Daar misbruikt hij mij gewoon voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Hoezeer ik de NS ook haat, een biertje is toch wel fijn lijkt me.
Nee, ik rij zelf wel. Elke keer dat jij in mijn auto rijd komen er meer krassen bijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar misbruikt hij mij gewoon voor.
En ik heb zaterdag de introductie dag van mijn opleiding dus vrijdag lijkt me niet de beste dag om te kijken of ik dronken worden toch wel leuk vind.
2 nuchtere mensen dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nee, ik rij zelf wel. Elke keer dat jij in mijn auto rijd komen er meer krassen bij
Samen met stinkie aan de sinas.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal dus niet de enige zijn die nuchter aan die tafel zit. Ook wel eens leuk.
Spa, met een limoentje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Samen met stinkie aan de sinas.How cute!
Of een citroentje, ik ben niet zo moeilijk. Zolang het maar water zonder bubbels is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef stinkie het volgende:
Spa, met een limoentje.
En stampertje.
Ik twijfelde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef stinkie het volgende:
Spa, met een limoentje.
En stampertje.
tsja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik twijfelde.
Mss toch eens luisteren als je dingen zegt.
Dat zijn gevaarlijke uitspraken, BEquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik twijfelde.
Mss toch eens luisteren als je dingen zegt.
Nopequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey, we kunnen niet allemaal zo'n leveN hebben als jij!
Precies jouw d03lgr03p toch?quote:
Ik las net dat ie nu voor 23 gaat hoor, dus de doelgroep begint al op te schuivenquote:
NIemand snapt mijn AA grapjequote:
Ja weet ik veel waar je het over hebt. Leuk grapje wel. Echt waar. Heel grappig.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel maar vond hem niet zo heel grappig.
Zo goed?
Ik betaal wel... in naturaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan voel ik me genoodzaakt een boete uit te schrijven.
20 kg aardappelen?quote:
Dat mag, zaterdagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:22 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe sig.
Ik zit momenteel weeer in eens oort van koortsvlaag, dus dat wordt gezellig morgenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:28 schreef Aventura het volgende:
Ik wil nu al flauw doen!
Ik word altijd flauw van slaapgebrek.
slaap al 3 nachten achter elkaar niet meer dan 5 uur per nacht.
En werk overdag keihard.
Misschien raak ik morgen wel in een delirium ofzo
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit momenteel weeer in eens oort van koortsvlaag, dus dat wordt gezellig morgen
Spreek voor jullie zelf, stelletje oudjes, IK ben nog in de kracht van mijn levenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Meeting der ziek- zwak en misselijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |