Wat hij zegtquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, BINGO!1!!1 ;D
!111!!
!1!!11
Ik haal te vaak chinees.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Aoristus het volgende:
ben jij nou een man van de wereld, Sizzler?
sambalbijen bestaan niet, wel honingbijen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef sizzler het volgende:
Ohja, en op een "leuke" manier "sambal bei" roepen bij de Chinees.
Ruzie gehad met de heggeschaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef wise het volgende:
"naar de kapper geweest?"
"nee, van de trap gevallen" of iets in die trant![]()
"Hou jij van vis?".quote:
Ah. Zeer kut dat soort humor ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
"Hou jij van vis?".
"......baars".
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef Gripper het volgende:
Nou, als iemand me als ik verzopen binnenkom vraagt "of het geregend heeft", dan blijf ik toch stug zeggen dat m'n sloep 2 mijl buitengaats op een zandbank liep en dat ik het laatste stuk heb moeten zwemmen.
Dan maar kansloze grappen maken.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef wunderbaum het volgende:
was ik laatst bij een vechtpartij, breekt er een voetbalwedstrijd dancefeest uit!!!![]()
Het leuke er van is dat niet iedereen de grap gelijk snapt en dan zie je ze altijd nog even wijs kijken. Maar goed, bij ons is de grap al een baard aan het krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden ende tot in den treure toe gebruiken!![]()
![]()
Zul jij een saai humorloos leven hebben dan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef boekenworm het volgende:
Ik ga gelukkig niet met mensen om die zulke kansloze grappen maken..
Waarschuwing voor de zeevaart: ,pas op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef boekenworm het volgende:
Ik houd meer van sadistische, sarcastische of droge humor.
Die zijn zo irritant hequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
"Waar woon jij?".
"In een huis met een dak d'r op".
of:
"Naast mijn buren".
Die is zooo lame dat ik het nieteens een grap zou noemen.quote:
Juist ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef wise het volgende:
"naar de kapper geweest?"
"nee, van de trap gevallen" of iets in die trant![]()
Omfgquote:Alles goed?
Nee 2 fout
Dude? WTF?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef JK het volgende:
Van de week een dom mokkel in de Ikea met haar vriend....
Haar vriend zag een leuk schilderij, 'he die is leuk voor op de slaapkamer !"
Ziet ze mij en mn vriendin en dan begint ze hard te praten omdat ze denkt dat ze heel tof is ;
"Wat moeten we nou met een schilderij joh? Daar slapen we toch alleen maar, dan hebben we de ogen dicht dan zie je toch niks ????"..
Dus ik zeg al tegen m'n vriendin 'Die kan hij beter inruilen, ze denkt nog dat ze bijdehand is en ze wil dus niet neuken'...... wat een dom mokkel... en echt niemand moest om haar zogenaamde grapje lachen waarbij ze dr vriend voor lul probeerde te zetten.
Dat bedoel ik ja. Die is gewoon meesterlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:40 schreef Camplo het volgende:
De opmerkingen van de TS uit de OP! zijn idd kut.
Maar voor de rest zie ik toch wat bruut vette opmerkingen staan
[..]
Omfg![]()
![]()
We naaien d'r uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
We fucken de window ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |