Enzovoort.. Amersfoort, Zandvoort, Montvoort..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En nog veel meer. IJsselmeer, Ketelmeer. En dan? Amsterdam, Rotterdam, Appingedam![]()
![]()
Koffiekan, melkkan..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:18 schreef BdR het volgende:
[..]
Enzovoort.. Amersfoort, Zandvoort, Montvoort..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
"Hoe maakt u het?"
"Dat zeg ik niet, want dan maak je het na."![]()
![]()
.
Tof! Ik heb Turbotaal, van dezelfde beste man. Die is, alleen al vanwege de outdated-heid, geniaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:58 schreef Schlumberger het volgende:
LOLLLERDELOLMAOLLOLMG!!!!1.
Tof topic
Voor meer van dit soort 'grappen', zie 'Oubotaal' (slechte naam, ik weet) van Jan Kuitenbrouwer. Ooit voor ¤1,50 gekocht bij De Slegte.
[..]
dat zegt mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef BdR het volgende:
"Hoelaat heb je morgen je eerste autorijles? Dan weet ik wanneer ik binnen moet blijven!"vreselijk onleuk..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef BdR het volgende:
"Doe hier maar in.."
"DAT ZEI MIJN VROUW GISTER OOK![]()
![]()
![]()
LOLleR!!11einz!"
hilarisch, nee echt..
Zei hij teder in de oor van de prinsesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef soppig het volgende:
Als iemand een boer laat moet de ander dat aanvullen met de tekst "sprak ze teder"
Op alles "dat zei zij gister ook"
als iemand "dus" zegt meteen "een kip is geen mus" "een fin is geen rus" en meer van zulke vermoeiende dingen
ik zeg dan altijd: "*BOER* .. en schaatser!"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef soppig het volgende:
Als iemand een boer laat moet de ander dat aanvullen met de tekst "sprak ze teder"
die vink dan wel weer leukquote:Bij een rivier of wtfbbq dan ook waar ze vissen:
Bijten ze?
>Nee hoor, u kunt gerust dichterbij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |