Je woont in "Chez Gay"?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
M'n bovenbuurmannen zijn kledingontwerper en steward. Dus wat wil je.
Niet alleen boven hem... het gay-fitnesscentrum is tegenover hemquote:
Ook wel de Jordaan genaamd.quote:
Wheheh, die ken ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Niet alleen boven hem... het gay-fitnesscentrum is tegenover hem![]()
Teken van Godquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Niet alleen boven hem... de gay-fitnesscentrum is tegenover hem![]()
Daar heb je vrij lang over na moeten denken sinds de edit van Mitä.quote:
Blond he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar heb je vrij lang over na moeten denken sinds de edit van Mitä.
exactly!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
hij heeft een (nieuw???) vriendje en daar zou hij eigenlijk vanavond iets mee gaan doen maar kennelijk heeft zijn baas de diensten omgedraaid en moet hij nu vanavond werken in plaats van morgenavond waardoor hij niets met mau kan gaan doen vanavond maar wel morgenavond en nu vraagt hij op zeer omslachtige wijze of mau ook even langs mag komen morgenavond op de meet
dus.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
exactly!
en nieuw? man, al twee maanden! das veul heur, voor een heaumau.
Maak je nog maar geen zorgen. Je ziet er nu nog redelijk goed uit. Intelligentie is nog van ondergeschikt belang.quote:
ehm...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maak je nog maar geen zorgen. Je ziet er nu nog redelijk goed uit. Intelligentie is nog van ondergeschikt belang.
Jij was toch ook nog zoekende?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
is dating.fok.nl weer open ofzo?.
je hebt tieten, dus meer dan een hard body zul je niet te zien krijgen van zequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wheheh, die ken ik
Ik bleef toch wel vrij lang door dat raam naar die hard-bodies kijken![]()
Nou, met dergelijke lines zou ik niet snel van "dating" sprekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:28 schreef HeatWave het volgende:
is dating.fok.nl weer open ofzo?.
De rest fantaseer ik er zelf wel bijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
je hebt tieten, dus meer dan een hard body zul je niet te zien krijgen van ze
ach jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
ehm...
ik dnek niet dat het handig is van je om dat laatste tegen een zakelijk succesvol en geengageerde, intelligente knappe bitch te zeggen.
Immerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij was toch ook nog zoekende?
wat onrealistisch weer!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
De rest fantaseer ik er zelf wel bij![]()
Guinness, klinkt beter, en Bavaria is niet te zuipenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij wacht tot er een vrouw komt die bavaria heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |