She's alive!!quote:
Eensch, het ligt een beetje aan de wind, maar misschien ben ik aan het eind van de middag op het strand te vinden en dan gaat 18.00 errug moeilijk worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij wel
Zullen we zo langzamerhand eens kijken voor een tijd?
Voor de niet-Amsterdammers onder ons (including me, want ik werk in Hilversum) lijkt het me handig om wat later af te spreken. Zeven uur - half acht op zijn vroegst...anders haal ik 't gewoon niet!
Goed plan - ik werk sowieso tot 18.00 uur of later en moet dan nog naar de binnenstadquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij wel
Zullen we zo langzamerhand eens kijken voor een tijd?
Voor de niet-Amsterdammers onder ons (including me, want ik werk in Hilversum) lijkt het me handig om wat later af te spreken. Zeven uur - half acht op zijn vroegst...anders haal ik 't gewoon niet!
Alsof ik IRL mensen mee zou nemen naar een FOK! meetingquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neem je je Russische collega mee?
Daarom zei ik het ook tegen Aventuraquote:
Zo te horenw elquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Op vrijdag gaan ze om 17.00 uur open. Dan zit ik er dus. Ben ik de enige op dat tijdstip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |