Ik zou een gratis concert van Pearl Jam toch niet laten schieten, eerlijk gezegd. Zo ver is dat Gelredome nou ook weer niet wegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daarnet kwam een collega binnen met 2 gratis kaarten voor dat concert. Ik had alleen geen zin om nu naar Gelredome te gaan
Heb je die van een 'verdrinkingsdood' gered?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef Aventura het volgende:
plus ik heb kittens thuis...
Wat is dat voor takkeserver daar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja Aventura, je foto kwam vannacht om 04.00 uur binnen op het emailadres van kantoor.
Jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heb je die van een 'verdrinkingsdood' gered?
Wat een mooie rooie katjes!quote:
Erg cute. Die rood-witte hou ik, en die andere gaat naar een vriend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat een mooie rooie katjes!
En stoer natuurlijk. Niet kunnen lezen of schrijven, en toch de hoofdrol hebben in een FOK-rel.
die kan niet eens de zwervers op het station betalenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gezellig! Niet je buurman meenemen he
Met dat soort beesten begin ik weer te twijfelen of ik er nog 1 bij zal nemenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Erg cute. Die rood-witte hou ik, en die andere gaat naar een vriend.
Ik wilde die vanaf dat reltopic al hebben, ik kon zijn karaktertje al lezen![]()
Maar het klopt wel! Hij heeft pit, is niet schuw, laat zich graag aaien en is heel speels. Precies goed!
En heul niet mongoloide zoals SHE denkt![]()
[afbeelding]
Dat is voor jezelf nog niet zo lastig. Als je er straks 1 hebt, dan gaat-ie 'offside' spelen. Oftewel: hij zit altijd aan de 'verkeerde' kant van een dichte deurquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:23 schreef Aventura het volgende:
Erg he. Het is gewoonweg te lief.
Hun favoriete spel is: De Deur. De een gaat achter de openstaande deur liggen en de ander ervoor. En dan onder de deur door lekker naar elkaar meppen.
Dat is heel erg leukquote:En ze schijten ook samen (dus tegelijk) in hun bak
Like Duh!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga ik je dan eindelijk ontmoeten?
ja maar... ik wil wel komen, dus als het om half acht begint.... kan ik welgeteld een half uur aanwezig zijn! kom ik wel ff sangria drinkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ja jemug... ga ons eerst even lekker zitten maken...
Ze lezen hier vast meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren gebeld, nu nemen ze steeds weer niet op!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze lezen hier vast mee.
Ook leuk; de tapas bar zelf die afzegtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb van Jottum de voicemail ingesproken en mijn nummer achter gelaten. Als ik morgen nog niets heb gehoord, moeten we iets anders vinden.
Misschien zijn ze op vakantie. Die tapasbar bij mij om de hoek is ook 9 van de 10 keer gesloten vanwege familiebezoek in Spanje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb van Jottum de voicemail ingesproken en mijn nummer achter gelaten. Als ik morgen nog niets heb gehoord, moeten we iets anders vinden.
En?? Ben je al langsgeweest?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien zijn ze op vakantie. Die tapasbar bij mij om de hoek is ook 9 van de 10 keer gesloten vanwege familiebezoek in Spanje.
Ik kan later vandaag wel even langsrijden om te zien of ze open zijn.
Je hebt het toch nog gehaald?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Pearl Jam rules!.
/einde mededeling.
Nee, dat is geen goede vraag. Hij zit hier namelijk schuin tegenover me en weet dat ik nog niet buiten de deur ben geweest sinds ik op kantoor ben. Iets wat nu gaat veranderen, aangezien ik nog moet lunchen. En nee, dat worden geen tapas. Helaas.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Mita, goeie vraag... tapas kunnen ook prima voor de lunch!
Tsssk, dat is vals!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, dat is geen goede vraag. Hij zit hier namelijk schuin tegenover me en weet dat ik nog niet buiten de deur ben geweest sinds ik op kantoor ben. Iets wat nu gaat veranderen, aangezien ik nog moet lunchen. En nee, dat worden geen tapas. Helaas.
Het is dan ook een vals kreng. Maar ja, het is de eregast hè.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Tsssk, dat is vals!
Onder welke naam heb je gereserveerd?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok ik heb Paso Doble gebeld, in ieder geval kunnen ze a.s. vrijdag 14 man kwijt vanaf 19:30! Ik heb meteen gereserveerd, want het wordt nu een beetje krapjes (deze toko zat ook al aardig vol).
Weel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Onder welke naam heb je gereserveerd?
Schande!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is dan ook een vals kreng. Maar ja, het is de eregast hè.
Voor ons wel, eerder is niet te halen ivm file enzo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben 17:30 vrij, maar ga vast nog even borrelen. 19:30 is vooralsnog de streeftijd he?
komt goed... Ik zou ook wel eens vertraging kunnen hebben opeensquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor ons wel, eerder is niet te halen ivm file enzo.
19.30 wordt al krapjes.
Een bekende naam. Ik zal er op tijd zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Weel.
Ik kan er wel vroeg zijn, rond 18:00, 18:30 al!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
komt goed... Ik zou ook wel eens vertraging kunnen hebben opeens.
Liev hoor! Zullen ze reageren zoals de kat in dit filmpje als Boe langs komt?quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Liev hoor! Zullen ze reageren zoals de kat in dit filmpje als Boe langs komt?
Als je er voorzichtig op gaat staan of doen ze dit vanuit zichzelf al?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik hoor vooralsnog alleen maar heel zachtjes 'piep, pieiep'.
Zoiets. Maar dan in olie zodat het velletje makkelijk los laat. Vraag me niet hoe ik dat weet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
moet je ze koken als kreeft ofzo?.
.
Daar zijn de Jappen erg goed in, althans met die van hondenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg! Kappen nou!
Of we zullen eens iets lekkers gaan maken van jullie kleine 'tapasjes'!
Volgens mij lust je er wel pap van!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg! Kappen nou!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:04 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Volgens mij lust je er wel pap van!
![]()
je bedoelt kinderen? Hmmmzzz, geen idee of het lekker is, maar het idee is aanlokkelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg! Kappen nou!
Als jij hem zo noemt...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:18 schreef HeatWave het volgende:
je bedoelt kinderen? Hmmmzzz, geen idee of het lekker is, maar het idee is aanlokkelijk.
Je hebt jhe leeftijdsgrens bijgesteld zie ik?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben gek op kinderen, vooral van een jaar of 23.
22 mag ook nog wel hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je hebt jhe leeftijdsgrens bijgesteld zie ik?![]()
Same herequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:36 schreef Aventura het volgende:
Maareh ik heb zin in morgen. Gigantisch drukke werkweek gehad dus ik heb wel een etentje verdiend
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:35 schreef Aventura het volgende:
Jij hebt de inside-information![]()
I'll stick with that
Sorry, was een beetje in een pesterige buiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zo bedoelde ik het niet.
Ff niet aan gedacht dat het zo over zou kunnen komen. Sorry HW!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Zo bedoelde ik het niet.
Je bedoelde het misschien niet zo, maar ontkennen doe je het ook niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Zo bedoelde ik het niet.
Tuurlijk wel, de goede verstaander leest dan dat eh...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bedoelde het misschien niet zo, maar ontkennen doe je het ook niet.![]()
thanks BE. Als ik morgen erg hard rochel moet jullie daar maar even overheenkijken of zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat je weer een beetje beter bent Ripley!
En mooie foto's gewordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Foto's van iets anders dan het menu dus.
Ik denk dus zo dat het de laatste twee regels gaat worden.quote:Vlees Tapas
Jamon Ibérico ‘Pata Negra' ¤ 15,00
Exclusieve Iberische ham van zwartpootzwijn
Pollo con Salsa ¤ 3,90
Blokjes kipfilet in tomatensaus
Lomo de cerdo a la mostaza ¤ 4,10
Varkenshaasmedaillon met honing mosterdsaus
Pollo ajillo ¤ 4,20
Kippenpootjes in knoflook
Revuelto de Jamon ‘Pata Negra' ¤ 3,90
Roereieren met ‘Pata Negra’ ham
Salchichon Merquez ¤ 4,00
Merquezworstjes van de grill
Albondigas ¤ 4,30
Gehaktballetjes in tomatensaus
Charcuteria variada ¤ 10,00
Diverse geïmporteerde worstsoorten
Pulga de carne ¤ 4,50
Geroosterd brood met malse biefstuk
Datiles con bacon ¤ 3,80
Dadels met spek
Tortilla con ‘Pata Negra' ¤ 4,50
Tortilla met ‘Pata Negra’ ham
Costillas de cordero ¤ 4,50
Lamskoteletjes
Chorizo frito ¤ 4,00
Gebakken chorizo
Vis Tapas
Pulpo con veduras ¤ 3,90
Oktopus met groenten
Pulpo al ajillo ¤ 4,50
Oktopus in knoflook
Huevos Rellenos ¤ 3,20
Eieren gevuld met tonijn
Croquetas de Cangrejo ¤ 4,50
Krabkroketjes
Boquerones Marinados ¤ 4,90
Sardientjes in zuur
Sepia a la Plancha ¤ 4,00
Inktvis van de bakplaat
Gambas a la Plancha ¤ 4,30
Gamba's van de bakplaat
Gambas al ajillo ¤ 4,75
Gambas in knoflookolie
Calamares fritos ¤ 4,90
Gefrituurde inktvisringen
Salmone al vino blanco ¤ 6,00
Zalm in witte wijn
Vegetarische Tapas
Pa amb tomaquet ¤ 3,00
Geroosterd brood met knoflook en tomaat
Pan con alioli ¤ 3,50
Mandje brood met alioli
Aceitunas mixtas ¤3,00
Gemengde olijven
Berenjenas y Calabacin ¤ 3,90
Gefrituurde aubergine & courgette
Tortilla ¤ 3,20
Spaanse aardappelomelet
Patatas Bravas ¤ 3,00
Aardappeltjes met bravassaus
Crostini con setas ¤ 4,50
Geroosterd brood met oesterzwammen
Champinones con ajo ¤ 3,80
Champignons in knoflook
Verduras a la plancha ¤ 3,10
Groenten van de bakplaat
Ensalada russa ¤ 3,00
Spaanse aardappelsalade
Ensalada de Alcachofas ¤ 5,00
Salade met artisjokhart
Ensalada del Dia ¤ 5,90
Salade van de dag
Ensalada de Tomate ¤ 4,50
Tomatensalade
Endivia con Queso azul ¤ 4,20
Salade van witlof met roquefort
Tabla de Quesos ¤ 4,00
Kaasplankje
Tapas combinatie vanaf 8 personen
Groepen vanaf 8 personen serveren wij een combinatie van onze populairste warme en koude tapas op de kaart. Exclusief drankjes en dessert; ¤ 17,50 p.p.
Och, het kan nooit zo smerig zijn als al die vieze mannetjes in Korea.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef Ripley het volgende:
thanks BE. Als ik morgen erg hard rochel moet jullie daar maar even overheenkijken of zo
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En mooie foto's geworden![]()
Ok dan, het menu:
[..]
Ik denk dus zo dat het de laatste twee regels gaat worden.
In de westerstraat kan je vaak goed parkeren, maar waarschijnlijk niet op vrijdagavond.... ik zou misschien gewoon parkeren in d eparkeergarage bij het centraal station (voorkant) en dan door de haarlemmerstraat naar de westerstraat lopen. Is minuutje of 10 lopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt lekker!
Iemand trouwens nog goed parkeersuggesties daar in de buurt?
Nog steeds krijg ik stinkie niet mee de trein in.
Kan ik alvast wennen voor als ik in china zit over twee wekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
thanks BE. Als ik morgen erg hard rochel moet jullie daar maar even overheenkijken of zo
Oeh! Dat worden vast hele mooie foto'squote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:19 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kan ik alvast wennen voor als ik in china zit over twee weken![]()
10 minuten lopen, does normaal mensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de westerstraat kan je vaak goed parkeren, maar waarschijnlijk niet op vrijdagavond.... ik zou misschien gewoon parkeren in d eparkeergarage bij het centraal station (voorkant) en dan door de haarlemmerstraat naar de westerstraat lopen. Is minuutje of 10 lopen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:27 schreef stinkie het volgende:
10 minuten lopen, does normaal mens
Ik zeg motor en parkeren in de deuropening
Och, als je het van te voren weet maakt het ook niet zoveel uit hoor. Ik heb de afgelopen weken verschillende keren met veel plezier gebobbedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Hoezeer ik de NS ook haat, een biertje is toch wel fijn lijkt me.
Daar misbruikt hij mij gewoon voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Hoezeer ik de NS ook haat, een biertje is toch wel fijn lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |