Das geheim, kan je niet lezen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:15 schreef PPL het volgende:
Ja hoi, waar gaat dit gebeuren plaatsvinden eigenlijk?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Omdat dat niet automatisch gaat muts.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das geheim, kan je niet lezen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:21 schreef PPL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ga weg, persoon met strontfabriek
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ga weg, persoon met strontfabriek
.
mensen met kinderen mogen gewoon niet komen, de hele avond dat gelul over zo'n kreng.....quote:
Ik was sowieso niet van plan daar met jou over te praten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen met kinderen mogen gewoon niet komen, de hele avond dat gelul over zo'n kreng......
Dank jequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet van plan daar met jou over te praten.
Koudbloedig, afstandelijk, emotieloos duivelsgebroed.
![]()
Yvonne heeft ook kidsquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen met kinderen mogen gewoon niet komen, de hele avond dat gelul over zo'n kreng......
Die komt toch nooitquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yvonne heeft ook kids
Ow, en dan mag PPL met zijn babypraat wel naast mij komen zitten hoor. IK vind baby's vrij tof. Als ze van een ander zijn
Je gaat toch geen 2 jonkvrouwen in nood in de steek laten he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef Jumparound het volgende:
Hey Rip, ga anders ff stoken
je zet je eigen tent maar op
Kindertjes die vragen worden overgeslagenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hoi, heeft die masserende dame zich al voor me gemeld. De nood is namelijk hoog.
hmm, oke dan... vooruit, voor deze ene keer dan...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 2 jonkvrouwen in nood in de steek laten he?![]()
En het was lief bedoeld, niet als stoken :p
Dank je wel lieverd, maar laat maar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ow, en dan mag PPL met zijn babypraat wel naast mij komen zitten hoor. IK vind baby's vrij tof. Als ze van een ander zijn
Volgens mijn berekeningen heb ik nog 3 massages tegoed.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Ripley het volgende:
Kindertjes die vragen worden overgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |