Nadat ik jouw filmpje heb opgestuurd hebben ze ook nog een GC modje nodigquote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Tuig is het, ik heb het in FC aangekaart. Wil er nog iemand mod worden? we zoeken nog US, TRV en SEX modjes.
Hoezo, word ik ontslagen dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Tuig is het, ik heb het in FC aangekaart. Wil er nog iemand mod worden? we zoeken nog US, TRV en SEX modjes.
Ik heb geen knopjes nodig om me hier te vermaken.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nadat ik jouw filmpje heb opgestuurd hebben ze ook nog een GC modje nodig
Hoelang is dit precies geledenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Even ter ondersteuning van UIO:
Het verhaal van de worst kan wel kloppen... de vraag is alleen: "was deze worst nog over van zijn worst-party enige tijd geleden?"![]()
De magnetron schoonmaken?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Jumparound het volgende:
ik ga ff huishoudelijke taken doen!
mzzl!
Zeker meer dan een maand geleden... Hebben jullie hem zelf wel van die worst zien eten?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoelang is dit precies geleden![]()
* Aventura voelt opeens een krampje in haar buik
Moest dat plaatje met die kleintjes er nou bijquote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
http://www.livar.nl/internet/nl/html/algemeen/home/home.pshe
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus!
Die worsten zijn al lang op. De worst van gisteren had ik net gehaald.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zeker meer dan een maand geleden... Hebben jullie hem zelf wel van die worst zien eten?
en jij bent?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:55 schreef Mikkie het volgende:
Ey, waarom wist ik hier heulemoal niks vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |