Ze lezen hier vast meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gebeld, nu nemen ze steeds weer niet op!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze lezen hier vast mee.
Ook leuk; de tapas bar zelf die afzegtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb van Jottum de voicemail ingesproken en mijn nummer achter gelaten. Als ik morgen nog niets heb gehoord, moeten we iets anders vinden.
Misschien zijn ze op vakantie. Die tapasbar bij mij om de hoek is ook 9 van de 10 keer gesloten vanwege familiebezoek in Spanje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb van Jottum de voicemail ingesproken en mijn nummer achter gelaten. Als ik morgen nog niets heb gehoord, moeten we iets anders vinden.
En?? Ben je al langsgeweest?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien zijn ze op vakantie. Die tapasbar bij mij om de hoek is ook 9 van de 10 keer gesloten vanwege familiebezoek in Spanje.
Ik kan later vandaag wel even langsrijden om te zien of ze open zijn.
Je hebt het toch nog gehaald?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Pearl Jam rules!.
/einde mededeling.
Nee, dat is geen goede vraag. Hij zit hier namelijk schuin tegenover me en weet dat ik nog niet buiten de deur ben geweest sinds ik op kantoor ben. Iets wat nu gaat veranderen, aangezien ik nog moet lunchen. En nee, dat worden geen tapas. Helaas.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Mita, goeie vraag... tapas kunnen ook prima voor de lunch!
Tsssk, dat is vals!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, dat is geen goede vraag. Hij zit hier namelijk schuin tegenover me en weet dat ik nog niet buiten de deur ben geweest sinds ik op kantoor ben. Iets wat nu gaat veranderen, aangezien ik nog moet lunchen. En nee, dat worden geen tapas. Helaas.
Het is dan ook een vals kreng. Maar ja, het is de eregast hè.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Tsssk, dat is vals!
Onder welke naam heb je gereserveerd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok ik heb Paso Doble gebeld, in ieder geval kunnen ze a.s. vrijdag 14 man kwijt vanaf 19:30! Ik heb meteen gereserveerd, want het wordt nu een beetje krapjes (deze toko zat ook al aardig vol).
Weel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Onder welke naam heb je gereserveerd?
Schande!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is dan ook een vals kreng. Maar ja, het is de eregast hè.
Voor ons wel, eerder is niet te halen ivm file enzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben 17:30 vrij, maar ga vast nog even borrelen. 19:30 is vooralsnog de streeftijd he?
komt goed... Ik zou ook wel eens vertraging kunnen hebben opeensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor ons wel, eerder is niet te halen ivm file enzo.
19.30 wordt al krapjes.
Een bekende naam. Ik zal er op tijd zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Weel.
Ik kan er wel vroeg zijn, rond 18:00, 18:30 al!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
komt goed... Ik zou ook wel eens vertraging kunnen hebben opeens.
Liev hoor! Zullen ze reageren zoals de kat in dit filmpje als Boe langs komt?quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Liev hoor! Zullen ze reageren zoals de kat in dit filmpje als Boe langs komt?
Als je er voorzichtig op gaat staan of doen ze dit vanuit zichzelf al?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik hoor vooralsnog alleen maar heel zachtjes 'piep, pieiep'.
Zoiets. Maar dan in olie zodat het velletje makkelijk los laat. Vraag me niet hoe ik dat weet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
moet je ze koken als kreeft ofzo?.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |