De rest is soms niet goed genoeg om te komen? Verkeerde instelling jongedame.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:35 schreef EmmYKuHh het volgende:
Als skaai komt..kom ik ook
Of alweer te oudquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Aan de andere kant ben je jong genoeg voor HW.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Aan de andere kant ben je jong genoeg voor HW.
Whehehehequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ow, who are we kidding? Je hebt gelijk.
Een help-ripley-en-vriendin-een-geleende-tent-opzetten-meeting klinkt me als muziek in de orenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:09 schreef Jumparound het volgende:
Rip en aventura, nog een LL meet plannen?
ja mag me mailen
Leuk, ik kom nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een help-ripley-en-vriendin-een-geleende-tent-opzetten-meeting klinkt me als muziek in de oren
geen misbruik maken van mn aanbod jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een help-ripley-en-vriendin-een-geleende-tent-opzetten-meeting klinkt me als muziek in de oren
Sorryquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
geen misbruik maken van mn aanbod ja
*stoeltje pakt, biertje pakt en gaat kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Open er een topic over. In TRV bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef Ripley het volgende:
---> MUZquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Open er een topic over. In TRV bijvoorbeeld.
Neen. We hebben meer hulpeloze vrouwen-topics nodig in TRV.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:17 schreef HeatWave het volgende:
---> MUZ
Ik las hopelozequote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neen. We hebben meer hulpeloze vrouwen-topics nodig in TRV.
Ik zie ook geen verschil.quote:
stoeltje?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
*stoeltje pakt, biertje pakt en gaat kijken
*merged met R&P SC*.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neen. We hebben meer hulpeloze vrouwen-topics nodig in TRV.
We kunnen ook wel een soort van cursus lowlands gedrag gebruikenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
stoeltje?
het is lowlands... dan zit je op de grond
En is echt wel een stoeltjes gedoogbeleid hoor, op de camping zie je ze behoorlijk veel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
We kunnen ook wel een soort van cursus lowlands gedrag gebruiken
Ik ben overigens te herkennen aan mijn roze kaplaarzen met vlinders![]()
Ik heb niet eens campingstoeltjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En is echt wel een stoeltjes gedoogbeleid hoor, op de camping zie je ze behoorlijk veel.![]()
Including yourselfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens campingstoeltjes
Eigenlijk heb ik helemaal niks dat praktisch is![]()
TIP:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niet eens campingstoeltjes
Eigenlijk heb ik helemaal niks dat praktisch is![]()
Ah! Kijk! Dat zijn de tips.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
TIP:
Wegwerpponcho's van de Wibra!
Ow kut, ik heb niete cht geld over. Maar misschien helpt het dat ik een persbandje heb. Hoop ik dan maar!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:45 schreef HeatWave het volgende:
1 ding is van belang op LL: Geld, veel geld.
Reden waarom ik niet ga dit jaar, en dat triviale gedoe van een jarig broertje enzo.
En ook echt meerdere kopen, want die dingen draag je één keer en daarna tief je ze lekker weg. Je kan ze ook prima gebruiken om op te liggen/zitten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah! Kijk! Dat zijn de tips.
Ik was al wel zover dat ik zo'n ponchoding wilde meenemen, maar waar je die dan kan kopen.....
Krenten- en mueslibollen werken ook prima tegen de honger... anders je eigen gasstel meenemen en knakworstenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow kut, ik heb niete cht geld over. Maar misschien helpt het dat ik een persbandje heb. Hoop ik dan maar!
Ow, en feliciteer het maar dan
Helaas, je mag wel in de presstent, heel gezellig maar je moet dan ook betalen voor je drankjes...echter..je zou natuurlijk je vrouwelijke charmes in de strijd kunnen gooien, vast wel een fotograaf of een journalist die er gevoelig voor isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow kut, ik heb niete cht geld over. Maar misschien helpt het dat ik een persbandje heb. Hoop ik dan maar!
Ow, en feliciteer het maar dan
Perstent is wel heel relaxed, goed eten ook daar. En een lounge tentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Helaas, je mag wel in de presstent, heel gezellig maar je moet dan ook betalen voor je drankjes...echter..je zou natuurlijk je vrouwelijke charmes in de strijd kunnen gooien, vast wel een fotograaf of een journalist die er gevoelig voor is![]()
Dit hadden we serieus niet mee genomen. Dus dankjewel mita!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
twee pakjes dun afdekplasic (gamma/praxis). Eén voor onder de tent en één voor over de tent als het lekken te erg gaat worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |