Ik betaal wel... in naturaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan voel ik me genoodzaakt een boete uit te schrijven.
20 kg aardappelen?quote:
Dat mag, zaterdagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe sig.
Ik zit momenteel weeer in eens oort van koortsvlaag, dus dat wordt gezellig morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Aventura het volgende:
Ik wil nu al flauw doen!
Ik word altijd flauw van slaapgebrek.
slaap al 3 nachten achter elkaar niet meer dan 5 uur per nacht.
En werk overdag keihard.
Misschien raak ik morgen wel in een delirium ofzo
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit momenteel weeer in eens oort van koortsvlaag, dus dat wordt gezellig morgen
Spreek voor jullie zelf, stelletje oudjes, IK ben nog in de kracht van mijn levenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Meeting der ziek- zwak en misselijken.
*rolator aangeeft*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Spreek voor jullie zelf, stelletje oudjes, IK ben nog in de kracht van mijn leven
Thanks Jquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]beterschapswensjes voor de kleine pijntjes
.
ik kreeg trouwens gister avond te horen dat ik alsnog vrij ben van werk maar dat ik vanavond moet werkent erwijl ik vanavond met mau had afgesproken zodat ik morgen iets met mau ga doen en dat als ie het leuk vind, wij samen wel even langskomen *ademhaalt*quote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kreeg trouwens gister avond te horen dat ik alsnog vrij ben van werk maar dat ik vanavond moet werkent erwijl ik vanavond met mau had afgesproken zodat ik morgen iets met mau ga doen en dat als ie het leuk vind, wij samen wel even langskomen *ademhaalt*
hij heeft een (nieuw???) vriendje en daar zou hij eigenlijk vanavond iets mee gaan doen maar kennelijk heeft zijn baas de diensten omgedraaid en moet hij nu vanavond werken in plaats van morgenavond waardoor hij niets met mau kan gaan doen vanavond maar wel morgenavond en nu vraagt hij op zeer omslachtige wijze of mau ook even langs mag komen morgenavond op de meetquote:
Zie je wel, jij bent extreem goed in homo-taalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
hij heeft een (nieuw???) vriendje en daar zou hij eigenlijk vanavond iets mee gaan doen maar kennelijk heeft zijn baas de diensten omgedraaid en moet hij nu vanavond werken in plaats van morgenavond waardoor hij niets met mau kan gaan doen vanavond maar wel morgenavond en nu vraagt hij op zeer omslachtige wijze of mau ook even langs mag komen morgenavond op de meet
dus.
Gezellig samen ijlenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit momenteel weeer in eens oort van koortsvlaag, dus dat wordt gezellig morgen
M'n bovenbuurmannen zijn kledingontwerper en steward. Dus wat wil je.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Ripley het volgende:
Zie je wel, jij bent extreem goed in homo-taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |