She's alive!!quote:
Eensch, het ligt een beetje aan de wind, maar misschien ben ik aan het eind van de middag op het strand te vinden en dan gaat 18.00 errug moeilijk worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij wel
Zullen we zo langzamerhand eens kijken voor een tijd?
Voor de niet-Amsterdammers onder ons (including me, want ik werk in Hilversum) lijkt het me handig om wat later af te spreken. Zeven uur - half acht op zijn vroegst...anders haal ik 't gewoon niet!
Goed plan - ik werk sowieso tot 18.00 uur of later en moet dan nog naar de binnenstadquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij wel
Zullen we zo langzamerhand eens kijken voor een tijd?
Voor de niet-Amsterdammers onder ons (including me, want ik werk in Hilversum) lijkt het me handig om wat later af te spreken. Zeven uur - half acht op zijn vroegst...anders haal ik 't gewoon niet!
Alsof ik IRL mensen mee zou nemen naar een FOK! meetingquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neem je je Russische collega mee?
Daarom zei ik het ook tegen Aventuraquote:
Zo te horenw elquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Op vrijdag gaan ze om 17.00 uur open. Dan zit ik er dus. Ben ik de enige op dat tijdstip?
Hallo zeg.. Ik ben al blij als ik om 17:00 kan vertrekken uit Zoetermeerquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Op vrijdag gaan ze om 17.00 uur open. Dan zit ik er dus. Ben ik de enige op dat tijdstip?
In zo'n beetje elk topic staat wel dat het Duende is. Niet dat het iemand opvalt of zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:33 schreef Ripley het volgende:
Zo te horenw el
Wie is ze eigenlijk? Ik hb nog niet gehoord wat nou uiteindelijk de locatie is geworden
Je RL gaat natuurlijk voorquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
Ik moet hoogstwaarschijnlijk optreden met mijn band... in Den Haag...
Dus doe maar een streepje door mijn naam
Dat blijktquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In zo'n beetje elk topic staat wel dat het Duende is. Niet dat het iemand opvalt of zo.
Er was trouwens gisteren een man op Jouw vakantie/mijn vakantie die heel veel op jou leek. Dat je het even weetquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
Ik moet hoogstwaarschijnlijk optreden met mijn band... in Den Haag...
Dus doe maar een streepje door mijn naam
Ook dat staat al ergens gemeld. Niet dat ook maar iemand leest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en je kan er dus NIET reserveren.... dus als het opeens bere druk is staan we er voor Jan lul.
Mwah, die bij Artis schijnt echt heel erg goed te zijn.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef Aventura het volgende:
Ok HW, heb je een beter idee?
Dat is neem ik aan ook de reden dat UIO om 17 uur op de stoep ligt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en je kan er dus NIET reserveren.... dus als het opeens bere druk is staan we er voor Jan lul.
Een tapasbar waar je dus met een redelijk grote groep terecht kan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef Aventura het volgende:
Ok HW, heb je een beter idee?
La Sala heet diequote:Op maandag 28 augustus 2006 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die bij Artis schijnt echt heel erg goed te zijn.....
Maar opzich wil IK niet degene zijn die het beslist.
Hoeveel personen moeten we dan nog uitnodigen om te gaan afzeggen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
La Sala heet die
Heb ik ook goeie dingen over gehoord ja
Groepen tot 12 personen, zie ik
In de Reguliersdwarsstraat heb je er wel een leuke tapasbar volgens mij, tegenover Roses Cantina.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een tapasbar waar je dus met een redelijk grote groep terecht kan.
Met Limlander erbij zitten we precies op 12.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Hoeveel personen moeten we dan nog uitnodigen om te gaan afzeggen?
Wat?? Ik dacht toch dat het vrij zeker was... ze moet toch nog een bijpassende kan hebben?? Oja, dat was de reden dat we naar Duende moesten gaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:42 schreef Aventura het volgende:
Ik zie er indd 13 maar ik weet zowat zeker dat een van de drie personen Alicey, Sjeen of Skaai afzegt. Of 2, ofd zelfs alledrie. En Yvonne heeft ook nog niet bevestigd.
Denk je dat Yvonne na een liter Sangria nog onderscheid ziet tussen verschillende soorten kannen? Dat zeg ik! La Sala it is!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:58 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Wat?? Ik dacht toch dat het vrij zeker was... ze moet toch nog een bijpassende kan hebben?? Oja, dat was de reden dat we naar Duende moesten gaan
Prima, boeken die handel! 19.30?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Denk je dat Yvonne na een liter Sangria nog onderscheid ziet tussen verschillende soorten kannen? Dat zeg ik! La Sala it is!
Of zijn er mensen die echt heel graag in het originele restaurant willen eten?
En nu? Zetten we om 17.00 UIO als reserveringsbordje op de tafel bij Duende?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef Aventura het volgende:
Oke La Sala gaat niet door, er heeft net een andere grote groep gereserveerd voor a.s. vrijdag. En hij kan niet twee grote groepen hebben.
doet me veel goeds vermoeden.quote:De bediening is heel leuk, vriendelijk en correct en valt zeker bij de mannen zeer in de smaak.
Hij heeft nu weer kort haarquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er was trouwens gisteren een man op Jouw vakantie/mijn vakantie die heel veel op jou leek. Dat je het even weet
Ik denk dat hij http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?a=%2ARembrandtplein&k=48&r=1078 bedoelt. En die staat nu niet zo best aangeschreven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Eh nee... een ander strijdplan lijkt toch wel gewenst...
Kent iemand die tent die SC hierboven ergens noemt?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef Aventura het volgende:
Nee, nu willen we naar die babestent.
Alleen geen idee of we daar met een groep terecht kunnen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef Aventura het volgende:
Nee, nu willen we naar die babestent.
Die man van de recensie zegt dat zij met tien man waren! In de babestent dus he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alleen geen idee of we daar met een groep terecht kunnen.
Lees overigens net dat Casa Juan (tegenover Duende) groepen van maximaal 26 aan kan. Maar volgens mij is dat het maximum aantal mensen dat ze kunnen plaatsen in het gehele restaurant.
Dat is wel haalbaar voor mij, afhankelijk van waar precies in A'dam onze bestemming uiteindelijk blijkt te zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef HeatWave het volgende:
19:30 is wel een redelijke tijd ook toch?
Haha, dat was ik. Het bandje vertelde me dat je na 15:00 kan reserveren!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik probeer die babestent net te bellen, maar ze zijn in gesprek. Loopt één van jullie nu toevallig te reserveren?
Ik dacht al dat één van ons aan het bellen was.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Haha, dat was ik. Het bandje vertelde me dat je na 15:00 kan reserveren!
Er wordt nog niet opgenomen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:13 schreef Aventura het volgende:
Straks hebben we voor 28 man gereserveerd
Daarom, ik ken mijn pappenheimersquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:18 schreef HeatWave het volgende:
28 man.
Als we met 10 zijn is het veel, HGA kennende. Yvonne zou ik ook niet meerekenen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:18 schreef HeatWave het volgende:
28 man.
Als we met 10 zijn is het veel, HGA kennende.
Of achteraf: 'We hebben onderweg een hert aangereden'quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nu nog je ondertitel 'Ik was vergeten dat ik die dag jarig ben' en hij is af.
quote:
Jij altijd.quote:
Had je nog niet gebeld dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Och dat is een beetje vervelend....
Maarre, Heatwave, zeg je echt af!??!
Zal ik die babestent nou bellen of niet?
Daarnet kwam een collega binnen met 2 gratis kaarten voor dat concert. Ik had alleen geen zin om nu naar Gelredome te gaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, maar ja, je kan niet alles weten toch...
HW is op dit moment bezig vloekend en tierend een weg te vinden richting het concert van Pearl Jam, het schijnt dat de NS niet mee werkt.
Ik zou een gratis concert van Pearl Jam toch niet laten schieten, eerlijk gezegd. Zo ver is dat Gelredome nou ook weer niet wegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daarnet kwam een collega binnen met 2 gratis kaarten voor dat concert. Ik had alleen geen zin om nu naar Gelredome te gaan
Heb je die van een 'verdrinkingsdood' gered?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef Aventura het volgende:
plus ik heb kittens thuis...
Wat is dat voor takkeserver daar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja Aventura, je foto kwam vannacht om 04.00 uur binnen op het emailadres van kantoor.
Jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heb je die van een 'verdrinkingsdood' gered?
Wat een mooie rooie katjes!quote:
Erg cute. Die rood-witte hou ik, en die andere gaat naar een vriend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat een mooie rooie katjes!
En stoer natuurlijk. Niet kunnen lezen of schrijven, en toch de hoofdrol hebben in een FOK-rel.
die kan niet eens de zwervers op het station betalenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gezellig! Niet je buurman meenemen he
Met dat soort beesten begin ik weer te twijfelen of ik er nog 1 bij zal nemenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Erg cute. Die rood-witte hou ik, en die andere gaat naar een vriend.
Ik wilde die vanaf dat reltopic al hebben, ik kon zijn karaktertje al lezen![]()
Maar het klopt wel! Hij heeft pit, is niet schuw, laat zich graag aaien en is heel speels. Precies goed!
En heul niet mongoloide zoals SHE denkt![]()
[afbeelding]
Dat is voor jezelf nog niet zo lastig. Als je er straks 1 hebt, dan gaat-ie 'offside' spelen. Oftewel: hij zit altijd aan de 'verkeerde' kant van een dichte deurquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef Aventura het volgende:
Erg he. Het is gewoonweg te lief.
Hun favoriete spel is: De Deur. De een gaat achter de openstaande deur liggen en de ander ervoor. En dan onder de deur door lekker naar elkaar meppen.
Dat is heel erg leukquote:En ze schijten ook samen (dus tegelijk) in hun bak
Like Duh!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga ik je dan eindelijk ontmoeten?
ja maar... ik wil wel komen, dus als het om half acht begint.... kan ik welgeteld een half uur aanwezig zijn! kom ik wel ff sangria drinkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja jemug... ga ons eerst even lekker zitten maken...
Ze lezen hier vast meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gebeld, nu nemen ze steeds weer niet op!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze lezen hier vast mee.
Ook leuk; de tapas bar zelf die afzegtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb van Jottum de voicemail ingesproken en mijn nummer achter gelaten. Als ik morgen nog niets heb gehoord, moeten we iets anders vinden.
Misschien zijn ze op vakantie. Die tapasbar bij mij om de hoek is ook 9 van de 10 keer gesloten vanwege familiebezoek in Spanje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb van Jottum de voicemail ingesproken en mijn nummer achter gelaten. Als ik morgen nog niets heb gehoord, moeten we iets anders vinden.
En?? Ben je al langsgeweest?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien zijn ze op vakantie. Die tapasbar bij mij om de hoek is ook 9 van de 10 keer gesloten vanwege familiebezoek in Spanje.
Ik kan later vandaag wel even langsrijden om te zien of ze open zijn.
Je hebt het toch nog gehaald?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Pearl Jam rules!.
/einde mededeling.
Nee, dat is geen goede vraag. Hij zit hier namelijk schuin tegenover me en weet dat ik nog niet buiten de deur ben geweest sinds ik op kantoor ben. Iets wat nu gaat veranderen, aangezien ik nog moet lunchen. En nee, dat worden geen tapas. Helaas.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Mita, goeie vraag... tapas kunnen ook prima voor de lunch!
Tsssk, dat is vals!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, dat is geen goede vraag. Hij zit hier namelijk schuin tegenover me en weet dat ik nog niet buiten de deur ben geweest sinds ik op kantoor ben. Iets wat nu gaat veranderen, aangezien ik nog moet lunchen. En nee, dat worden geen tapas. Helaas.
Het is dan ook een vals kreng. Maar ja, het is de eregast hè.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Tsssk, dat is vals!
Onder welke naam heb je gereserveerd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok ik heb Paso Doble gebeld, in ieder geval kunnen ze a.s. vrijdag 14 man kwijt vanaf 19:30! Ik heb meteen gereserveerd, want het wordt nu een beetje krapjes (deze toko zat ook al aardig vol).
Weel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Onder welke naam heb je gereserveerd?
Schande!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is dan ook een vals kreng. Maar ja, het is de eregast hè.
Voor ons wel, eerder is niet te halen ivm file enzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben 17:30 vrij, maar ga vast nog even borrelen. 19:30 is vooralsnog de streeftijd he?
komt goed... Ik zou ook wel eens vertraging kunnen hebben opeensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor ons wel, eerder is niet te halen ivm file enzo.
19.30 wordt al krapjes.
Een bekende naam. Ik zal er op tijd zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Weel.
Ik kan er wel vroeg zijn, rond 18:00, 18:30 al!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
komt goed... Ik zou ook wel eens vertraging kunnen hebben opeens.
Liev hoor! Zullen ze reageren zoals de kat in dit filmpje als Boe langs komt?quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Liev hoor! Zullen ze reageren zoals de kat in dit filmpje als Boe langs komt?
Als je er voorzichtig op gaat staan of doen ze dit vanuit zichzelf al?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik hoor vooralsnog alleen maar heel zachtjes 'piep, pieiep'.
Zoiets. Maar dan in olie zodat het velletje makkelijk los laat. Vraag me niet hoe ik dat weet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
moet je ze koken als kreeft ofzo?.
.
Daar zijn de Jappen erg goed in, althans met die van hondenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg! Kappen nou!
Of we zullen eens iets lekkers gaan maken van jullie kleine 'tapasjes'!
Volgens mij lust je er wel pap van!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg! Kappen nou!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:04 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Volgens mij lust je er wel pap van!
![]()
je bedoelt kinderen? Hmmmzzz, geen idee of het lekker is, maar het idee is aanlokkelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg! Kappen nou!
Als jij hem zo noemt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:18 schreef HeatWave het volgende:
je bedoelt kinderen? Hmmmzzz, geen idee of het lekker is, maar het idee is aanlokkelijk.
Je hebt jhe leeftijdsgrens bijgesteld zie ik?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben gek op kinderen, vooral van een jaar of 23.
22 mag ook nog wel hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je hebt jhe leeftijdsgrens bijgesteld zie ik?![]()
Same herequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:36 schreef Aventura het volgende:
Maareh ik heb zin in morgen. Gigantisch drukke werkweek gehad dus ik heb wel een etentje verdiend
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:35 schreef Aventura het volgende:
Jij hebt de inside-information![]()
I'll stick with that
Sorry, was een beetje in een pesterige buiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zo bedoelde ik het niet.
Ff niet aan gedacht dat het zo over zou kunnen komen. Sorry HW!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zo bedoelde ik het niet.
Je bedoelde het misschien niet zo, maar ontkennen doe je het ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Zo bedoelde ik het niet.
Tuurlijk wel, de goede verstaander leest dan dat eh...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bedoelde het misschien niet zo, maar ontkennen doe je het ook niet.![]()
thanks BE. Als ik morgen erg hard rochel moet jullie daar maar even overheenkijken of zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat je weer een beetje beter bent Ripley!
En mooie foto's gewordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Foto's van iets anders dan het menu dus.
Ik denk dus zo dat het de laatste twee regels gaat worden.quote:Vlees Tapas
Jamon Ibérico ‘Pata Negra' ¤ 15,00
Exclusieve Iberische ham van zwartpootzwijn
Pollo con Salsa ¤ 3,90
Blokjes kipfilet in tomatensaus
Lomo de cerdo a la mostaza ¤ 4,10
Varkenshaasmedaillon met honing mosterdsaus
Pollo ajillo ¤ 4,20
Kippenpootjes in knoflook
Revuelto de Jamon ‘Pata Negra' ¤ 3,90
Roereieren met ‘Pata Negra’ ham
Salchichon Merquez ¤ 4,00
Merquezworstjes van de grill
Albondigas ¤ 4,30
Gehaktballetjes in tomatensaus
Charcuteria variada ¤ 10,00
Diverse geïmporteerde worstsoorten
Pulga de carne ¤ 4,50
Geroosterd brood met malse biefstuk
Datiles con bacon ¤ 3,80
Dadels met spek
Tortilla con ‘Pata Negra' ¤ 4,50
Tortilla met ‘Pata Negra’ ham
Costillas de cordero ¤ 4,50
Lamskoteletjes
Chorizo frito ¤ 4,00
Gebakken chorizo
Vis Tapas
Pulpo con veduras ¤ 3,90
Oktopus met groenten
Pulpo al ajillo ¤ 4,50
Oktopus in knoflook
Huevos Rellenos ¤ 3,20
Eieren gevuld met tonijn
Croquetas de Cangrejo ¤ 4,50
Krabkroketjes
Boquerones Marinados ¤ 4,90
Sardientjes in zuur
Sepia a la Plancha ¤ 4,00
Inktvis van de bakplaat
Gambas a la Plancha ¤ 4,30
Gamba's van de bakplaat
Gambas al ajillo ¤ 4,75
Gambas in knoflookolie
Calamares fritos ¤ 4,90
Gefrituurde inktvisringen
Salmone al vino blanco ¤ 6,00
Zalm in witte wijn
Vegetarische Tapas
Pa amb tomaquet ¤ 3,00
Geroosterd brood met knoflook en tomaat
Pan con alioli ¤ 3,50
Mandje brood met alioli
Aceitunas mixtas ¤3,00
Gemengde olijven
Berenjenas y Calabacin ¤ 3,90
Gefrituurde aubergine & courgette
Tortilla ¤ 3,20
Spaanse aardappelomelet
Patatas Bravas ¤ 3,00
Aardappeltjes met bravassaus
Crostini con setas ¤ 4,50
Geroosterd brood met oesterzwammen
Champinones con ajo ¤ 3,80
Champignons in knoflook
Verduras a la plancha ¤ 3,10
Groenten van de bakplaat
Ensalada russa ¤ 3,00
Spaanse aardappelsalade
Ensalada de Alcachofas ¤ 5,00
Salade met artisjokhart
Ensalada del Dia ¤ 5,90
Salade van de dag
Ensalada de Tomate ¤ 4,50
Tomatensalade
Endivia con Queso azul ¤ 4,20
Salade van witlof met roquefort
Tabla de Quesos ¤ 4,00
Kaasplankje
Tapas combinatie vanaf 8 personen
Groepen vanaf 8 personen serveren wij een combinatie van onze populairste warme en koude tapas op de kaart. Exclusief drankjes en dessert; ¤ 17,50 p.p.
Och, het kan nooit zo smerig zijn als al die vieze mannetjes in Korea.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef Ripley het volgende:
thanks BE. Als ik morgen erg hard rochel moet jullie daar maar even overheenkijken of zo
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En mooie foto's geworden![]()
Ok dan, het menu:
[..]
Ik denk dus zo dat het de laatste twee regels gaat worden.
In de westerstraat kan je vaak goed parkeren, maar waarschijnlijk niet op vrijdagavond.... ik zou misschien gewoon parkeren in d eparkeergarage bij het centraal station (voorkant) en dan door de haarlemmerstraat naar de westerstraat lopen. Is minuutje of 10 lopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt lekker!
Iemand trouwens nog goed parkeersuggesties daar in de buurt?
Nog steeds krijg ik stinkie niet mee de trein in.
Kan ik alvast wennen voor als ik in china zit over twee wekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
thanks BE. Als ik morgen erg hard rochel moet jullie daar maar even overheenkijken of zo
Oeh! Dat worden vast hele mooie foto'squote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:19 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kan ik alvast wennen voor als ik in china zit over twee weken![]()
10 minuten lopen, does normaal mensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de westerstraat kan je vaak goed parkeren, maar waarschijnlijk niet op vrijdagavond.... ik zou misschien gewoon parkeren in d eparkeergarage bij het centraal station (voorkant) en dan door de haarlemmerstraat naar de westerstraat lopen. Is minuutje of 10 lopen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:27 schreef stinkie het volgende:
10 minuten lopen, does normaal mens
Ik zeg motor en parkeren in de deuropening
Och, als je het van te voren weet maakt het ook niet zoveel uit hoor. Ik heb de afgelopen weken verschillende keren met veel plezier gebobbedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Hoezeer ik de NS ook haat, een biertje is toch wel fijn lijkt me.
Daar misbruikt hij mij gewoon voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Hoezeer ik de NS ook haat, een biertje is toch wel fijn lijkt me.
Nee, ik rij zelf wel. Elke keer dat jij in mijn auto rijd komen er meer krassen bijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar misbruikt hij mij gewoon voor.
En ik heb zaterdag de introductie dag van mijn opleiding dus vrijdag lijkt me niet de beste dag om te kijken of ik dronken worden toch wel leuk vind.
2 nuchtere mensen dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, ik rij zelf wel. Elke keer dat jij in mijn auto rijd komen er meer krassen bij
Samen met stinkie aan de sinas.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal dus niet de enige zijn die nuchter aan die tafel zit. Ook wel eens leuk.
Spa, met een limoentje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Samen met stinkie aan de sinas.How cute!
Of een citroentje, ik ben niet zo moeilijk. Zolang het maar water zonder bubbels is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef stinkie het volgende:
Spa, met een limoentje.
En stampertje.
Ik twijfelde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef stinkie het volgende:
Spa, met een limoentje.
En stampertje.
tsja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik twijfelde.
Mss toch eens luisteren als je dingen zegt.
Dat zijn gevaarlijke uitspraken, BEquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik twijfelde.
Mss toch eens luisteren als je dingen zegt.
Nopequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey, we kunnen niet allemaal zo'n leveN hebben als jij!
Precies jouw d03lgr03p toch?quote:
Ik las net dat ie nu voor 23 gaat hoor, dus de doelgroep begint al op te schuivenquote:
NIemand snapt mijn AA grapjequote:
Ja weet ik veel waar je het over hebt. Leuk grapje wel. Echt waar. Heel grappig.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel maar vond hem niet zo heel grappig.
Zo goed?
Ik betaal wel... in naturaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan voel ik me genoodzaakt een boete uit te schrijven.
20 kg aardappelen?quote:
Dat mag, zaterdagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe sig.
Ik zit momenteel weeer in eens oort van koortsvlaag, dus dat wordt gezellig morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Aventura het volgende:
Ik wil nu al flauw doen!
Ik word altijd flauw van slaapgebrek.
slaap al 3 nachten achter elkaar niet meer dan 5 uur per nacht.
En werk overdag keihard.
Misschien raak ik morgen wel in een delirium ofzo
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit momenteel weeer in eens oort van koortsvlaag, dus dat wordt gezellig morgen
Spreek voor jullie zelf, stelletje oudjes, IK ben nog in de kracht van mijn levenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Meeting der ziek- zwak en misselijken.
*rolator aangeeft*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Spreek voor jullie zelf, stelletje oudjes, IK ben nog in de kracht van mijn leven
Thanks Jquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]beterschapswensjes voor de kleine pijntjes
.
ik kreeg trouwens gister avond te horen dat ik alsnog vrij ben van werk maar dat ik vanavond moet werkent erwijl ik vanavond met mau had afgesproken zodat ik morgen iets met mau ga doen en dat als ie het leuk vind, wij samen wel even langskomen *ademhaalt*quote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kreeg trouwens gister avond te horen dat ik alsnog vrij ben van werk maar dat ik vanavond moet werkent erwijl ik vanavond met mau had afgesproken zodat ik morgen iets met mau ga doen en dat als ie het leuk vind, wij samen wel even langskomen *ademhaalt*
hij heeft een (nieuw???) vriendje en daar zou hij eigenlijk vanavond iets mee gaan doen maar kennelijk heeft zijn baas de diensten omgedraaid en moet hij nu vanavond werken in plaats van morgenavond waardoor hij niets met mau kan gaan doen vanavond maar wel morgenavond en nu vraagt hij op zeer omslachtige wijze of mau ook even langs mag komen morgenavond op de meetquote:
Zie je wel, jij bent extreem goed in homo-taalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
hij heeft een (nieuw???) vriendje en daar zou hij eigenlijk vanavond iets mee gaan doen maar kennelijk heeft zijn baas de diensten omgedraaid en moet hij nu vanavond werken in plaats van morgenavond waardoor hij niets met mau kan gaan doen vanavond maar wel morgenavond en nu vraagt hij op zeer omslachtige wijze of mau ook even langs mag komen morgenavond op de meet
dus.
Gezellig samen ijlenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit momenteel weeer in eens oort van koortsvlaag, dus dat wordt gezellig morgen
M'n bovenbuurmannen zijn kledingontwerper en steward. Dus wat wil je.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Ripley het volgende:
Zie je wel, jij bent extreem goed in homo-taal
Je woont in "Chez Gay"?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
M'n bovenbuurmannen zijn kledingontwerper en steward. Dus wat wil je.
Niet alleen boven hem... het gay-fitnesscentrum is tegenover hemquote:
Ook wel de Jordaan genaamd.quote:
Wheheh, die ken ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Niet alleen boven hem... het gay-fitnesscentrum is tegenover hem![]()
Teken van Godquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Niet alleen boven hem... de gay-fitnesscentrum is tegenover hem![]()
Daar heb je vrij lang over na moeten denken sinds de edit van Mitä.quote:
Blond he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar heb je vrij lang over na moeten denken sinds de edit van Mitä.
exactly!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
hij heeft een (nieuw???) vriendje en daar zou hij eigenlijk vanavond iets mee gaan doen maar kennelijk heeft zijn baas de diensten omgedraaid en moet hij nu vanavond werken in plaats van morgenavond waardoor hij niets met mau kan gaan doen vanavond maar wel morgenavond en nu vraagt hij op zeer omslachtige wijze of mau ook even langs mag komen morgenavond op de meet
dus.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
exactly!
en nieuw? man, al twee maanden! das veul heur, voor een heaumau.
Maak je nog maar geen zorgen. Je ziet er nu nog redelijk goed uit. Intelligentie is nog van ondergeschikt belang.quote:
ehm...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maak je nog maar geen zorgen. Je ziet er nu nog redelijk goed uit. Intelligentie is nog van ondergeschikt belang.
Jij was toch ook nog zoekende?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
is dating.fok.nl weer open ofzo?.
je hebt tieten, dus meer dan een hard body zul je niet te zien krijgen van zequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wheheh, die ken ik
Ik bleef toch wel vrij lang door dat raam naar die hard-bodies kijken![]()
Nou, met dergelijke lines zou ik niet snel van "dating" sprekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
is dating.fok.nl weer open ofzo?.
De rest fantaseer ik er zelf wel bijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
je hebt tieten, dus meer dan een hard body zul je niet te zien krijgen van ze
ach jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
ehm...
ik dnek niet dat het handig is van je om dat laatste tegen een zakelijk succesvol en geengageerde, intelligente knappe bitch te zeggen.
Immerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij was toch ook nog zoekende?
wat onrealistisch weer!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
De rest fantaseer ik er zelf wel bij![]()
Guinness, klinkt beter, en Bavaria is niet te zuipenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij wacht tot er een vrouw komt die bavaria heet?
Guinness & Heatwave, sitting in a tree......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Guinness, klinkt beter, en Bavaria is niet te zuipen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Guinness & Heatwave, sitting in a tree......![]()
en een tweeling genaamd tuborg en warsteiner!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Guinness, klinkt beter, en Bavaria is niet te zuipen.
Ik kreeg opeens dit beeld door na deze postquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm...
ik dnek niet dat het handig is van je om dat laatste tegen een zakelijk succesvol en geengageerde, intelligente knappe bitch te zeggen.
de dag is nog niet omquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb vandaag nog niemand gezoend hoor.
Story of my lifequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk geintimideerd
Flikker toch op manquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteravond de film Gandhi bekeken en besloten aardiger te doen tegen mijn medemens. Merken jullie al verschil?
Gandhi Schmandi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteravond de film Gandhi bekeken en besloten aardiger te doen tegen mijn medemens. Merken jullie al verschil?
ieuw....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee. Moet je een klap voor je smoel of zo? Homoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:12 schreef Ripley het volgende:
Nee. Moet je een klap voor je smoel of zo? Homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |