Guinness & Heatwave, sitting in a tree......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Guinness, klinkt beter, en Bavaria is niet te zuipen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Guinness & Heatwave, sitting in a tree......![]()
en een tweeling genaamd tuborg en warsteiner!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Guinness, klinkt beter, en Bavaria is niet te zuipen.
Ik kreeg opeens dit beeld door na deze postquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm...
ik dnek niet dat het handig is van je om dat laatste tegen een zakelijk succesvol en geengageerde, intelligente knappe bitch te zeggen.
de dag is nog niet omquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb vandaag nog niemand gezoend hoor.
Story of my lifequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk geintimideerd
Flikker toch op manquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteravond de film Gandhi bekeken en besloten aardiger te doen tegen mijn medemens. Merken jullie al verschil?
Gandhi Schmandi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteravond de film Gandhi bekeken en besloten aardiger te doen tegen mijn medemens. Merken jullie al verschil?
ieuw....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee. Moet je een klap voor je smoel of zo? Homoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:12 schreef Ripley het volgende:
Nee. Moet je een klap voor je smoel of zo? Homo
ja he...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kutnummer in je sig Jerruh.
Niet vechten joh! Je kan waarschijnlijk heel goed met 'm praten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Moet je een klap voor je smoel of zo? Homo
En kleren uitzoeken. En ANTM kijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Niet vechten joh! Je kan waarschijnlijk heel goed met 'm praten!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
En kleren uitzoeken. En ANTM kijken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |