Variatie: 'Zo, die heeft geen haast. Tiet zat'...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een vrouw met dikke memmen loopt voorbij.
Zo, daar past heel wat melk in!
...
en als je mij niet gelooft, dan stap je maar uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:42 schreef sizzler het volgende:
"Ik ben niet gek, ik ben een toeter."
Op het hoofd slaand: "Tooeeeeet, tooeeeeet"
Of natuurlijk: "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig."
even de aardappels afgieten !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
Als je naar de wc gaat om te poepen...
?Ik ga even scheitkunde studeren!?
.
Dit herken ik wel..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Keltie het volgende:
Getverdemme.
Een, zeer irritante, collega haalt dit soort ongein uit.
Ook heeft'ie de neiging om ieder woord te verkrachten.
IT termen:
Draadloos internet > zaadloos internet.
Laptop > 1 laptoppen
Beamer > 1 Beamers.
Gigabyte > Giechelbyte.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:15 schreef HerrWinschen het volgende:
Of:
Ik ben eten
- Oh, ik ben <naam>
Of:
Waar ligt de (bijvoorbeeld) telefoon?
Bij de T
![]()
"Even naar mijn eigen gezeik luisteren"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:58 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
even de aardappels afgieten !
(als je gaat plassen)
"makkie gebakkie"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef Keltie het volgende:
Piece of koekkie ...
Gebruikt door ondergetekende
Ik vond die wel leukquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef Gripper het volgende:
Nou, als iemand me als ik verzopen binnenkom vraagt "of het geregend heeft", dan blijf ik toch stug zeggen dat m'n sloep 2 mijl buitengaats op een zandbank liep en dat ik het laatste stuk heb moeten zwemmen.
En als je me niet geloof stap je maar uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:42 schreef sizzler het volgende:
Of natuurlijk: "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig."
"Je bent te dik."quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
-"Ik heb honger!"
-"Honger hebben ze in afrika"
![]()
![]()
en vlieg je zelf maar verderquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:46 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
en als je mij niet gelooft, dan stap je maar uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |