Wat hij zegtquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, BINGO!1!!1 ;D
!111!!
!1!!11
Ik haal te vaak chinees.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Aoristus het volgende:
ben jij nou een man van de wereld, Sizzler?
sambalbijen bestaan niet, wel honingbijen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef sizzler het volgende:
Ohja, en op een "leuke" manier "sambal bei" roepen bij de Chinees.
Ruzie gehad met de heggeschaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef wise het volgende:
"naar de kapper geweest?"
"nee, van de trap gevallen" of iets in die trant![]()
"Hou jij van vis?".quote:
Ah. Zeer kut dat soort humor ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
"Hou jij van vis?".
"......baars".
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef Gripper het volgende:
Nou, als iemand me als ik verzopen binnenkom vraagt "of het geregend heeft", dan blijf ik toch stug zeggen dat m'n sloep 2 mijl buitengaats op een zandbank liep en dat ik het laatste stuk heb moeten zwemmen.
Dan maar kansloze grappen maken.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef wunderbaum het volgende:
was ik laatst bij een vechtpartij, breekt er een voetbalwedstrijd dancefeest uit!!!![]()
Het leuke er van is dat niet iedereen de grap gelijk snapt en dan zie je ze altijd nog even wijs kijken. Maar goed, bij ons is de grap al een baard aan het krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden ende tot in den treure toe gebruiken!![]()
![]()
Zul jij een saai humorloos leven hebben dan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:04 schreef boekenworm het volgende:
Ik ga gelukkig niet met mensen om die zulke kansloze grappen maken..
Waarschuwing voor de zeevaart: ,pas op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef boekenworm het volgende:
Ik houd meer van sadistische, sarcastische of droge humor.
Die zijn zo irritant hequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
"Waar woon jij?".
"In een huis met een dak d'r op".
of:
"Naast mijn buren".
Die is zooo lame dat ik het nieteens een grap zou noemen.quote:
Juist ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef wise het volgende:
"naar de kapper geweest?"
"nee, van de trap gevallen" of iets in die trant![]()
Omfgquote:Alles goed?
Nee 2 fout
Dude? WTF?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef JK het volgende:
Van de week een dom mokkel in de Ikea met haar vriend....
Haar vriend zag een leuk schilderij, 'he die is leuk voor op de slaapkamer !"
Ziet ze mij en mn vriendin en dan begint ze hard te praten omdat ze denkt dat ze heel tof is ;
"Wat moeten we nou met een schilderij joh? Daar slapen we toch alleen maar, dan hebben we de ogen dicht dan zie je toch niks ????"..
Dus ik zeg al tegen m'n vriendin 'Die kan hij beter inruilen, ze denkt nog dat ze bijdehand is en ze wil dus niet neuken'...... wat een dom mokkel... en echt niemand moest om haar zogenaamde grapje lachen waarbij ze dr vriend voor lul probeerde te zetten.
Dat bedoel ik ja. Die is gewoon meesterlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:40 schreef Camplo het volgende:
De opmerkingen van de TS uit de OP! zijn idd kut.
Maar voor de rest zie ik toch wat bruut vette opmerkingen staan
[..]
Omfg![]()
![]()
We naaien d'r uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
We fucken de window ?
Godsamme die is oudquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef Kindervriend het volgende:
"Hey, mooi overhemd man, nieuw?"
- "NEE ROBIJN INTENSIEF!!11!![]()
![]()
;d
"
.
Je vriendin een dom mokkel noemen als ze je een mooie poets bakt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:38 schreef JK het volgende:
Van de week een dom mokkel in de Ikea met haar vriend....
Haar vriend zag een leuk schilderij, 'he die is leuk voor op de slaapkamer !"
Ziet ze mij en mn vriendin en dan begint ze hard te praten omdat ze denkt dat ze heel tof is ;
"Wat moeten we nou met een schilderij joh? Daar slapen we toch alleen maar, dan hebben we de ogen dicht dan zie je toch niks ????"..
Dus ik zeg al tegen m'n vriendin 'Die kan hij beter inruilen, ze denkt nog dat ze bijdehand is en ze wil dus niet neuken'...... wat een dom mokkel... en echt niemand moest om haar zogenaamde grapje lachen waarbij ze dr vriend voor lul probeerde te zetten.
Hij is nog irritanter als het over iets anders dan kleding gaat... Als je bijvoorbeeld vraagt van: 'Goh heb je een nieuwe telefoon?'quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Godsamme die is oud, die heb ik echt lang niet meer gehoord
![]()
Ja, die is idd behoorlijk triest. Ik kende zelfs iemand die die grap uitlokte door zelf te gaan vragen wat men van zijn overhemd vondquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef Kindervriend het volgende:
"Hey, mooi overhemd man, nieuw?"
- "NEE ROBIJN INTENSIEF!!11!![]()
![]()
;d
"
.
"Waar kom je vandaan?"quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef TheYoung1 het volgende:
"Waar woon jij?".
"In een huis met een dak d'r op".
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef sizzler het volgende:
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
geweldigquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef sizzler het volgende:
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
Die is ook erg ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:01 schreef descendent1 het volgende:
'Wanneer maken ze t af?' Als je net naar de kapper gweest bent.![]()
![]()
Was het maar kut, dan was het tenminste nog watquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Molluck het volgende:
Goeie dagschotel wat een kuttopic!
Die zijn voor mij ook wel een beetje standaard hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:15 schreef Kindervriend het volgende:
Oh, nog een praktijkvoorbeeld.
Ik moet vaak laden bij een bepaald bedrijf en daar zit een bepaald iemand op de planning. Nou, die kan er ook wat van... Ik kom daar best vaak en vraag altijd: "Heb je de vrachtbrieven voor rit [insert plaatsnaam] voor me?"
Áltijd zegt die teringlijer: "Nee, gij wel?"
En een lol dat ie dan heeft!.
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
AHAHAHHAquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
scheet laten en dan roepen:
nou, vol over de longen!
En bij een goedkope jas: "zeker van kippenleer?"quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Devlinsect het volgende:
Nieuwe leren jas?
Jah, vind je het mooi?
Mmmm, varkensleer zeker.
Jah, kwaliteitsleer. Kun je dat zien dan?
Ja, de kop zit er nog op.
![]()
Whehehequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef Devlinsect het volgende:
Jah, kwaliteitsleer. Kun je dat zien dan?
Ja, de kop zit er nog op.
patatreepje -_-quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
* bij snackbar komt:
-Mag ik 1 patatje aub?
~patatbakker 1 zo'n patatreepje geeft
![]()
1 patatjequote:
OMFG, ik ga echt volledig dood van het lachen hier.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:29 schreef ErikT het volgende:
Als je een scheet laat, zeggen:
"Als je denkt: 'wat ruikt m'n biertje opeens raar', nou, het is niet je biertje."
"Mag ik iets vragen?"
"Dat doe je nou ook al."
"Eet smakelijk."
"Dat bepaal ik zelf wel."
Heerlijk
Handig:
Als van die kern- of randjosti's je van die zooi willen slijten in de stad:
"Mag ik wat vragen?"
"Alleen als het de weg is."
Deze hoort er niet echt bij, maar is wel handig
arg een kerel uit mn klas zegt dat zo'n beetje elke dagquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het tenminste nog wat
Is het heel erg als je die best grappig vindt??quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef sizzler het volgende:
Ohja, en als je met iemand in de auto zit te wachten op het stoplicht het wordt groen:
>"het is groen"
>"eeehmmm. Een kikker?"
Die is al zo oud als de weg naar Kralingen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:33 schreef hydrah het volgende:
Ik heb op een gegeven moment een standaard opmerking geplaatst die in mijn klas en school nu te pas en veelste vaak ontepas gebruikt wordt.
Als volgt:
Irritante vragensteller op stage "Hoeveel is dat ?"
Hydrah "2 keer de helft !"
Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef morgaine21 het volgende:quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef morgaine21 het volgende:
Wil je misschien iets drinken?
-Ehm ja, doe mij maar iets fris.
Ja dan moet je naar buiten....whahahahha loller omfg
Of deze:
Hoe laat is het?
-vel over knook LMAO!!!!11111!!!
quote:Hij sjort de ceintuur van zijn jas bijeen, steekt een arm in de lucht en zoekt met zijn andere de gleuf in het cafégordijn.
"Dames heren ook, auf Wiener Schnitzel!"
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Op maandag 28 augustus 2006 23:27 schreef morgaine21 het volgende:
Wil je misschien iets drinken?
-Ehm ja, doe mij maar iets fris.
-Iets fris? Een lul van een ijsbeer.
Ik zeg ook altijd "een kikker!!" als iemand mij erop attent maakt dat het groen is. Je gaat toch zeker niet toegeven dat je niet zat op te letten zegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is het heel erg als je die best grappig vindt??![]()
Verweerwoord, je kan niet omhoog vallenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Kun je bla bla bla
Alles kan. Koffiekan theekan bla bla bla kan![]()
En nog veel meer. IJsselmeer, Ketelmeer. En dan? Amsterdam, Rotterdam, Appingedamquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Kun je bla bla bla
Alles kan. Koffiekan theekan bla bla bla kan![]()
"Bent u hier bekend?"
"Ja, wereldberoemd!"
Heerlijk flauwquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:56 schreef Jimbo het volgende:
Wat een kutweer
nou was het weer maar kut , dan was jet ong 37graden en vochtig
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:48 schreef Litso het volgende:
"Het is vandaag de 29e, toch?"
"De hele dag!"
Enzovoort.. Amersfoort, Zandvoort, Montvoort..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En nog veel meer. IJsselmeer, Ketelmeer. En dan? Amsterdam, Rotterdam, Appingedam![]()
![]()
Koffiekan, melkkan..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:18 schreef BdR het volgende:
[..]
Enzovoort.. Amersfoort, Zandvoort, Montvoort..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
"Hoe maakt u het?"
"Dat zeg ik niet, want dan maak je het na."![]()
![]()
.
Tof! Ik heb Turbotaal, van dezelfde beste man. Die is, alleen al vanwege de outdated-heid, geniaal!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:58 schreef Schlumberger het volgende:
LOLLLERDELOLMAOLLOLMG!!!!1.
Tof topic
Voor meer van dit soort 'grappen', zie 'Oubotaal' (slechte naam, ik weet) van Jan Kuitenbrouwer. Ooit voor ¤1,50 gekocht bij De Slegte.
[..]
dat zegt mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef BdR het volgende:
"Hoelaat heb je morgen je eerste autorijles? Dan weet ik wanneer ik binnen moet blijven!"vreselijk onleuk..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef BdR het volgende:
"Doe hier maar in.."
"DAT ZEI MIJN VROUW GISTER OOK![]()
![]()
![]()
LOLleR!!11einz!"
hilarisch, nee echt..
Zei hij teder in de oor van de prinsesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef soppig het volgende:
Als iemand een boer laat moet de ander dat aanvullen met de tekst "sprak ze teder"
Op alles "dat zei zij gister ook"
als iemand "dus" zegt meteen "een kip is geen mus" "een fin is geen rus" en meer van zulke vermoeiende dingen
ik zeg dan altijd: "*BOER* .. en schaatser!"quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef soppig het volgende:
Als iemand een boer laat moet de ander dat aanvullen met de tekst "sprak ze teder"
die vink dan wel weer leukquote:Bij een rivier of wtfbbq dan ook waar ze vissen:
Bijten ze?
>Nee hoor, u kunt gerust dichterbij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |