tegen m'n vriendin 'Die kan hij beter inruilen, ze denkt nog dat ze bijdehand is en ze wil dus niet neuken'...... wat een dom mokkel... en echt niemand moest om haar zogenaamde grapje lachen waarbij ze dr vriend voor lul probeerde te zetten.
Hij is nog irritanter als het over iets anders dan kleding gaat... Als je bijvoorbeeld vraagt van: 'Goh heb je een nieuwe telefoon?'quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Godsamme die is oud, die heb ik echt lang niet meer gehoord
![]()
Ja, die is idd behoorlijk triest. Ik kende zelfs iemand die die grap uitlokte door zelf te gaan vragen wat men van zijn overhemd vondquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef Kindervriend het volgende:
![]()
;d
"
.
"Waar kom je vandaan?"quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
"Waar woon jij?".
"In een huis met een dak d'r op".
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef sizzler het volgende:
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef sizzler het volgende:
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
Die is ook erg ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef descendent1 het volgende:
'Wanneer maken ze t af?' Als je net naar de kapper gweest bent.![]()
![]()
Was het maar kut, dan was het tenminste nog watquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Molluck het volgende:
Goeie dagschotel wat een kuttopic!
Die zijn voor mij ook wel een beetje standaard hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:15 schreef Kindervriend het volgende:
Oh, nog een praktijkvoorbeeld.
Ik moet vaak laden bij een bepaald bedrijf en daar zit een bepaald iemand op de planning. Nou, die kan er ook wat van... Ik kom daar best vaak en vraag altijd: "Heb je de vrachtbrieven voor rit [insert plaatsnaam] voor me?"
Áltijd zegt die teringlijer: "Nee, gij wel?"
En een lol dat ie dan heeft!.
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
AHAHAHHAquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
scheet laten en dan roepen:
nou, vol over de longen!
En bij een goedkope jas: "zeker van kippenleer?"quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Devlinsect het volgende:
Nieuwe leren jas?
Jah, vind je het mooi?
Mmmm, varkensleer zeker.
Jah, kwaliteitsleer. Kun je dat zien dan?
Ja, de kop zit er nog op.
![]()
Whehehequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Devlinsect het volgende:
Jah, kwaliteitsleer. Kun je dat zien dan?
Ja, de kop zit er nog op.
patatreepje -_-quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
* bij snackbar komt:
-Mag ik 1 patatje aub?
~patatbakker 1 zo'n patatreepje geeft
![]()
1 patatjequote:
OMFG, ik ga echt volledig dood van het lachen hier.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef ErikT het volgende:
Als je een scheet laat, zeggen:
"Als je denkt: 'wat ruikt m'n biertje opeens raar', nou, het is niet je biertje."
"Mag ik iets vragen?"
"Dat doe je nou ook al."
"Eet smakelijk."
"Dat bepaal ik zelf wel."
Heerlijk
Handig:
Als van die kern- of randjosti's je van die zooi willen slijten in de stad:
"Mag ik wat vragen?"
"Alleen als het de weg is."
Deze hoort er niet echt bij, maar is wel handig
arg een kerel uit mn klas zegt dat zo'n beetje elke dagquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het tenminste nog wat
Is het heel erg als je die best grappig vindt??quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef sizzler het volgende:
Ohja, en als je met iemand in de auto zit te wachten op het stoplicht het wordt groen:
>"het is groen"
>"eeehmmm. Een kikker?"
Die is al zo oud als de weg naar Kralingen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef hydrah het volgende:
Ik heb op een gegeven moment een standaard opmerking geplaatst die in mijn klas en school nu te pas en veelste vaak ontepas gebruikt wordt.
Als volgt:
Irritante vragensteller op stage "Hoeveel is dat ?"
Hydrah "2 keer de helft !"
Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef morgaine21 het volgende:quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef morgaine21 het volgende:
Wil je misschien iets drinken?
-Ehm ja, doe mij maar iets fris.
Ja dan moet je naar buiten....whahahahha loller omfg
Of deze:
Hoe laat is het?
-vel over knook LMAO!!!!11111!!!
quote:Hij sjort de ceintuur van zijn jas bijeen, steekt een arm in de lucht en zoekt met zijn andere de gleuf in het cafégordijn.
"Dames heren ook, auf Wiener Schnitzel!"
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef morgaine21 het volgende:
Wil je misschien iets drinken?
-Ehm ja, doe mij maar iets fris.
-Iets fris? Een lul van een ijsbeer.
Ik zeg ook altijd "een kikker!!" als iemand mij erop attent maakt dat het groen is. Je gaat toch zeker niet toegeven dat je niet zat op te letten zegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is het heel erg als je die best grappig vindt??![]()
Verweerwoord, je kan niet omhoog vallenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Kun je bla bla bla
Alles kan. Koffiekan theekan bla bla bla kan![]()
En nog veel meer. IJsselmeer, Ketelmeer. En dan? Amsterdam, Rotterdam, Appingedamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Kun je bla bla bla
Alles kan. Koffiekan theekan bla bla bla kan![]()
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
Heerlijk flauwquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:56 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kutweer
nou was het weer maar kut , dan was jet ong 37graden en vochtig
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:48 schreef Litso het volgende:
"Het is vandaag de 29e, toch?"
"De hele dag!"
Enzovoort.. Amersfoort, Zandvoort, Montvoort..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En nog veel meer. IJsselmeer, Ketelmeer. En dan? Amsterdam, Rotterdam, Appingedam![]()
![]()
Koffiekan, melkkan..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:18 schreef BdR het volgende:
[..]
Enzovoort.. Amersfoort, Zandvoort, Montvoort..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
"Hoe maakt u het?"
"Dat zeg ik niet, want dan maak je het na."![]()
![]()
.
Tof! Ik heb Turbotaal, van dezelfde beste man. Die is, alleen al vanwege de outdated-heid, geniaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:58 schreef Schlumberger het volgende:
LOLLLERDELOLMAOLLOLMG!!!!1.
Tof topic
Voor meer van dit soort 'grappen', zie 'Oubotaal' (slechte naam, ik weet) van Jan Kuitenbrouwer. Ooit voor ¤1,50 gekocht bij De Slegte.
[..]
dat zegt mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef BdR het volgende:
"Hoelaat heb je morgen je eerste autorijles? Dan weet ik wanneer ik binnen moet blijven!"vreselijk onleuk..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef BdR het volgende:
"Doe hier maar in.."
"DAT ZEI MIJN VROUW GISTER OOK![]()
![]()
![]()
LOLleR!!11einz!"
hilarisch, nee echt..
Zei hij teder in de oor van de prinsesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef soppig het volgende:
Als iemand een boer laat moet de ander dat aanvullen met de tekst "sprak ze teder"
Op alles "dat zei zij gister ook"
als iemand "dus" zegt meteen "een kip is geen mus" "een fin is geen rus" en meer van zulke vermoeiende dingen
ik zeg dan altijd: "*BOER* .. en schaatser!"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef soppig het volgende:
Als iemand een boer laat moet de ander dat aanvullen met de tekst "sprak ze teder"
die vink dan wel weer leukquote:Bij een rivier of wtfbbq dan ook waar ze vissen:
Bijten ze?
>Nee hoor, u kunt gerust dichterbij komen
Of als Rob de Nijs en Nellie Kooman met elkaar trouwen, krijg je: Nellie de Nijs-Kooman!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
In Limburg is het volgende grapje een graaggehoorde.
Mien Jeuken trouwde met Meneer Billekens. Sindsdien heette ze Mien Billekens-Jeuken
Oftewel: Mijn reet jeukt.
Nellie d'n Yscomanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:34 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Of als Rob de Nijs en Nellie Kooman met elkaar trouwen, krijg je: Nellie de Nijs-Kooman!![]()
![]()
![]()
En loopt waterwars een beetjequote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:51 schreef Dirktator het volgende:
Of bij iedereen met een speciaal montuurtje "Jamai", "Step right up!" of "C'monnnnn" roepen
Wat een kutopmerking.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En loopt waterwars een beetje![]()
Met dit weer![]()
Wat een kutidee zeg![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:05 schreef RPD het volgende:
Klant: het is een kado'tje
Ik: dat had je niet hoeven doen...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef Muaddib10191 het volgende:
Mijn bier is dood.....
O jee!!!!Eén minuut stilte!!!! ROFL
![]()
![]()
Dat zou eens een grol zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:51 schreef Dirktator het volgende:
Of bij iedereen met een speciaal montuurtje "Jamai", "Step right up!" of "C'monnnnn" roepen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef sizzler het volgende:
Als de telefoon gaat:
"We hebben een beller!"
Die is ECHT passe ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef sizzler het volgende:
Als de telefoon gaat:
"We hebben een beller!"
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef sizzler het volgende:
Als de telefoon gaat:
"We hebben een beller!"
Whjehehhrhehehehe, dit topic zit vol met goede ideeën.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:03 schreef sizzler het volgende:
Als de telefoon gaat:
"We hebben een beller!"
Nee we zijn achterlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nellie d'n Yscoman(vertaling voor die kuthollanders
)
Kut Limboquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nellie d'n Yscoman(vertaling voor die kuthollanders
)
AHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
of als iemand zegt "wat verdien je?"
''ik verdien heel veel maar ik krijg heel weinig! HAHAHA!''
Die is écht tenenkrommend, ze zouden iedereen die dat zegt moeten ophangen of zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
of als iemand zegt "wat verdien je?"
''ik verdien heel veel maar ik krijg heel weinig! HAHAHA!''
Te vaak heb ik gehoord: "Helaas, peanutbutter".quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ze had 'm van mij hoor.![]()
Credits voor Kindervriend!
quote:Kindervriend zegt:
post em effe, die is nog niet gezegd
Ik moest eigenlijk een beetje lachen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef wunderbaum het volgende:
was ik laatst bij een vechtpartij, breekt er een voetbalwedstrijd uit!!!![]()
Nekschot. Zonder pardon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
Ohja, mensen die ''Go your gang'' zeggen mogen ook wel dood.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:10 schreef Kindervriend het volgende:
sizzler, ik dank je echt op mijn blote knietjes voor dit topic!
Ik ga binnenkort eens een 'best of'-lijstje maken en die dan natuurlijk hier posten zoveel mogelijk in het dagelijks leven gebruiken.![]()
Inderdeed!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
Ohja, mensen die ''Go your gang'' zeggen mogen ook wel dood.
Variatie: 'Zo, die heeft geen haast. Tiet zat'...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een vrouw met dikke memmen loopt voorbij.
Zo, daar past heel wat melk in!
...
en als je mij niet gelooft, dan stap je maar uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:42 schreef sizzler het volgende:
"Ik ben niet gek, ik ben een toeter."
Op het hoofd slaand: "Tooeeeeet, tooeeeeet"
Of natuurlijk: "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig."
even de aardappels afgieten !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
Als je naar de wc gaat om te poepen...
?Ik ga even scheitkunde studeren!?
.
Dit herken ik wel..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Keltie het volgende:
Getverdemme.
Een, zeer irritante, collega haalt dit soort ongein uit.
Ook heeft'ie de neiging om ieder woord te verkrachten.
IT termen:
Draadloos internet > zaadloos internet.
Laptop > 1 laptoppen
Beamer > 1 Beamers.
Gigabyte > Giechelbyte.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef HerrWinschen het volgende:
Of:
Ik ben eten
- Oh, ik ben <naam>
Of:
Waar ligt de (bijvoorbeeld) telefoon?
Bij de T
![]()
"Even naar mijn eigen gezeik luisteren"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
even de aardappels afgieten !
(als je gaat plassen)
"makkie gebakkie"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef Keltie het volgende:
Piece of koekkie ...
Gebruikt door ondergetekende
Ik vond die wel leukquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef Gripper het volgende:
Nou, als iemand me als ik verzopen binnenkom vraagt "of het geregend heeft", dan blijf ik toch stug zeggen dat m'n sloep 2 mijl buitengaats op een zandbank liep en dat ik het laatste stuk heb moeten zwemmen.
En als je me niet geloof stap je maar uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:42 schreef sizzler het volgende:
Of natuurlijk: "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig."
"Je bent te dik."quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
-"Ik heb honger!"
-"Honger hebben ze in afrika"
![]()
![]()
en vlieg je zelf maar verderquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
en als je mij niet gelooft, dan stap je maar uit![]()
Ik heb HONGER in afrika hebben ze trekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
-"Ik heb honger!"
Veeg me opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:57 schreef Schorpioen het volgende:
Bij de kapper:
"Doe maar gewoon beetje bijknippen kapper"
"Tja bijknippen, dat kan ik niet!![]()
"
-Wat wil je drinken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:04 schreef Brezah_Ananas het volgende:
"Wat wil je drinken"
- Water graag.
"Ow. gemeente pils " !! lollerbal![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Rio het volgende:
Als je een lifter ziet stoppen en zeggen 'lopend is het net zo ver!' en dan wegrijden
allemaal uit eigen reportoire, ik doe het vaak expres, dit soort afgezaagde kutopmerkingen
Altijd als het over Duitsers gaat:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef Dirktator het volgende:
Als je in Duitsland grappig probeert te zijn (maar dat dus niet bent), zeg je bij vertrek "Auf Wienerschnitzel".
Dit geldt ook voor de goeiedagschotel.
Ik was een keer echt in afrika en toen zei ik tegen een reisgenoot dat ik best wel trek had. Viel hij meteen uit: "TREK?!? In Europa hebben ze trek. Hier hebben we gewoon HONGER!"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
-"Ik heb honger!"
![]()
![]()
Ja idd, godver mensen die dat zeggen mogen dood!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
-"Ik heb honger!"
![]()
![]()
Je moet even al je mail doorsturen naar Afrika, kunnen ze er daar brood van bakken!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
-"Ik heb honger!"
![]()
![]()
+ 1 scherp voor je reisgenoot.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:02 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik was een keer echt in afrika en toen zei ik tegen een reisgenoot dat ik best wel trek had. Viel hij meteen uit: "TREK?!? In Europa hebben ze trek. Hier hebben we gewoon HONGER!"
Dat was dan wel weer grappig. Op zich.
Is al geprobeert hoor, ging mis bij de bakker zelf....;quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je moet even al je mail doorsturen naar Afrika, kunnen ze er daar brood van bakken!
![]()
OH DOE DAN MAAR EEN DUBBELE WHISKEY!!!! 11111:Dquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
-Wat wil je drinken?
-Doe maar water.
-Zo jij bent goedkoop!
![]()
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef SiemeN het volgende:
Jij bent zeker de leukste thuis?
- Nee, dat is de deurknop want die geeft iedereen een hand!![]()
![]()
Die heb ik nooit begrepen. Vroeger was het vast leuk om iedereen een hand te gevem, maar ja, toen hadden ze Toon Hermans.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef SiemeN het volgende:
Jij bent zeker de leukste thuis?
- Nee, dat is de deurknop want die geeft iedereen een hand!![]()
![]()
Kan je .....?quote:
Als er stof op je lul zit doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:34 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Jongens in een bar vaak.
O dus je bent huisvrouw, dan kun je zeker goed stofzuigen.
Ruzie met de kapper gehad?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Aoristus het volgende:
kappertje geweest? ja-wanneer maakt ie het af ?
tenenkrommend ..![]()
![]()
lik je reet - en die blijft wel in het standaard pakketquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ruzie met de kapper gehad?
Ik ga even iemand een hand geven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
´Ik ga even scheitkunde studeren!´
.
Ik vind het leuk dat je m leuk vindquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik vond die wel leukBen ik nu kansloos ?
Gister nog gebruikt,quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Als je de foon opneemt enzegt " met mij". andere kant zegt: "met wie?. jij weer: "hoi wie".
Hij's fijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ander: Klootzak![]()
Jij: Touwtje erom; broodzak![]()
Of deze: Wil je een glas bij je bier?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef Zeverzak het volgende:
Wil je een glas bij je bier?
- Nee, ik ben met de fles groot gebracht!
Of als je de deur open hebt laten staan en ze roepen in de Kerk geboren?
Nee, het ziekenhuis was langer open...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Je kent het wel blabla VLAVLAgroentela
Nee. Het ziekenhuis. Automatische deuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef Zeverzak het volgende:
Wil je een glas bij je bier?
- Nee, ik ben met de fles groot gebracht!
Of als je de deur open hebt laten staan en ze roepen in de Kerk geboren?
Nee, het ziekenhuis was langer open...
vooral niet leuk als het je achternaam isquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef Kindervriend het volgende:
![]()
;d
"
.
Ruzie gehad met de grasmaaier?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ruzie met de kapper gehad?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Als je de foon opneemt enzegt " met mij". andere kant zegt: "met wie?. jij weer: "hoi wie".
Ik ga even regeren op de porseleinen troon!quote:Als je naar de wc gaat om te poepen...
Dat staat bij een vriend van me thuis op een tegeltje dat in de wc hangt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:18 schreef Dirktator het volgende:
Als iemand zegt: "ik moet plassen", dan zeg jij: "toen pissen plassen werd, is het gezeik begonnen".![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH *krijgt een verschrikkelijke aanval*quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef sizzler het volgende:
Ohja, en als je met iemand in de auto zit te wachten op het stoplicht het wordt groen:
>"het is groen"
>"eeehmmm. Een kikker?"
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef DFDuo het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH *krijgt een verschrikkelijke aanval*
Nee, die klote lame grap had uit mijn geheugen moeten blijven![]()
Ja, of 'go your gang' en dan 'gang' uitspreken op 'z'n engels'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alles met goedesmorgens, heren van het goede leven, toedeledokie, etc.
En 'allez votre corridor' is ook redelijk corny.
dies inderdaad gaar... kut klantenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Nee weetje wat nog kenker gaarder is.
-Oh daar staat geen prijs bij.....
-Dan ist vast en zeker voor niks he lieve groenteboer van de C1000 Maikuuuuuuuuuul ?
:/ nee
Tsk, je weet wat ze zeggen, wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens hebben alle grappen met mijn voornaam hun tijd ook al een jaar of 15 gehad. Doe dat nou niet, mensen, het is niet origineel.
Op de muur van de wc schrijven "Luister naar je eigen gezeik."quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:18 schreef Dirktator het volgende:
Als iemand zegt: "ik moet plassen", dan zeg jij: "toen pissen plassen werd, is het gezeik begonnen".![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef sizzler het volgende:
"*snif* *snif* Hee.... ik ruik koekjes!"
Als je net een scheet gelaten hebt....
De variant die ik hoorde is nog tenenkrommender: "Dommage, caracuette fromage." (Franse steenkolenvertaling die helaas nog rijmt ook.)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:30 schreef ArtyShock het volgende:
Te vaak heb ik gehoord: "Helaas, peanutbutter".
Later pater!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
En mensen die in plaats van het sowieso al vreselijke "Laters !" "Latex !" zeggen..
Of "Later aligator !".
Of "Wat eten we ?", en dan "Boerenkool !!!one!!!!!11!!
." zeggen.
Of als je klaagt over iets, en dat iemand dan antwoordt met "Van het concert des levens krijgt niemand een program." Al moet ik eerlijk bekennen dat ik dat zelf ook weleens doe, als mensen erg vervelend zijn.
mandela op de trein zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
´Ik ga even scheitkunde studeren!´
.
Nog een touwtje er om, en je heb een parachutequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef jitzzzze het volgende:[/b]
Ander: Klootzak![]()
Jij: Touwtje erom; broodzak![]()
Naar de wc gaan, en zeggen; Ben ff Seedorf uit de selectie aan het zetten. Ook niet leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:18 schreef Dirktator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |