She's alive!!quote:
Eensch, het ligt een beetje aan de wind, maar misschien ben ik aan het eind van de middag op het strand te vinden en dan gaat 18.00 errug moeilijk worden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij wel
Zullen we zo langzamerhand eens kijken voor een tijd?
Voor de niet-Amsterdammers onder ons (including me, want ik werk in Hilversum) lijkt het me handig om wat later af te spreken. Zeven uur - half acht op zijn vroegst...anders haal ik 't gewoon niet!
Goed plan - ik werk sowieso tot 18.00 uur of later en moet dan nog naar de binnenstadquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij wel
Zullen we zo langzamerhand eens kijken voor een tijd?
Voor de niet-Amsterdammers onder ons (including me, want ik werk in Hilversum) lijkt het me handig om wat later af te spreken. Zeven uur - half acht op zijn vroegst...anders haal ik 't gewoon niet!
Alsof ik IRL mensen mee zou nemen naar een FOK! meetingquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neem je je Russische collega mee?
Daarom zei ik het ook tegen Aventuraquote:
Zo te horenw elquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Op vrijdag gaan ze om 17.00 uur open. Dan zit ik er dus. Ben ik de enige op dat tijdstip?
Hallo zeg.. Ik ben al blij als ik om 17:00 kan vertrekken uit Zoetermeerquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Op vrijdag gaan ze om 17.00 uur open. Dan zit ik er dus. Ben ik de enige op dat tijdstip?
In zo'n beetje elk topic staat wel dat het Duende is. Niet dat het iemand opvalt of zo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:33 schreef Ripley het volgende:
Zo te horenw el
Wie is ze eigenlijk? Ik hb nog niet gehoord wat nou uiteindelijk de locatie is geworden
Je RL gaat natuurlijk voorquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
Ik moet hoogstwaarschijnlijk optreden met mijn band... in Den Haag...
Dus doe maar een streepje door mijn naam
Dat blijktquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In zo'n beetje elk topic staat wel dat het Duende is. Niet dat het iemand opvalt of zo.
Er was trouwens gisteren een man op Jouw vakantie/mijn vakantie die heel veel op jou leek. Dat je het even weetquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
Ik moet hoogstwaarschijnlijk optreden met mijn band... in Den Haag...
Dus doe maar een streepje door mijn naam
Ook dat staat al ergens gemeld. Niet dat ook maar iemand leest.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en je kan er dus NIET reserveren.... dus als het opeens bere druk is staan we er voor Jan lul.
Mwah, die bij Artis schijnt echt heel erg goed te zijn.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef Aventura het volgende:
Ok HW, heb je een beter idee?
Dat is neem ik aan ook de reden dat UIO om 17 uur op de stoep ligt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en je kan er dus NIET reserveren.... dus als het opeens bere druk is staan we er voor Jan lul.
Een tapasbar waar je dus met een redelijk grote groep terecht kan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef Aventura het volgende:
Ok HW, heb je een beter idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |