Ruzie met de kapper gehad?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:42 schreef Aoristus het volgende:
kappertje geweest? ja-wanneer maakt ie het af ?
tenenkrommend ..![]()
![]()
lik je reet - en die blijft wel in het standaard pakketquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ruzie met de kapper gehad?
Ik ga even iemand een hand geven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
Als je naar de wc gaat om te poepen...
´Ik ga even scheitkunde studeren!´
.
Ik vind het leuk dat je m leuk vindquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik vond die wel leukBen ik nu kansloos ?
Gister nog gebruikt,quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Als je de foon opneemt enzegt " met mij". andere kant zegt: "met wie?. jij weer: "hoi wie".
Hij's fijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ander: Klootzak![]()
Jij: Touwtje erom; broodzak![]()
Of deze: Wil je een glas bij je bier?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef Zeverzak het volgende:
Wil je een glas bij je bier?
- Nee, ik ben met de fles groot gebracht!
Of als je de deur open hebt laten staan en ze roepen in de Kerk geboren?
Nee, het ziekenhuis was langer open...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:35 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Je kent het wel blabla VLAVLAgroentela
Nee. Het ziekenhuis. Automatische deuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:38 schreef Zeverzak het volgende:
Wil je een glas bij je bier?
- Nee, ik ben met de fles groot gebracht!
Of als je de deur open hebt laten staan en ze roepen in de Kerk geboren?
Nee, het ziekenhuis was langer open...
vooral niet leuk als het je achternaam isquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef Kindervriend het volgende:
"Hey, mooi overhemd man, nieuw?"
- "NEE ROBIJN INTENSIEF!!11!![]()
![]()
;d
"
.
Ruzie gehad met de grasmaaier?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Ruzie met de kapper gehad?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Als je de foon opneemt enzegt " met mij". andere kant zegt: "met wie?. jij weer: "hoi wie".
Ik ga even regeren op de porseleinen troon!quote:Als je naar de wc gaat om te poepen...
Dat staat bij een vriend van me thuis op een tegeltje dat in de wc hangt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:18 schreef Dirktator het volgende:
Als iemand zegt: "ik moet plassen", dan zeg jij: "toen pissen plassen werd, is het gezeik begonnen".![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH *krijgt een verschrikkelijke aanval*quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:44 schreef sizzler het volgende:
Ohja, en als je met iemand in de auto zit te wachten op het stoplicht het wordt groen:
>"het is groen"
>"eeehmmm. Een kikker?"
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:08 schreef DFDuo het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH *krijgt een verschrikkelijke aanval*
Nee, die klote lame grap had uit mijn geheugen moeten blijven![]()
Ja, of 'go your gang' en dan 'gang' uitspreken op 'z'n engels'quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alles met goedesmorgens, heren van het goede leven, toedeledokie, etc.
En 'allez votre corridor' is ook redelijk corny.
dies inderdaad gaar... kut klantenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Nee weetje wat nog kenker gaarder is.
-Oh daar staat geen prijs bij.....
-Dan ist vast en zeker voor niks he lieve groenteboer van de C1000 Maikuuuuuuuuuul ?
:/ nee
Tsk, je weet wat ze zeggen, wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens hebben alle grappen met mijn voornaam hun tijd ook al een jaar of 15 gehad. Doe dat nou niet, mensen, het is niet origineel.
Op de muur van de wc schrijven "Luister naar je eigen gezeik."quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:18 schreef Dirktator het volgende:
Als iemand zegt: "ik moet plassen", dan zeg jij: "toen pissen plassen werd, is het gezeik begonnen".![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:52 schreef sizzler het volgende:
"*snif* *snif* Hee.... ik ruik koekjes!"
Als je net een scheet gelaten hebt....
De variant die ik hoorde is nog tenenkrommender: "Dommage, caracuette fromage." (Franse steenkolenvertaling die helaas nog rijmt ook.)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:30 schreef ArtyShock het volgende:
Te vaak heb ik gehoord: "Helaas, peanutbutter".
Later pater!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
En mensen die in plaats van het sowieso al vreselijke "Laters !" "Latex !" zeggen..
Of "Later aligator !".
Of "Wat eten we ?", en dan "Boerenkool !!!one!!!!!11!!
." zeggen.
Of als je klaagt over iets, en dat iemand dan antwoordt met "Van het concert des levens krijgt niemand een program." Al moet ik eerlijk bekennen dat ik dat zelf ook weleens doe, als mensen erg vervelend zijn.
mandela op de trein zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:50 schreef Kindervriend het volgende:
Als je naar de wc gaat om te poepen...
´Ik ga even scheitkunde studeren!´
.
Nog een touwtje er om, en je heb een parachutequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:22 schreef jitzzzze het volgende:[/b]
Ander: Klootzak![]()
Jij: Touwtje erom; broodzak![]()
Naar de wc gaan, en zeggen; Ben ff Seedorf uit de selectie aan het zetten. Ook niet leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:18 schreef Dirktator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |