Das geheim, kan je niet lezen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:15 schreef PPL het volgende:
Ja hoi, waar gaat dit gebeuren plaatsvinden eigenlijk?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Omdat dat niet automatisch gaat muts.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das geheim, kan je niet lezen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:21 schreef PPL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ga weg, persoon met strontfabriek
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ga weg, persoon met strontfabriek
.
mensen met kinderen mogen gewoon niet komen, de hele avond dat gelul over zo'n kreng.....quote:
Ik was sowieso niet van plan daar met jou over te praten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen met kinderen mogen gewoon niet komen, de hele avond dat gelul over zo'n kreng......
Dank jequote:Op maandag 14 augustus 2006 16:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet van plan daar met jou over te praten.
Koudbloedig, afstandelijk, emotieloos duivelsgebroed.
![]()
Yvonne heeft ook kidsquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen met kinderen mogen gewoon niet komen, de hele avond dat gelul over zo'n kreng......
Die komt toch nooitquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yvonne heeft ook kids
Ow, en dan mag PPL met zijn babypraat wel naast mij komen zitten hoor. IK vind baby's vrij tof. Als ze van een ander zijn
Je gaat toch geen 2 jonkvrouwen in nood in de steek laten he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef Jumparound het volgende:
Hey Rip, ga anders ff stoken
je zet je eigen tent maar op
Kindertjes die vragen worden overgeslagenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hoi, heeft die masserende dame zich al voor me gemeld. De nood is namelijk hoog.
hmm, oke dan... vooruit, voor deze ene keer dan...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 2 jonkvrouwen in nood in de steek laten he?![]()
En het was lief bedoeld, niet als stoken :p
Dank je wel lieverd, maar laat maar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ow, en dan mag PPL met zijn babypraat wel naast mij komen zitten hoor. IK vind baby's vrij tof. Als ze van een ander zijn
Volgens mijn berekeningen heb ik nog 3 massages tegoed.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:45 schreef Ripley het volgende:
Kindertjes die vragen worden overgeslagen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hmm, oke dan... vooruit, voor deze ene keer dan...
Nuff saidquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar goed, dat zijn dan ook mijn berekeningen.
Heb je iets aan je handjes? Jij kan meer dan ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Slecht topic trouwens. Waar zijn bijvoorbeeld mijn peentplaatjes? Behalve die uit de OP dan.
En terecht ook.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je iets aan je handjes? Jij kan meer dan ik.
Je ziet hem nu pas? Staat al sinds deel 2 of zo erin.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:03 schreef HeatWave het volgende:
Goed plaatje voor mij.
Ik zou hem bijna als UI nemen, maar wel bijna.
Neuh, maar wou er NU pas iets over zeggenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je ziet hem nu pas? Staat al sinds deel 2 of zo erin.
Hiervoor was je te druk met het in praktijk brengen van je plaatje?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar wou er NU pas iets over zeggen.
You know me too wellquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hiervoor was je te druk met het in praktijk brengen van je plaatje?
Damn... heb ik weer gemist...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:47 schreef Jumparound het volgende:
ik zag tieten en sex mitä!
En een grote, dikke worst.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:47 schreef Jumparound het volgende:
ik zag tieten en sex mitä!
Kan je mooi viswijf wordenquote:
Even lekker een harin'kie happen voor het werk?quote:
Ja, kennelijk zien die kleine middenstanders de markt als een soort date feest. Ik ben ook al van wasserette gewisseld omdat de enge hindoestaanse was man steeds zei: "dat ik die mevrouw was van die lekker zachte kleren. " En niet geloofde dat ik iets had met een kickbokserquote:
Uitje en zuur erbij?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Liep je met je mossel te koop?
Wat ben jij ordinair de laatste dagenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Liep je met je mossel te koop?
Hé, ik word niet aangesproken door visverkoopsters.quote:
Homoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, ik word niet aangesproken door visverkoopsters.
Bakvis.quote:
bak·vis (de ~ (v.))quote:
Kleine pedo van mequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Bakvisjes.
Vanavond maar even een vodka'tje halen.
Wat is nou 12 jaar op een mensenleven?quote:
3 studies. 4383 dagen. 2 keer de middelbare school.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is nou 12 jaar op een mensenleven?.
Niets dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
3 studies. 4383 dagen. 2 keer de middelbare school.
Nou ja, het zit in de buurt natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
En goede tieten. Maar daar let ik natuurlijk niet op als ik naar haar sleutelbeenderen kijk.
'Nee echt, ik keek naar je sleutelbeenderen.'quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:58 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, het zit in de buurt natuurlijk
Ik denk dat ze dat enger vind klinken als "Goeie tieten"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
'Nee echt, ik keek naar je sleutelbeenderen.'
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef Ripley het volgende:
En speciaal voor UIO: ik weet uiteraard best wel dat je in dit geval vindt met dt schrijft
Ouwe zeur
Nee joh, ik laat het gewoon nog een tijdje staan, dan kunnen "sommige mensen" zich er nog even aan ergerenquote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
En goede tieten. Maar daar let ik natuurlijk niet op als ik naar haar sleutelbeenderen kijk.
De rest is soms niet goed genoeg om te komen? Verkeerde instelling jongedame.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:35 schreef EmmYKuHh het volgende:
Als skaai komt..kom ik ook
Of alweer te oudquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Aan de andere kant ben je jong genoeg voor HW.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Aan de andere kant ben je jong genoeg voor HW.
Whehehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ow, who are we kidding? Je hebt gelijk.
Een help-ripley-en-vriendin-een-geleende-tent-opzetten-meeting klinkt me als muziek in de orenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:09 schreef Jumparound het volgende:
Rip en aventura, nog een LL meet plannen?
ja mag me mailen
Leuk, ik kom nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een help-ripley-en-vriendin-een-geleende-tent-opzetten-meeting klinkt me als muziek in de oren
geen misbruik maken van mn aanbod jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een help-ripley-en-vriendin-een-geleende-tent-opzetten-meeting klinkt me als muziek in de oren
Sorryquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
geen misbruik maken van mn aanbod ja
*stoeltje pakt, biertje pakt en gaat kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Open er een topic over. In TRV bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
---> MUZquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Open er een topic over. In TRV bijvoorbeeld.
Neen. We hebben meer hulpeloze vrouwen-topics nodig in TRV.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:17 schreef HeatWave het volgende:
---> MUZ
Ik las hopelozequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neen. We hebben meer hulpeloze vrouwen-topics nodig in TRV.
Ik zie ook geen verschil.quote:
stoeltje?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
*stoeltje pakt, biertje pakt en gaat kijken
*merged met R&P SC*.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neen. We hebben meer hulpeloze vrouwen-topics nodig in TRV.
We kunnen ook wel een soort van cursus lowlands gedrag gebruikenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
stoeltje?
het is lowlands... dan zit je op de grond
En is echt wel een stoeltjes gedoogbeleid hoor, op de camping zie je ze behoorlijk veel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
We kunnen ook wel een soort van cursus lowlands gedrag gebruiken
Ik ben overigens te herkennen aan mijn roze kaplaarzen met vlinders![]()
Ik heb niet eens campingstoeltjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En is echt wel een stoeltjes gedoogbeleid hoor, op de camping zie je ze behoorlijk veel.![]()
Including yourselfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens campingstoeltjes
Eigenlijk heb ik helemaal niks dat praktisch is![]()
TIP:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens campingstoeltjes
Eigenlijk heb ik helemaal niks dat praktisch is![]()
Ah! Kijk! Dat zijn de tips.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
TIP:
Wegwerpponcho's van de Wibra!
Ow kut, ik heb niete cht geld over. Maar misschien helpt het dat ik een persbandje heb. Hoop ik dan maar!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:45 schreef HeatWave het volgende:
1 ding is van belang op LL: Geld, veel geld.
Reden waarom ik niet ga dit jaar, en dat triviale gedoe van een jarig broertje enzo.
En ook echt meerdere kopen, want die dingen draag je één keer en daarna tief je ze lekker weg. Je kan ze ook prima gebruiken om op te liggen/zitten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah! Kijk! Dat zijn de tips.
Ik was al wel zover dat ik zo'n ponchoding wilde meenemen, maar waar je die dan kan kopen.....
Krenten- en mueslibollen werken ook prima tegen de honger... anders je eigen gasstel meenemen en knakworstenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow kut, ik heb niete cht geld over. Maar misschien helpt het dat ik een persbandje heb. Hoop ik dan maar!
Ow, en feliciteer het maar dan
Helaas, je mag wel in de presstent, heel gezellig maar je moet dan ook betalen voor je drankjes...echter..je zou natuurlijk je vrouwelijke charmes in de strijd kunnen gooien, vast wel een fotograaf of een journalist die er gevoelig voor isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow kut, ik heb niete cht geld over. Maar misschien helpt het dat ik een persbandje heb. Hoop ik dan maar!
Ow, en feliciteer het maar dan
Perstent is wel heel relaxed, goed eten ook daar. En een lounge tentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Helaas, je mag wel in de presstent, heel gezellig maar je moet dan ook betalen voor je drankjes...echter..je zou natuurlijk je vrouwelijke charmes in de strijd kunnen gooien, vast wel een fotograaf of een journalist die er gevoelig voor is![]()
Dit hadden we serieus niet mee genomen. Dus dankjewel mita!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
twee pakjes dun afdekplasic (gamma/praxis). Eén voor onder de tent en één voor over de tent als het lekken te erg gaat worden![]()
Valt me nog mee danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Die komen daar straks aan met 5 koffers elk.
Jup, heel prettig, zeker als het nat is op het terrein, in die tent kun je tenminste even lekker zitten/hangen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perstent is wel heel relaxed, goed eten ook daar. En een lounge tent.
Was er vorig jaar.
Ah, dat is een goed vooruitzicht dan. Ik heb er erg veel zin inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup, heel prettig, zeker als het nat is op het terrein, in die tent kun je tenminste even lekker zitten/hangen.
Dan ook even de tip hoe je het afdekplastic moet gebruiken: Sla de haringen niet door het plastic heen, anders is het vrij zinloos mocht het gaan regenen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit hadden we serieus niet mee genomen. Dus dankjewel mita!![]()
Heeey Rip, zin in een presstent-meet? (sorry Jumpquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, dat is een goed vooruitzicht dan. Ik heb er erg veel zin in
En dan is ducttape/wasknijpers handig om bij je te hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Dan ook even de tip hoe je het afdekplastic moet gebruiken: Sla de haringen niet door het plastic heen, anders is het vrij zinloos mocht het gaan regenen.
paar jaar geleden zou een vriendin wel even de tent alvast voor me opzetten, met het gevolg dat ik 's nachts door het water wakker ben geworden![]()
Gelijk heb je, het is heel erg makkelijk gewoon.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, dat is een goed vooruitzicht dan. Ik heb er erg veel zin in
Goede wind om te kitesurfenquote:
Goed t-shirt had je trouwens aan gisterenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Eerlijk gezegd OOK een reden om niet te gaan.
Lordi rocksquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Goed t-shirt had je trowuens aan gistern
Was ik maar lam geworden in de Black & White. In plaats daarvan heb ik de ergste baggerfilm aller tijden gezien met de Sneak.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lordi rocks.
Damn, wat was ik lam.
We proberen jump gewoon binnen te smokkelenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heeey Rip, zin in een presstent-meet? (sorry Jump)
Ach, je was toch op een date? Hoef je de film toch niet te zienquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Was ik maar lam geworden in de Black & White. In plaats daarvan heb ik de ergste baggerfilm aller tijden gezien met de Sneak.
Oeh, een date! Was het wat, A?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je was toch op een date? Hoef je de film toch niet te zien.
Welke film?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef Aventura het volgende:
Was ik maar lam geworden in de Black & White. In plaats daarvan heb ik de ergste baggerfilm aller tijden gezien met de Sneak.
In vergelijking met jou is dat niet meer dan normaal.quote:
Touchequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is dat niet meer dan normaal.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:16 schreef Aventura het volgende:
Hij is wel leuk, maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden
Stil is hij niet hoor
Wat jij wilquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hopeloos is wat anders dan wanhopig hoor
Wij daten in ieder geval geen pubersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ik doe gewoon mee met jullie.
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij daten in ieder geval geen pubers
Of eigenlijk is niet meer meer appropriate in mijn geval
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij daten in ieder geval geen pubers
Of eigenlijk is niet meer meer appropriate in mijn geval
OMGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
http://www.filmfocus.com/films/item.php?id=20085
Klinkt goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:27 schreef Aventura het volgende:
http://www.filmfocus.com/films/item.php?id=20085
HIj had er een op zijn t-shirt staanquote:
Wat wel weer leuk was is dat de hele zaal collectie in een deuk lag om *weer* een voorspelbare scene. Zelf had ik het verloop van de film al na 1 minuut voorspeldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
OMG
Dat lijkt me, op zijn zachtst gezegd, niet echt iets voor jou. Of voor mij
quote:
Niet! Je zit al zeker een week te stoken tussen onsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Komend weekend neem ik je prospectus mee uit in A'dam en zal hem wijzen op alle leuke, vrijgezelle, aanwezige dames.
Ik had ook wel leuk uitzichtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ook was het niet erg om tegen de goed ontwikkelde torso van de hoofdrolspeler aan te kijken.
Toch al 2 positieve puntenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ook was het niet erg om tegen de goed ontwikkelde torso van de hoofdrolspeler aan te kijken.
Het gaat allang al weer over sex hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand was jullie voor in TRV: Ik travel naar Lowlands en neem mee:
Blinde! Tussen 'ons' zit ik helemaal niet te stoken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef Ripley het volgende:
Niet! Je zit al zeker een week te stoken tussen ons![]()
Welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Blinde! Tussen 'ons' zit ik helemaal niet te stoken.
Je begrijpt nu natuurlijk wel dat ik op de volgende meet jou zal bewijzen hoe niet-homo ik ben.quote:
Kijk wat je hebt aangericht Ripley.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je begrijpt nu natuurlijk wel dat ik op de volgende meet jou zal bewijzen hoe niet-homo ik ben.
Heb je al een 101-stappenplan dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je begrijpt nu natuurlijk wel dat ik op de volgende meet jou zal bewijzen hoe niet-homo ik ben.
Goed planquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
We proberen jump gewoon binnen te smokkelen
Onder onze poncho's
We sturen Yvonne er wel op af, Aquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kijk wat je hebt aangericht Ripley.
24 uurs douche tent op camping 6quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Douchen kan prima, gewoon als je 's ochtends wakker wordt om te plassen gaan, daarna weer slapen. rond 7:00-8:00 is er geen hond. Het is even doorbijten, maar het kan wel.
dat klint zo ontzettend gay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:
*burpquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Net wezen lunchen bij Nam Kee. Vol!
Dat wordt vandaag helemaal niets meer met werken.
Dammit wat een luizeleven heb jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Net wezen lunchen bij Nam Kee. Vol!
Dat wordt vandaag helemaal niets meer met werken.
Mitä ook.quote:
Mita: wat een luizeleven heb je. Of was het luizenleven? De nieuwe witte spelling is vandaag ingegaan. *in paniek raaktquote:
Wat ik vorige keer meekreeg van een interview met de makers was "ach ja, weet je, doe eigenlijk gewoon maar wat jou goed lijkt"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mita: wat een luizeleven heb je. Of was het luizenleven? De nieuwe witte spelling is vandaag ingegaan. *in paniek raakt
smak, smak... Oestersausquote:
Vertel...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Het GVB moet echt KEI en KEIHARD DOOD!!!!
Wat een grafmongolen werken daar....
Vertraging? Betrapt tijdens zwart rijden? Verkeerd wisselgeld teruggekregen? Abonnement vergeten en geen vrije doorgang gekregen? Conductrice die niet op je avances inging? Ontsporing van de tram? Chauffeur verdwaalde? Pont die zonk? Bus die niet stopte bij juiste halte? Conducteur die niet op je avances inging? ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
LIjkt me duidelijk.....
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
all of the above.
Nee, die broodjosti;s moeten gewoon eens op tijd vertrekken en niet 25 min over een ritje van 12 min doen, onder het "genot" van om de 3 sec een omroep of WIJ even door willen lopen.
NEE MONGOOL!!!! JE MOET IN DE SPITS EENS GENOEG TRAMS INZETTEN!!!!.
ontbijt op mijn werk dus weer gemist..........
Opbokken jijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
huilie!
http://www.gvb.nl/reizige(...)p?contacttype=klacht
Ik zal de accountant van het GVB op de hoogte stellen van je bevindingen. Kennelijk voldoet het GVB niet aan het dienstverleningscontract dat afgesloten is met de gemeente.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
all of the above.
Nee, die broodjosti;s moeten gewoon eens op tijd vertrekken en niet 25 min over een ritje van 12 min doen, onder het "genot" van om de 3 sec een omroep of WIJ even door willen lopen.
NEE MONGOOL!!!! JE MOET IN DE SPITS EENS GENOEG TRAMS INZETTEN!!!!.
ontbijt op mijn werk dus weer gemist..........
Je vergeet te vragen hoe hij zo snel aan die link is gekomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Opbokken jij.
Dood moeten ze, keihard.......
Hij werkt er?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen hoe hij zo snel aan die link is gekomen.
Afgelopen zaterdag zat ik in een nachtbus waarbij de chauffeur bij iedere passagier zat te bedelen om een fooi. En hij deed dit nog redelijk onbeschoft ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opbokken jij.
Dood moeten ze, keihard.......
* mailtje met link naar desbetreffende post verzonden aan accountantquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal de accountant van het GVB op de hoogte stellen van je bevindingen. Kennelijk voldoet het GVB niet aan het dienstverleningscontract dat afgesloten is met de gemeente.
Koop een auto, pak de fiets huilie!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen die conductuers met hun "even doorlopen, niet bij de deur staan, er moeten nog meer mensen mee etc etc......"
Ze moeten gewoon eens normaal op tijd rijden en geen sardineblikjes imiteren....
En waarom moest jij met de bus zaterdagnacht?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Koop een auto, pak de fiets huilie!![]()
Kan niet parkeren hier, en de fiets duurt nog eens 2 keer zo lang....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Koop een auto, pak de fiets huilie!![]()
Als je 168 cm lang bent en tieten heb dan kan je zo naar binnen (sta zo blijkt nu op 2 verschillende gastenlijsten).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Nog een tip : mij stiekem gratis meenemen, dan kan ik drank halen enzo>
Kan je niet iets omzetten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je 168 cm lang bent en tieten heb dan kan je zo naar binnen (sta zo blijkt nu op 2 verschillende gastenlijsten).
Ik travel naar Lowlands en neem mee:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef Aventura het volgende:
Nog een tip: babydoekjes. Waarvoor je die allemaal kunt gebruiken hoef ik hopelijk niet uit te leggen.
Nee, ik heb al gebeld.quote:
Je hebt mijn nummerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gebeld.
Waar ik op hoop is dat ze die bandjes los in de envelop geven. En niet meteen omdoen.
Als er een meisje met knalrood haar en een pony zit, moet je even zeggen dat je een vriendin van mij bent en vragen of je ze ook los mee kan nemen anders.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gebeld.
Waar ik op hoop is dat ze die bandjes los in de envelop geven. En niet meteen omdoen.
Ik ga definitief pas morgenochtend, ik ga wel heeeel vroeg weg. De rest van mijn gang verrassen met croissants en koffie. Hebben ze wel verdiend voor het vrijhouden van een plekje voorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:02 schreef Jumparound het volgende:
camping 6 here i cum (morgen ochtend... leuk! om 6 uur weg)
Heeft hij dan al toestemming gevraagd aan zijn significant other?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Medevoorverkenner Limlander geeft net te kennen ook een tapa mee te willen eten. Waarvan akte.
Zwaait terug! Klinkt goed BE!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
*zwaait vanuit heel, heel warm Seoul!
quote:
vast wel er dan gemiddeld 2,5 uur per nacht zoals ik de afgelopen dagen - of heb ik dat misquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Wie is er nou de homo hier?.
Hoeveel slaap denk je dat ik per weekend pak?.
Uiteraard, slapen is voor door de weeks, en dan nog niet veelquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
vast wel er dan gemiddeld 2,5 uur per nacht zoals ik de afgelopen dagen - of heb ik dat mis
Goh, ik verheug me ook op jouw stoere verhalen over je weekenden bij de Ikeaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:33 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
tjesus wat stoer! Wie heeft er zo weinig mogelijk slaap gehad in een weekend!![]()
Sorry, geen stoere IKEA verhalen, wel 10 uur slaap in de nacht van zaterdag op zondagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, ik verheug me ook op jouw stoere verhalen over je weekenden bij de Ikea.
Nou idd, ik neem na 5 dagen hard werken ook lekker de tijd om in het weekend geen fuck te doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Sorry, geen stoere IKEA verhalen, wel 10 uur slaap in de nacht van zaterdag op zondag![]()
Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, ik neem na 5 dagen hard werken ook lekker de tijd om in het weekend geen fuck te doen.
5 dagenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Nou idd, ik neem na 5 dagen hard werken ook lekker de tijd om in het weekend geen fuck te doen.
5 dagen ja!quote:
Over een maand zal ik het wetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Kat smaakt ook goed. Qua vleesstructuur heeft het wel wat weg van konijn.
Ik eet geen konijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Kat smaakt ook goed. Qua vleesstructuur heeft het wel wat weg van konijn.
Je weet het nu al. Ik schrijf het toch net.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Over een maand zal ik het weten
Paella con conejo op bestellijst zet.quote:
Konijnen eten mij ook niet neequote:
En wat voor soort Tapas con conejo zijn er?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Paella con conejo op bestellijst zet.
Homoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Konijnen eten mij ook niet nee
Ik wil later graag zo'n lief klein poezelig gezelllig konijntje en die zie ik dan voor me als zoiets op je bord ligt![]()
Ik val inderdaad op mannen ja. Zeker nadat gezeik van die lesbo die bij ons in de tent sliepquote:
Komen we vanzelf achter. Vast wel iets met konijnebout.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
En wat voor soort Tapas con conejo zijn er?
Ik ben lesbo, overtuigd zelfsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val inderdaad op mannen ja. Zeker nadat gezeik van die lesbo die bij ons in de tent sliep
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:34 schreef HeatWave het volgende:
@Be, ga hond eten.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:03 schreef Jumparound het volgende:
sex met mannen
Jah, door het tijdsverschil is cybersex zelfs lastig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:23 schreef Jumparound het volgende:
sorry BE
maareh, je moet nog 4 nachtjes slapen voordat je weer sex kan / mag hebben?
vervelend hoor...
oh, de tapas mee kan ik niet, feestje van mn broerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jah, door het tijdsverschil is cybersex zelfs lastig.Staat zo stom op je werk enzo.
Maar we zijn al weer een nachtje dichterbij...Tapas! Piemel
![]()
Spijtig dat te horen Jump.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:42 schreef Jumparound het volgende:
oh, de tapas mee kan ik niet, feestje van mn broer
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
Heeft er eik al iemand ergens gereserveerd?
Bij [desbetreffende tapasbar] kunnen we niet reserveren. Ik zal dus vanaf de opening die dag daar aanwezig zijn, de grootste tafel toe-eigenen en alles en iedereen die niet op de meet hoort daar wegjagen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
Heeft er eik al iemand ergens gereserveerd?
Meestal is dat toch pas één à twee dagen van te voren?? Iedereen is er vroeg bijquote:
Ik zit elke vrijdag op kantoor manquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is vrijdag en ik zit op kantoor.
Het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit elke vrijdag op kantoor man![]()
Het is hier verdacht stil, de dag na het bedrijfsfeestjequote:
Hadden wij ook gisteren, maar iedereen leeft nogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is hier verdacht stil, de dag na het bedrijfsfeestje
Hoe vaak heb je daarvoor te laat moeten komen ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:18 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een horloge gekregen van mijn baas!![]()
Er zat een iets andere gedachte achterquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe vaak te laat heb je daarvoor moeten komen ?
't is om die krassen op je pols te verbergenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:22 schreef Ripley het volgende:
Er zat een iets andere gedachte achter![]()
![]()
Hij moet iets van je?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zat een iets andere gedachte achter![]()
![]()
Wist je dat een onbaatzuchtige daad niet bestaat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |