Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef morgaine21 het volgende:quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef morgaine21 het volgende:
Wil je misschien iets drinken?
-Ehm ja, doe mij maar iets fris.
Ja dan moet je naar buiten....whahahahha loller omfg
Of deze:
Hoe laat is het?
-vel over knook LMAO!!!!11111!!!
quote:Hij sjort de ceintuur van zijn jas bijeen, steekt een arm in de lucht en zoekt met zijn andere de gleuf in het cafégordijn.
"Dames heren ook, auf Wiener Schnitzel!"
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef morgaine21 het volgende:
Wil je misschien iets drinken?
-Ehm ja, doe mij maar iets fris.
-Iets fris? Een lul van een ijsbeer.
Ik zeg ook altijd "een kikker!!" als iemand mij erop attent maakt dat het groen is. Je gaat toch zeker niet toegeven dat je niet zat op te letten zegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is het heel erg als je die best grappig vindt??![]()
Verweerwoord, je kan niet omhoog vallenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Kun je bla bla bla
Alles kan. Koffiekan theekan bla bla bla kan![]()
En nog veel meer. IJsselmeer, Ketelmeer. En dan? Amsterdam, Rotterdam, Appingedamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Kun je bla bla bla
Alles kan. Koffiekan theekan bla bla bla kan![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef sizzler het volgende:
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
Heerlijk flauwquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:56 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kutweer
nou was het weer maar kut , dan was jet ong 37graden en vochtig
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:48 schreef Litso het volgende:
"Het is vandaag de 29e, toch?"
"De hele dag!"
Enzovoort.. Amersfoort, Zandvoort, Montvoort..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En nog veel meer. IJsselmeer, Ketelmeer. En dan? Amsterdam, Rotterdam, Appingedam![]()
![]()
Koffiekan, melkkan..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:18 schreef BdR het volgende:
[..]
Enzovoort.. Amersfoort, Zandvoort, Montvoort..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
"Hoe maakt u het?"
"Dat zeg ik niet, want dan maak je het na."![]()
![]()
.
Tof! Ik heb Turbotaal, van dezelfde beste man. Die is, alleen al vanwege de outdated-heid, geniaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:58 schreef Schlumberger het volgende:
LOLLLERDELOLMAOLLOLMG!!!!1.
Tof topic
Voor meer van dit soort 'grappen', zie 'Oubotaal' (slechte naam, ik weet) van Jan Kuitenbrouwer. Ooit voor ¤1,50 gekocht bij De Slegte.
[..]
dat zegt mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef BdR het volgende:
"Hoelaat heb je morgen je eerste autorijles? Dan weet ik wanneer ik binnen moet blijven!"vreselijk onleuk..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef BdR het volgende:
"Doe hier maar in.."
"DAT ZEI MIJN VROUW GISTER OOK![]()
![]()
![]()
LOLleR!!11einz!"
hilarisch, nee echt..
Zei hij teder in de oor van de prinsesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef soppig het volgende:
Als iemand een boer laat moet de ander dat aanvullen met de tekst "sprak ze teder"
Op alles "dat zei zij gister ook"
als iemand "dus" zegt meteen "een kip is geen mus" "een fin is geen rus" en meer van zulke vermoeiende dingen
ik zeg dan altijd: "*BOER* .. en schaatser!"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef soppig het volgende:
Als iemand een boer laat moet de ander dat aanvullen met de tekst "sprak ze teder"
die vink dan wel weer leukquote:Bij een rivier of wtfbbq dan ook waar ze vissen:
Bijten ze?
>Nee hoor, u kunt gerust dichterbij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |